Tulostaminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ajattelin herättää keskustelua tällaisesta nykyään varsin tärkeästä aiheesta.

Minkälaisia tulostimia teiltä löytyy ja mistä hintaluokista?
Itse olen jo vuosia käyttänyt Canonin tulostimia ja kokemukseni mukaan niissä on tulostuslaatuun nähden edullisimmat musteet. Vahvin kilpailija tällä hetkellä edullisuudessa taitaa olla Epson. HP on myös aika tunnettu merkki, mutta ne nyt tekevät lähinnä vaan leluja.

Muistaako kukaan muuten joku aika sitten julkaistua uutista, jonka mukaan liiallinen tulostaminen aiheuttaa syöpää, kun siitä leviää jotain haitallista ainetta? Itse en tätä nyt mistään löytänyt, mutta rohkenen epäillä silti.

Kommentit (3)

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005

meitillä on tuommoinen uutuuttaan tuoksuva Brotherin laaseri vekotin, markantalosta kun 'halvalla' sai. mustavalko tosin. vanha epsonin väriruisku jää varalle jos nyt ihan pakottava tarve tulee saada värillisiä kuvia ulostettua, mutta romuhan se on. lutraa mustettakin niin että paperit on melkein läpimärkiä ja saa jatkuvasti olla ostamassa uusia patruunoita. josko tuo laaseri kestäis käyttöä paremmin

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Epsoni mulla on. Se oli ihan hyvä joskus, mutta nykyään se tulostaa vain terminaattori kuvana niitä papereita vaikka onkin värejä vaikka kuinka.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Oleskelu lasertulostimen todella kauan johtaa siihen, että mikrokokoinen pöly kertyy elimistöön. Tämä sitten saattaa aiheuttaa mm. syöpää.

Henkilökohtainen tulostin on luonnonvarojen tuhlaamista. Valokuvia joskus teetän. Jos perustulosteita haluan, teen ne firman piikkiin.

Uusimmat

Suosituimmat