avast! Imainen virustorjunta päättyy

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuli ilmoitus, että ilmainen avast päättyy.
Asiasta keskusteltiin täällä kerran miten sen saa jatkumaan ilman maksuja. En löytänyt ketjua.
Voisiko joku kertoa asiasta jotain.

Kommentit (12)

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

Joo kyllä mullakin toimii, oisko kyse rekisteröinnistä(menikö oikein, paha sana äyk.). Mä hiljattain rekisteröydyin(taasprkle) ja luvattiin jatkoa.

Harmi jos noin käy , on meinaan pirun hyvä ohjelma näin ilmaiseksi. Shit happens.

.

Vierailija

Itse käyttäisinkin mieluiten AVGtä, mutta sillä on päivityssivusto niin usein nurin että olen päätynyt Antiviriin (Avira). Sillä ainakin on nopein virustutkimus (liekö sitten hyvä vai huono asia).

OjH
Seuraa 
Viestejä259
Liittynyt1.12.2008
Qadesha
Itse käyttäisinkin mieluiten AVGtä, mutta sillä on päivityssivusto niin usein nurin että olen päätynyt Antiviriin (Avira). Sillä ainakin on nopein virustutkimus (liekö sitten hyvä vai huono asia).

Minä itse käytän AVG:tä, enkä ole tähän mennessä kohdannut mitään päivityssivuston ongelmia.

Vierailija

avast! Home Edition -virustorjuntaohjelmaa on tarkoitettu ei-kaupalliseen kotikäyttöön.

Eli niin kauan kun ei tee bisneksiä, Home edititonia saa käyttää. Rekisteröinti on vaivattomampaa kuin muun ohjelman asennus.

Vierailija

Ei se virustorjunta pääty, vaan joudut rekisteröimään sen uudestaan. Jos et rekisteröi, niin päivitykset loppuu.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Rokotukset kunnossa.

Elektronikka ei kaipaa virustorjuntaa

Sori pingviinimies riehuu.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija
Jakke77
http://www.ubuntu-fi.org/lataa.html

tuo kyllä korvaa avastin parhaiten mitä viruksettomiin koneisiin tulee, jopa paremmin kuin itse avast.

Joo. Jos laitetaan tonttu asialle, hoituu myös koko kovalevyn siivous. Pääsee tarvittaessa eroon kaikesta mitä on vuosien aikana hankkinut vehkeelle.

Uusimmat

Suosituimmat