Aivot tykkää kylmästä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Oli joku tutkimus missä todettiin, että aivot tykkää kylmästä koska aivot jäähtyvät. Myös haukottelu jäähdyttää aivoja.

Unen puute ja väsymys lämmittää aivoja, mikä ei tee niille hyvää?

Eli aivot tomivat paremmin kylmässä ilmassa, tästä tietenkin voi kaikki vetästä omat johtopäätöksensä.

Myös selvisi miksi pikkusormi on olemassa, se tuo 50% lisää voimaa käteen.

Kommentit (6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mää haukottelen harvoin. Mun aivot ilmeisesti käy viileenä.

tiäremiäs

Myös selvisi miksi pikkusormi on olemassa, se tuo 50% lisää voimaa käteen.

Joo, tän mää oon itekki huomannu ajat sitten, kun olen yrittänyt nostaa tavaroita ilman pikkurillin apua. Melkoinen ero kun yrittää esmes teemukillista teetä kantaa ilman pikkurillin apua.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
tiäremiäs
Oli joku tutkimus missä todettiin, että aivot tykkää kylmästä koska aivot jäähtyvät. Myös haukottelu jäähdyttää aivoja.
........
Eli aivot tomivat paremmin kylmässä ilmassa, tästä tietenkin voi kaikki vetästä omat johtopäätöksensä.

Ahhaa! Tästä syystä pojat käyttää pipoa kesällä, koska on hauskaa, kun ei tarvitse ajatella.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
TERÄS NALLEPUH
Mää haukottelen harvoin. Mun aivot ilmeisesti käy viileenä.

Tai sitte ne on jo aikapäiviä ylikuumunu piloille [size=50:2367mmpl]sori en voinu vastustaa![/size:2367mmpl]

Jos aivot tykkää kylmästä niin voi testata paljonko ne siitä tykkää kun kastelee tukkansa ja ajelee mopolla pitkin kylän raittia lakitta päin talvipakkasella kun tilhetkin jäätyy oksille.

Vai paljoko se on sitten se sopiva kylmä lämpötila? Jos normi ruumiinlämpö on 37 astetta niin onko se 36,5? Vai 35 astetta? Vai peräti vaan 28 astetta? Kuka tietää? Ja puhutaanko ees asteista vai asteen kymmenyksistä/sadasosista?

Hämmentää.

Vierailija

Omasta kokemuksesta voin todeta että ihmiset ei tykkää kun aivot on kohmeessa, tulee sanottua ja tehtyä kaikenlaista tyhmää.

Jos kohdalle sattuu joku kuumakalle niin siinä on lämpötilojen lisäksi kemiat vidurallaan.

Sopiva lämpötila löytyy varmaan hakemalla, jäitä hattuun ja tänne riehumaan, kauan jaksaa viisastella.

Uusimmat

Suosituimmat