Oudoin kirja -nimikilpailun finaali

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Modeston muodostama esiraati on saanut työnsä päätökseen ja voimme täten ja tässä julkaista Oudoin kirja -nimikilpailun finalistit.

Ehdotuksia tuli yks-kaks-niin perkeleesti, mitä voimme päätellä, että palstalaisilla on kovin kummallinen kirjamaku. (Mutta vähän omituisia ovat kaikki, jotka täällä viitsivät hengata.)

Loppukilpailuehdokkaita on kuusi, josta voit äänestää mielestäsi oudoimmalta vaikuttavaa. On huomautettava, että tässä konteksitissa outo kuuluu samaan klusteriin kuin lumoava, houkuttava, mielikuvitusta kutkuttava ja on siis arvostusta osoittava määre.

Äänestysaikaa on 13 päivää (laskekoot jotkut insnörtit, mihin päivämäärään niitä piisaa)

Tämän jälkeen julistetaan Virallisesti Oudoin Kirja, jonka alkuperäinen ehdottaja palkitaan itse päätoimittaja Ruukin myöntämällä palkinnolla sekä ylenmääräisinä a-, diplo-, haplo- ym. ploodeilla.

Jos tuuri käy, TörttöBill saattaapi säveltää ehdottajalle jopa vieläpä kunniatiedemarssihtavan säveltapaelman. Mutta siitähän me kukaan emme vielä tiedä mitään.

Nyt kansa valitkoon!

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Ja mieluusti saapi kansa avata kärttyisän kätensä ja kirjoittaa, jotta miksvarten äänesti jotain ehdokasta.

Vierailija

Äänestin ensimmäistä vaihtoehtoa. Nimi on lausuttuna hyvin sointuva.

Olen kyllä vähän pettynyt sitä, että ehdottamaani nimeä ei ole otettu finaaliin mukaan. En ole tosin enää varma, että ehdotinko oikeasti nimeä vai pelkästään ajattelin ehdottaa.

Vierailija

Tämän kysymyksen kanssa olet/olette kaksin/kolmin jne spagettihirviönne edessä, Pubi ja potentiaalit aliakset.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Joo tässä jotkut voi huijata jos on paljon nimimerkkejä.

Mää äänestin tota..neljättä vaihtoehtoa. Vai oliko se 5. Joo, toi neljäs eli "Onko minussa jotakin vikaa vai onko kaikki paskaa?"

Syitä ny en oikee osaa sanoa.

Tosin letun cooking with pooh ois pitäny olla listalla, mutta näköjään suomalaisia vaan sai olla tossa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
TERÄS NALLEPUH
cooking with pooh

Sitten ku mä oon julkaissut matkakirjani Keski-Euroopasta salanimellä Marco Fàsani ni sitte mä kirjotan seuraavaksi dekkarin salanimellä Kari Äyskäri. Sen nimeksi voisi tulla Cooking Pooh Runokokoelmani julkaisen myös nimellä Kari Äyskäri. Mutta sillä ei ole vielä nimeä... Ehdotuksia?

Hämmentää.

Vierailija

Hannele Laurin hampaat herättää kiinnostuksen, koska ei voi tietää onko kyseessä eroottissävyinen proosa, vai kauhutarina. Kumpikin voi olla kyseessä. Itse kallistun hienokseltaan jälkimmäiseen vaihtoehtoon. Latentti ienkaries pesii usein tupakoivien purukalustossa ja varsinkin aamun ensimmäinen henkäys tulee kuin haudan takaa.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Äänestin Ohuesti vaihtoehtoa yksi. Äänestä sinäkin.

Perustelu.

Kun tulin tähän koneeni ääreen jouduin tekemään valintoja. Vaikka on yö, taloudessamme on kolme tietokonetta. Ja jos annamme Joulun tulla, niitä on sen jälkeen kahdeksan, kun mukaan lasketaan Loppiaisena minulle tuleva, Työnantajan käyttööni antama uusi läppäri.

Ihmisten kanssa on monta kertaa samoin. Elämä on kuin läppäri. Siitä on Akku loppu. Kuinka usein olemmekaan tilanteessa, jossa tekisi mieli vaihtaa kanavaa, mutta digiboksin kaukosäädin on kadoksissa. Tänään se muistuttaa meitä lohdullisella tavalla maksamatta jääneistä laskuista ja on kuin marraskuinen tuulahdus ikkunanpielissä. Ulkona Räntää kuin viimeistä päivää.

Vaikka äänestämäni vaihtoehto on minun itseni kilpailuun esittämä, en näin ollen voi ottaa kunniaa itselleni. Olen vain sanansaattaja, tulkki, resonanssi Taantuvien Maakuntien talousahdingossa. Olen kanava, jota tuon kirjan kirjoittaja käyttää joulutorttuna fetasalaatissa.

Valinta ei ollut helppo. Olisin voinut jäädä yläkertaan, mutta Muori olisi häiriintynyt. Se on sitä joskus muutenkin. Sen vuoksi, ja koska piti käydä kusella, tulin tämän rämisevän koneen ääreen alakerrassa. Siinä kaikki. En osaa perustella asiaa muulla tavoin.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Jägermeister
Seuraa 
Viestejä1013
Liittynyt23.4.2008

"Julistan täten palstalaisille kilpailun siitä, kuka löytää omituisimman suomenkielellä julkaistun kirjan."

Kuitenkin traktorien lyhyt historia ukrainaksi!

En nyt halua nipottaa mutta venytetäänkö tässä luovasti sääntöjä?

Vai onko kirja nimestä huolimatta julkaistu suomeksi?
Ei näytä hyllystäni löytyvän millään kielellä.

Edit: typo korjattu

---

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Edit: Hilaan keskustelun ylös.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vaari
Edit: Hilaan keskustelun ylös.

V.

Minä vain tuuppaan tätä... hilaaminen olisi aivan liian raskas prosessi nykykunnolleni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat