Elektroniikan joulutarjoukset

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Elikkä ajattelin ostaa itselleni uuden kännykän ja tietokoneen.
Kannattaako minun ostaa ne nyt ennen joulua, vai joulun jälkeen?
Tavallisestihan kaikki tavara on alennuksessa joulun jälkeen, mutta onko elektroniikka?

Kommentit (6)

Vierailija

Liian yleistävä kysymys. Ei voi tietää oletko hankkimassa massatuotteita vai parempaa tavaraa.

Osta silloin kun tarvitset.

Itse olen vahvasti sitä mieltä, että tekniikka pitää ostaa sen sisällön, ei hinnan perusteella.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
kabus
Elikkä ajattelin ostaa itselleni uuden kännykän ja tietokoneen.
Kannattaako minun ostaa ne nyt ennen joulua, vai joulun jälkeen?
Tavallisestihan kaikki tavara on alennuksessa joulun jälkeen, mutta onko elektroniikka?

Kännykät ainakin todennäköisesti halpenee ja tulee alennusmyyntiin ja todennäköisesti myöskin valmis tietokoneet. Itse koottaviin tietsikkojen komponenttejen hintoihin ei taida tulla jouluisin alennusta.

Eiköhän niitä ylijäämä kamaa tule jäämään kaupoille, niin ne myy ne sitten alennuksella että pääsis eroon niistä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Tuosta hyvä esimerkki massaelektroniikan hintakehityksestä:

Joulun "hitti" Acer Aspire One (Atom N270, 1 Gt, 8,9", WinXP Home), kannettava tietokone

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/161645

Korkein hinta noussut jatkuvasti, halvimman hinnan trendi on alaspäin.

Hintakehitys on tuotekohtaista. Mutta se mikä on tänään uutta, on huomenna vanhaa.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Koneen kasaisin itse. Laatua + pennin venytystä samaan pakettiin.

Tietokoneliikkeetkin kokoavat omiin tarpeisiin sopivia koneita kohtuullisella hinnalla. Markettien pakettikoneissa on ilmaa aina osien tuoreuteen nähden.

Tosiaan parin kuukauden päästä moni asia on jo wanhaa. Vimeisiimmän perässä ei kannata juosta.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
idiotus

Tosiaan parin kuukauden päästä moni asia on jo wanhaa. Vimeisiimmän perässä ei kannata juosta.

Joo, kannattaa aina oottaa parikuukautta niin saa parempaa samalla hinnalla.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
idiotus
Koneen kasaisin itse. Laatua + pennin venytystä samaan pakettiin.

Tietokoneliikkeetkin kokoavat omiin tarpeisiin sopivia koneita kohtuullisella hinnalla. Markettien pakettikoneissa on ilmaa aina osien tuoreuteen nähden.

Oon niin palikka tietokoneiden kanssa, etten ite ala kokoomaan. Ihan peruskoneen tarviisin, että pystys imuttamaan musiikkia ja elokuvia.
Kannataako minun ostaa kone nyt ennen joulua vai halpeneeko tietsikoiden hinnat joulun jälkeen.
Kertokaa viisaammat.

Uusimmat

Suosituimmat