Rasismini?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Menin naimisiin noin kuukausi sitten.
Vaimoni on kaunis, kaikin puolin upea ja olen rakastanut häntä viime sunnuntaihin saakka varauksetta.
Olemme jo hieman iäkkäämpiä, keski ikäisiä ihmisiä.
Olen aina pitänyt itseäni erittäin suvaitsevaisena ja olenkin yllättynyt siitä mitä nyt olen kokenut.

Sunnuntaina, kappamatkallamme törmäsimme tummaihoiseen pariskuntaan , jonka mies tervehti vaimoani ystävällisesti.
Kättelimme, vaimoni esitteli miehen, mies vaimonsa ja erosimme hetken kuluttua.
Kaikesta ilmeni että mies ja vaimoni tunsivat hyvin entuudestaan. Miehen vaimo ei osallistunut kielitaidottomuutensa vuoksi keskusteluun.
Mies oli miellyttävä.

Myöhemmin asiasta kysyessäni, vaimoni kertoi seurustelleensa miehen kanssa 17 vuotta sitten ja ensin otin asian mielestäni aivan ok.

Nyt myöhemmin se on alkanut vaivaamaan minua jostakin syystä.
Pidän vaimoani likaisena, saastutettuna, neekerin patjana, nekrun nussimana huorana suoraan sanoen ja hämmästyn reaktioitani.

Vituttaa kuin pientä eläintä.

Minä minua oikein vaivaa?
En tunnu pääsevän tästä asiasta yli.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Asian tekee oudommaksi, etten koe minkäänlaista mustasukkaisuutta hänen entisiä miehiään (2) kohtaan.
Itse asiassa pidän heistä

Olen käsitellyt asiaa lukemattomia kertoja vaimoni kanssa näiden muutaman päivän aikana, mutta en ymmärrä edelleenkään omaa käytöstäni.

Olemme tällä hetkellä eri kaupungeissa, joten en tiedä kuinka näen asian kun taas hänet seuraavan kerran tapaan ensi lauantaina.
Pelkään jo etukäteen että inhoan ja halveksin häntä, mutta kun toisaalta hetki sitten rakastin enemmän kuin mitään muuta maailmassa, ristiriita on valtava.

Valvon nyt toista yötä tämän asian takia, enkä pääse minkäänlaiseen järkevään ratkaisuus tässä asiassa.

Pelkään jopa menettäneeni kyvyn rakastella vaimoni kanssa.
Oksettaa ajatella kuinka joku neekeri on suudellut häntä ja näen jatkuvasti silmissäni sen miehen hikisen mustan selän vaimoni jalkojen välissä.

En tiedä olenko sekoamassa lopullisesti.

Minä rakastan, halveksin ja inhoan vaimoani samanaikaisesti.

Vierailija

Ei kai kyse ole peniskateudesta? Entä jos kaveri olisi aasialainen,inuiitti tai mustalainen?

Ei ole tarkoitus vittuilla, itsellä oli joskus samantapaisia tuntemuksia.

Vierailija

Olen ymmärtääkseni kohtalaisen hyvin/normaalisti varustautunut tässä suhteessa, joten epäilen ettei kyseessä ole tämä asia.
Tiedän kyllä myytin mustien suuremmista peniksistä ja voisi olettaa että tällä asialla, mustien miesten rakastelijan kyvyillä(stereotypialla joka meille on syötetty) on jotain tekemistä asian kanssa.
Jonkinlainen kokoero eri "roduilla" kyllä ymmärtääkseni on, mutta yksilölliset erot huomioon ottaen selitys ei voi olla yksinomaan siinä.

En usko että sillä voi selittää tätä järjettömyyttä.

Keksin yön aikana keinon millä voitan ainakin hetkiseksi aikaa.
Aion "tehdä" itsestäni impotentin ensi tapaamiskerralla.
Näin käyttäytyen (vaikka en olisikaan) saan aikaa miettiä asiaa vielä, loukkaamatta vaimoani, vaikka hänestä sitten ero tulisikin tämän serauksena.

Vierailija

Taitaa mennä jonnekin henkilökohtaisen persoonallisuuden hämäryyksiin, Jung ja lahjakkaan lapsen tragedia-osastoon

Omat motiivit mihin tahansa ryhtymiseen kannattaa aina tarkistaa

Ei musta ole terapeutiksi, kohta porukka heräilee. Eiköhän sieltä löydy pätevää asiantuntijaa jahka kirjautuvat tänne.

Seuraa tilannetta

Vierailija

Vasta tässä vaiheessa huomaan kuinka rasistisia ilmaisuja olen käyttänyt yön sekaisina tunteina.
Toivoisin ettei ylläpito kuitenkaan poistaisi tätä ketjua sen vuoksi, vaan pyrkisi, mikäli suinkin mahdollista, siistimään kieliasuani vähemmän sikamaiseksi, mikäli näkee sen tarpeelliseksi.
Tästä eteenpäin kirjoita kieli keskellä suuta

En ole koskaan pitänyt itseäni rasistina, sillä jo vuosia, vuosikymmeniä olen puolustellut ihmisten oikeuttaa muuttaa maasta toiseen ja pakolaisten ottamista niistä maista joista se on tarpeellista.
Olen aina puolustanut vähemmistöjen oikeuksia yksilölliseen kohteluun, enkä ole hyväksynyt kiihotusta kansanryhmää kohtaan.
Yksilöt kaikki teot tekevät, "rodusta" riippumatta.
Suoraan sanoen halveksin kuulapäivä, natseja, heidän raukkamaisuudestaan, joskin pidän sitä terveempänä ilmiönä kuin valtiomme sisään rakennettua piilotettua rasismia.

Ja kaikki nämä hyvät periaatteen kaatuvat kuin korttitalo tuulessa kun tiedän vaimoni entisen miesystävän olevan ihonväriltään musta.

En ymmärrä koko tilannetta.

Vierailija

luulen, että siinä on mustasukkaisuutta hieman sekoitettuna pientä ennakkoluuloa (mustahikiset selkät ja ajatus vaimonsa neekerin nussittavana). ehk kyseessä on, että sinulla on "hieman" huono itsetunto. täyttyy muistella, että hän ei ole vaimosi silloin! ehk sun ei kannattaa tukahduttaa tunteitasi, vaan päästä se tulla ulos, mutta älä ota se kiinni.
mitä enemmän tukahdutat, sitä hanakkaammin se tarttu sut kiinni.

t. kokemuksella puhun.

Vierailija
vanadoo
...... rasismia.

Ja kaikki nämä hyvät periaatteen kaatuvat kuin korttitalo tuulessa kun tiedän vaimoni entisen miesystävän olevan ihonväriltään musta.

En ymmärrä koko tilannetta.

Ota asia älyllisesti, eli alista tunteesi järjelle. Ajattele sitä, että ihmisen materia uusiutuu koko ajan; vaimosi ei ole enää samoista atomeista kokoonpantu kuin hän oli 17 vuotta sitten.

Voit myös pyytää häneltä, josko saisit huuhdella hänen alapäänsä ja samalla koetat nähdä, miten hänen solukkonsa koko ajan uudistuu. Lihasi ei ole koskaan koskettanut hänessä sitä lihaa, jota joku muu on kosketellut.

Jos ei auta, niin mieti sitä, miltä mustasta miehestä tuntuisi, jos hän joutuisi panemaan valkoisen miehen panemaa lihaa.

On myös sekin mahdollisuus, että teidän lihallinen rakkautenne nousisi ystävyydeksi, missä ei tarvitse himoita toista.

Vierailija

Tän täytyy olla taitava vedätys. No, ei se mitää, nyt mennää kuitenki alueella mistä rasismi oikeesti johtuu. Hyvä!

Vierailija

Tdennäköisesti vaimosi haikailee yhä neekerikullin perään. Luultavasti myös teidän rakastelunnne aikana. Ota ero siitä vaimostasi!

Ei kannata pitää naista joka antaa neekerille!

Vierailija

Nykyaikana tuskin enää löytyy pariskuntaa joka ei joutuisi painimaan samanlaisten asioiden kanssa.

Minulla oli myös samanlaisia ajatuksia, vaikka ei nyt mustasta miehestä ollutkaan kysymys.

Enkä usko että sillä ihon värillä on mitään tekemistä näiden asioiden kanssa, vaan sillä että on vaikea hyväksyä nykyajan tuoman vapauden kääntöpuolia, jotka vaikuttavat parisuhteeseen.

Ja ehkä on ajateltava niin, että jos ei voisi kokeilla kaikenlaista ennen naimisiin menoa, niin sitä kokeilisi silti sitten myöhemmin. Täten seuraukset olisivat vielä pahempia.

Ainahan sitä sanotaan, että "menneet on menneitä" ja että näiden pitäisi antaa olla...

Tavallaan itsenäisyys parisuhteessa antaa sen mahdollisuuden että kaiken vanhan voi unohtaa.

Vierailija
vanadoo

Myöhemmin asiasta kysyessäni, vaimoni kertoi seurustelleensa miehen kanssa 17 vuotta sitten ja ensin otin asian mielestäni aivan ok.

17 vuotta sitten just joo
Kyllä se musta mies on jyystänyt vaimoasi ihan viime aikoina.

Vierailija
vanadoo
Olen ymmärtääkseni kohtalaisen hyvin/normaalisti varustautunut tässä suhteessa.

Tiedän kyllä mustien suuremmista peniksistä ja voisi olettaa että tällä asialla, mustien miesten rakastelijan kyvyillä on jotain tekemistä asian kanssa.

Jonkinlainen kokoero eri "roduilla" kyllä ymmärtääkseni on.

Oletna oikeillä jäljillä poikasein. Se ol juur nii, jotta jos vaimosi on aikoinaan tuota "tuntuvaa ja täyttävää" melaa saanunna, nii se ol sil viisiin, jotta "tavallinen" ei ennää juur miltään tunnu. Se voip olla paree lopetella suhre ny tähän paikkaan, sillä jo pelkän "tuntuvan" elimen omistajan jälleen näkeminen on torennäköösesti aiheuttana sen, jotta vaimosi tuskin muuta pystyy ajattelemaan kuin tuota nimenomaista "järeätä työkalua". Muutennii tässä tilanteessa oman pilin käyttäminen voip vuon pahentoo asioo, kun vaimo het huomoo, jotta eihän tuo tosiaan miltään nii tunnu.

Huono tuur kävi ko törmäsit "mustaan mambaan".

Vierailija
vanadoo
En tiedä olenko sekoamassa lopullisesti.

Minä rakastan, halveksin ja inhoan vaimoani samanaikaisesti.

Mikäli sinulla on aikaisempia mielenterveysongelmia niin voihan kyse olla sellaisestakin?

En oo 52 ikävuoteni aikana missään törmännyt kehenkään jolla olis ollut samanlainen ongelma. Kaikkea en tietysti minäkään ole kokenut. Onhan sitä marginaali-ilmiöitä mitä en tiedä. Mutta en oo törmännyt kirjallisuudessakaan moiseen. Maailmankirjallisuudessakaan en vaikka sieltä luulis bongaavansa tällaista, mikäli se olis yleistä.

Tällä palstalla, täällä aloituksesi ei ole ihme.
Täällähän poikii rasismia päivät pääksytysten ja tämä sun juttus on todennäköisesti vain yks yritys mukafiksusti yrittää todistella näinkin nokkelasti että miehellä olis muka primitiivinen taipumus vieroksua "lihaa", sitä pantavaa, joka on saastunut mustasta..

Voi hyvä sylvi teidän kanssanne miespolot, joilla on ongelmia seuransaannin kanssa. Ihan kaikkea koitatte.

Mikäli tuollainen olis yleistä niin maailmassa olis evoluutio ihmisen osalta pysähtynyt jo aikapäiviä sitten ja kun tiedetään miten paljon ihmisiä on ja miten erilaisia ovat kaikki persoonat, ei tommonen mitenkään voi olla kuin poikkeuksellista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat