Kuka tän planeetan omistaa.. tai miten..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pikkasen ihmetyttää noi omistushommelit meikäläistä. Mä miellän omistamisen vain haltijuutena. On haltijoita, tietenkin on haltijoita ja sitten on niitä, jotka lepyttelee haltijoita. Tavallaan ne haltijat on kuin pieniä jumalia ja niille annetaan etuoikeuksia ja lahjoja, mutta niitten pitää tietenkin ansaita se haltijuutensa.

Ei siitä mitään tule jos haltijoilla on eläkevirkoja tai että haltijuuksia vois jaella kuin eläkevirkoja puoluepoliittisten kytkykauppojen kautta ilman vakuuksia niille, jotka niitä lepytyslahjoja veroinakin maksaa.. hm.. niillekin hallitsijoille, eturyhmille, jotka on demokraattisesti (hm.. hm..?) valittu ja jotka itse nostelee noita palkkioitaan ja perusteluina on että valuvat muuten bisnespuolelle (hekoheko.. olisivat siellä jos olis talenttia.. ).

Ja bisnespuolella ei oo oikein olut sitä ekonomista talenttia, joten nyt kait on sitten niin, että kaikki omistaa tän planeetan ja on aika ottaa välillä terve maalais, toki kaupunkialisjärkikin käyttöön ilman tolkutonta saivartelua ja selittelykikkailua.

Lasten kanssa touhunneena olen oppinut että kun antaa lasten laatia säännöt ja kun antaa lapselle vastuuta, siitä seuraa parasta mahdollista hallintoa myös lasten osalta.

Jos pompotetaan, jos jokkut natsit ja narsistit temmeltää kuin apinat laumassa, (josta nytkin on hyvää esimerkkiä nuorisojoukkojen riehumisena tyypillisenä, nuoren maskuliinienergian purkamisena) ja sitten valtaan pääsee joku vitun idiootti, joka kuvittelee olevansa jotain tärkeetä ja muita paljon enemmän ja alkaa hallita - siitä ei hyvää seuraa.

Tätä planeettaa ei voi oikeesti omistaa mitenkään muuten kuin hallitsemalla sitä tekemällä työtä ja olemalla kiltti.

Mä oon suomalainen. Mulla on isänmaa. Nimitys tulee kait siitä että äijät on olleet joutilaampia puolustamaan kotikontuja. Äidinkieli, kulttuuri opitaan mutsilta, jne.
Mä omistan tätä mun kotimaata siks kun täällä on demokratia. Mulle on annettu mahdollisuus hallita tätä planeettaa ihmisenä. Olen ottanut nuorena haasteen vastaan. Oon mennyt mukaan järjestötoimintaan.
Mä oon siitä onnellisessa asemassa että oon kongnitiivisesti sensorttinen että on tätä talenttia.

Tiedän ihmisiä, joilla ei oo älynlahjja ja he yrittävät omistaa sotilasjunttien kautta tai muuten junturoiden ja siitähän ei planeetta ja sen muut asdukkaat yhtään tykkää.

Mun keino on paras. Näin väitän. Vannon kollektiivisen omistamisen nimiin.
Mites sä? Vai onko yks hailee ja saa muut hoitaa sunkin osuutes perinnöstä.

Kommentit (2)

Vierailija

Viherpiipertäjien mukaan metsät ja meret on kuulemma yhteistä omaisuutta Tosiasiassa maa kuuluu sille, jolla on sekä varaa valloittaa ETTÄ puolustaa sitä

Vierailija

Omistaa? Ei kukaan. Mikä tahansa omistajuussuhde on vain väliaikainen.
Valloituksistaan voi nauttia vain kuolemaansa saakka.

Uusimmat

Suosituimmat