Kaamee kaamos..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hah!
Tänään se taittuu!
Päivä alkaa pidetä. JEE!

On ollut pimeetä kuin ahterissa ja se on kamalaa!

Miten te muutt ootte kestäneet?
Mä ainakin oon ihan "horteessa".
Eilen läksin muijakaverin kanssa kylille. Mentiin yhteen kippolaan missä on tanssilattia ja huppeliskeikkaa kun tulikin taas kännipäiten laulettua niin karaokee kuin pompittua ties mitä..
Ja tänään on ollut varsin hutera olo.
Juniorit kävi synttärisapuskalla luonani. Nippanappa että sain sentään valmistettua aterian..

Ainiin.. eilen tapahtui kiva asia. Mulla pärähti jo puolisentoista vuotta sitten omituinen koirafobia ja aloin pelätä omia (jälkikasvun) koiruleita. Ihan skitsoo. jotain tarumatakautumia, ties mitä. Onhan mulla paniikkihäiriöö ja oon assi.
Nooh.. eilen sitten kun oltiin pörhälletty sinne muijakaverille, otettu olutta jne. niin päädyttiin sieltä jälkikasvuni luokse. Huppelissa mut valtas rohkeuspuuska ja sanoin että päästäkää ne koirat sieltä yläkerrasta, että syökööt mut jos niikseen on. Ja nehän on aika pieniä. Pienin mahtuis melki taskuun.
Ja .. hellanduudelis kun niistä (kolme) se, joka otettiin ihan pikkupentuna ja jota oon hyyssännyt alusta asti, se oli ihan onnesta soikeena kun "pikkumummu" löytyi. Siitä olen nyt ihan happy ja paljon!

Joo.. ja meidän pikkuakat on ostaneet skrablen. Meitä on muutamia naisihmisiä koolla jouluna, päästään pelaan yhdessä. Sekin on kivaa!
Huomenaamusta lähdetään kaupoille ja aletaan duunaamaan joulun herkkuruokia. Tehdään itte melki kaikki ja niin viimesen päälle.

On mulla joskus ollut aika ankeitakin jouluja. Nyt ei oo.
Tavallaan se, ettei oo juurikaan rahaa, siks sitä osaa sitten nauttia täysin siemauksin kun on jotain spesiaalia. Ja nautin mä siitäkin kun pikkuakoilla on välillä vapaata. Raatavat poloiset niin paljon. Ahkerat akkani.

Muokattu (mä täällä krapulassa sohlaan..)

Kommentit (9)

Vierailija

Ei lunta tänäkään jouluna...
Pimeys ja synkkyys eivät ole miellyttävää katseltavaa.
Mutta niitäkin sietää, kun ei ole vaihtoehtoja.

Vierailija

Säätiedotuksessa oli kuulemma puhttu että olis lunta tulossa..
Tsekataas tilannekatsaus, Ilmatieteen laitos. Joo-o.. kyllä siellä lupaillaan sakleaa lumisadetta..
JIPPII!!!

On tää kyllä ihan yhtä perkelettä. Musta maa, vetistä, pimeetä... *myrtsityttää*

Vaan pakko se on jotenkin rämpiä yli tämän. Pakko kun ei muuta voida.
Otetaan toisiamme käsistä kiinni, annetaan energioiden virrata..

Vierailija

Heti helpottaa kun alkaa ynnätä että mitkä kaikki asiat on kuitenkin hyvin.
Että on niin paljon asioita missä on aihetta iloon.

Parasta kait on luotettavat, uskolliset ystävät.
Semmosia ei korvaa mitkään maailman rahat, ei tavarat. Ja kaikkien ulottuvilla on rakkautta. Sille pitää vaan uskaltaa antaa tilaisuus..

Vierailija

Käykö Pönni elämäsi vikasietotilassa?
-Ei syytä huoleen, kirjoittaa Maakansa ja jatkaa:
Hyvin menee kuitenkin.

Vierailija
markent
Käykö Pönni elämäsi vikasietotilassa?
-Ei syytä huoleen, kirjoittaa Maakansa ja jatkaa:
Hyvin menee kuitenkin.

Mulla pyöri jo kohdusta tullessa *ERROR* *ERROR* pääkopassa ja EXITiä tässä on ettitty koko ikä. Elävä vikasietotila. Ja välillä ei meinaa millään venyä sietämään. Mutta kun mikään muu ei tule kuuloonkaan kuin sietää ja sietää niin pakko se on koittaa ettiä jotain lohtua elämään ja tietenkin niin ettei siitä kauheesti olis kelleen haittaa.

Just sain rosollijuurekset kypsiksi ja osan vetelin napaani omatekoisen lasimestarin sillin kera. *Nam* Vaikka en muuta juurikaan osaa kuin ommella, väritellä ja soittaa poskeani niin on musta tullut aika hyvä kokkikin iän myötä.
Eilen tein lanttulooraa ja imellytin perunalooraa yön yli. *jes*

Sinappiakin tein. Ekaa kertaa eläissäni (muistaakseni). Kun on 50:n ajalta muistia täynnänsä jos jotakin niin tuppaa osa jo unohtuilla..

Onneks tuli tota lunta.
Ja mä lähden nyt kaupalle hakeen yhtä piuhaa kun on vielä päivänvaloa..

Vierailija

Myöhästyneet synttärionnittelut, Pönni! Jaksat kumminkin aina tsempata ja panna hyvät asiat päällimmäisiksi. Siitä sinua ihailen. Joulusuunnitelmasi kuulostaa mukavalta, hyvät kaverit on parhaita juttuja maailmassa.

Vierailija

Onnittelen minäkin Pönniä!
Sinussa Pönni täytyy olla jotain ylevää kun saat nuo palstamme tuppikset huohottamaan

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

[quote="markent"]Onnittelen minäkin Pönniä!
Sinussa Pönni täytyy olla jotain ylevää kun saat nuo palstamme tuppikset huohottamaan [/quot

Joo nääs ilman muuta Pönnille onnittelut. Mutta mitä on noi tuppikset? Tuppikulleja? Luttamunia? Kerro heti, ei sitä saatana hämäläisellään liikaa aikaa ole? hö?

.

Vierailija

el6:
"Joo nääs ilman muuta Pönnille onnittelut. Mutta mitä on noi tuppikset? Tuppikulleja? Luttamunia? Kerro heti, ei sitä saatana hämäläisellään liikaa aikaa ole? hö?"

Mitäs sinä kiireestä mötyät. Heräät kuitenkin vasta joskus iltaisella, että
Hyvää iltaa. Nuokuikko hyvin?

Joo tuppikulleja hyvinkin.
Minua kans luullaan usein hämäläiseksi. Ei liikunnan, vaan ajatuksen hitauden vuoksi. Usein tuo ominaisuus liitetään tyhmyyteen. Ja se on niin väärin.
Hämäläisille ja minulle kun ajatuksien syvin olemus selvenee, sitten sen kulku onkin yhtä pärskettä kuin Tammerkosken kuohut. Myös kylläkin yhtä tummanpuhuvaa...Tiedätkö muuten, että nuo kolme pistettä tuossa kuvaavat meidin tuumaustuokiota.
Hyvää Joulua sinulle!

Uusimmat

Suosituimmat