Mitä tieteen tulisi saavuttaa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nöyrä kysymykseni, ei minulla ole vastausta.

Kommentit (15)

Vierailija

Tieteen pitää pystyä selittämään KAIKKI jumalaa ja pimeää ainetta, aineen luonnetta ja antiaineen ja aineen epätasapainoa yms. myöten! Täytyy luoda kaiken teoria !!!

Vierailija

Tieteen pitää pyrkiä roikkumaan perässä, tuskin se totuutta tulee ikinä saavuttamaan.

Edesmennyt isäni sanoi joskus, että se olisi suurin tieto, että mars-planeetalla olisi vettä. Minun mielestäni tieteen, tai koko mailmankatsomuksemme suurin asia olisi saada todiste, että muuallakin kuin maassa on tai on ollut elämää.

Vierailija

Tieteen pitäisi tehdä minusta kuolematon, jotta voisin seurata miten ihmiskunta kehittyy(edelliset 10 000 vuotta vähän harmittaa, kun en ollut itse paikalla )

Vierailija

Aika perusvastaus on, että tiede pyrkii selittämään kaiken. Tuskin kuitenkaan pystyy siihen, koska aina voidaan kehittyä ja uutta löydetään. Kaiken maailman insinöörit sun muut sitten soveltaa tieteen selityksiä parantaakseen ihmisten arkea.

Mielestäni painopiste tieteen kehityksessä pitäisi laittaa sellaisten selitysten löytämiseen, joista voisi ammentaa parannuksia ihmisten elämänlaatuun ja ihmiskunnan tulevaan selviämiseen. Muutenkin tieteeseen panostetaan ihan liian vähän nykyään, kun tyhmentävää viihdettä tuputetaan joka kolosta.

Vierailija
ronko7eus
Maailmanrauha, sitten vasta vois keskittyä kaikkeen muuhun.

Sitä tuskin saavutetaan koskaan.
Itse en sitä toivo, työllisyyssyistä.

Vierailija
lierik
Tieteen pitäisi löytää ratkaisu maailman liikaväestöongelmaan. Ylenmääräinen väestönkasvu pitäisi saada pysäytettyä. Poliittisilla päätöksillä toteuttu systeemi ei näytä toimivan kumminkaan, vaan vaikuttaa epäinhimilliseltä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Yhden_lapsen_politiikka[/quote]

"Tiedehän" keksi sen jo. Sitä kutsutaan Manhattan Projektiksi. Kukaan ei vain halunnut liikakansoitusta kuriin tosimielessä vaikka sitä kokeiltiinkin Japanissa.

....ja kortsukin on keksitty, mutakuono-ählämi vaan ei osaa käyttää sitä, joten ongelma siirtyköön tieteen hartioilta markkinointiin ja sen kehittämiseen!

Vierailija

Se mitä tieteen pitäisi saavuttaa on se, että jokainen henki pääsisi OMAAN luomakuntaansa, siellä tekemään luomistöitään...

Olemmeko me niitä, jotka toivoivat MONTA samankaltaista? Siltä hieman vaikuttaa...

Vierailija
Imperator
Tieteen pitäisi tehdä minusta kuolematon, jotta voisin seurata miten ihmiskunta kehittyy(edelliset 10 000 vuotta vähän harmittaa, kun en ollut itse paikalla )

Ootko ihan varma ettet ollut

Vierailija
ronko7eus
Maailmanrauha, sitten vasta vois keskittyä kaikkeen muuhun.

kummitus
Lääke tyhmyyteen, cure for stupidity, helpompi lähteä selvittelemään muita ongelmia ja kysymyksiä.

Lääke tyhmyyteen voisi olla ratkaisu ongelmiin
Kun ei olisi typeriä hihhuleita, heidän ei tarvitsisi sotia siksi kun muut eivät usko samaan satuun kuin he.

Uusimmat

Suosituimmat