Paljoks dokaat?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

No nii paljoko...

- Montako euroo menee kuukaudessa viinaa ja sen oheistoimintaa?
- Montako kertaa viikossa dokaat?
- Montako kaljaa, kossua, lonkeroo ym. menee viikossa?
- Montako prosenttia dokatut fyrkat on nettotuloista?

Siis tähän lasketaan kaikki alkoholin kulutus, myös rahat snagarilla kaljakuppilan jälkeen ja taksirahat sekä muu kuljetus kapakkaan ja takas.

Ite oon aikasemmi dokanu n. tuhannen euroo kuussa.
Täällä viina on vielä keskimäärin halpaa.

Sivut

Kommentit (30)

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

En paljoo kun mä osaan juoda. 5 euroo punaviiniä ja niitä 2 / Päivä - 10 - tai rummia pullo niin se on se 15 - paitsi jos menee ulos juomaan niin voi mennä helvetist fyrkkaa mut en ikinä mee tuhlaan koska aloitan pohjilla kotona.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Aikasemmin tuli käytyä ehkä 2-3 kertaa vuoteen ulkona, ja mä oon aika edullinen tapaus. Neljä lonkeroo on just hyvä ja siitä enempi on liikaa.

Nyt on syyskuun alun jälkeen sitten mennyt hieman railakkaammin, kun frendit on päättäny täyttää pyöreitä (tai jotain) vuosia jonossa. Päälle pikkujoulut ja likkojen risteilyt ja muut kissanristiäiset, niin kai tossa puhutaan jostain 10% kulungeista per kk. Lahjat ei oo tossa mukana, ku ne nyt ei kai oo kuiten dokaamisen sivukuluja kuitenkaan, vaikka aiheeseen liittyykin.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

En juo nykyisin ollenkaan.

Se ei ole hyväksi haimalleni, tulehtunut muutaman kerran.

Lääkärinkehoituksesta valitsin raittiimman ja pidemmän, kuin kosteamman ja lyhyemmän elämän.

Käyn töissä, ennen antabusta krapulapoissaoloja oli. Kannabista käytän viinan korvikkeena, vaikkakin on väärin näin sanoa, koska se on oikeasti parempaa kuin alkoholi -kaikilla mittareilla-.

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ei tuu dokattua.

Ei vittu mitä juoppoja. Jos juodaan täällä, niin juovat vähintään 50 eurolla. Huhhuh.. Sehän on joka toinen päivä yks viinapullo. Ei ihme että täällä porukka on ihan sekaisin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

OjH
Seuraa 
Viestejä259
Liittynyt1.12.2008

Kyllä tuohon nyt 50 ekeä helposti kuukaudessa saa. Saunajuomat, satunnaiset viskipaukut, muutama viinilasi silloin tällöin. Siinähän tuo menee.

Ja sitten joskus harvoin sellaisia baari-iltoja joissa pahimmillaan (parhaimmillaan) menee toista sataa euroa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Kolmisenkymppiä kerta viikkoon eli 120€ kuussa. Joskus ostaa vaan tarjousmäyräkoiran ja mököttää kotona ja joskus ajelee pitkin maakuntaa pirssillä niinko mikäki Euroopan omistaja. Keskim. menee toi 120€. Kerralla kiskasen sen mäyriksen verran. Alotan 2000 ja lopetan 0330.

Hämmentää.

Vierailija

Satanen voi mennä kuussa, enemmän tai vähemmän.
Vähän kerrallaan, kunnes kusi nousee päähän ja laimentaa alkoholin.
Mäyräkoiran nahasta ei saa kunnon rukkasia.
Uuniin vaan niin ei tarvii laskea.

Monesti tulee ajateltua että jättäis tuon alkoholin viisaille, mutta eihän viisaat juo.
Menis työpaikat monelta ja verorahat valtiolta, kai se on tällaisten mölyapinoiden pidettävä se osa kansantaloudesta elinvoimaisena.

Jos se rähinägeeni estää viisastumisen.
Äly hoi, älä jätä.

En äänestäny, mutta olen osaltani ollut rakentamassa tätä yhteiskuntaa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Vatkain
Kolmisenkymppiä kerta viikkoon eli 120€ kuussa. Joskus ostaa vaan tarjousmäyräkoiran ja mököttää kotona ja joskus ajelee pitkin maakuntaa pirssillä niinko mikäki Euroopan omistaja. Keskim. menee toi 120€. Kerralla kiskasen sen mäyriksen verran. Alotan 2000 ja lopetan 0330.

Juoppo.

Jos mää joskus juon, nii mä juon vaa itetehtyä juomaa. Melkosta paskaa toi kaupasta ostetut viinat. Nytten ei ole ollu pitkää aikaa itse tehtyä, joten eipä kiinnosta edes juoda pikkusta vertaa.

Ja vinkiksi kapakassa käyville, että tuokaa sinne omat viinapullot, nii ei tarvi ostaa sieltä ylihinnoitettuja tuoppeja. Mää en kyl koskaan käy kapakoissa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Jotain punaviiniä varmaan yritän juoda lasillisen tai pari illassa tässä joulun aikana. Syksyn aikana käsittääkseni kerran ottanut kuppia vähän enemmän ja sen lisäksi kerran viikossa tai parissa ottanut 2-4 annosta.
Yleensä ottanut ehkä kerran kahdessa viikossa tai joskus joka viikkokin vähän enemmän, nyt olen vähän yrittänyt rahanmenoa hillitä ehkä.
0-200 euroa se kuitenkin on yleensä ollut..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat