White Supremacy

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ne idiootit!!!
Uskoin ja toivoin paikallisten uusnatsien pysyvän poissa näköpiiristä vähän aikaa, mutta ei...
Päinvastoin: he ovat palanneet, valmiina tappeluun.
Joudun nähtävästi katkomaan raajoja tällä kertaa...
Toisaalta: itsepähän sitä kerjäsivät.
Varsinainen asiani on kuitenkin kysymys: mihin nämä typerykset pohjaavat uskonsa valkoisen rodun paremmuudesta muihin nähden? Tietääkö kukaan?
Nyt on mentävä, tästä tulee raakaa.
Taisto alkakoon!

Kommentit (12)

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Olet sen verran rankka kaveri, että luultavasti hoidat homman Tapaninpäivään mennessä. Kiitos jo etukäteen, me muut voidaan viettää rauhassa Joulua.

Vierailija

Olen palannut, voittoisana. En tosin vaurioitta.
Aamulla tulen tuntemaan oloni kehnoksi, annoin ja otin melkoisen määrän iskuja... voi päätäni, pitikin olla varomaton.
Tästä taistelusta ei media kerro, mutta kadut ovat puhtaampia... ainakin kunnes lyöty vastustaja on parannellut haavansa.
Joudun itse tekemään saman muutaman seuraavan päivän mittaan.
Toivon edelleen vastausta kysymykseeni: mistä nämä hölmöt ovat saaneet päähänsä sellaista potaskaa?

Vierailija

No, kai niiden ensisijainen lähde löytyy, tadaa!, Saksan 30-luvun kansallissosialistien rotuopeista, jotka ovat saaneet vaikutteita brittiläisistä ja yleis-keski-eurooppalaisista/kristillisistä vaikutteista jne. Viha toisia kohtaan juontaa erittäin kaukaa, selityksiä on keksitty jälkeenpäin. (ts. rasismi ja viha "toisia" kohtaan lienee evoluution luoma puolustusmekanismi, joka sittemmin on saanut yliotteen aika-ajoin väärällä tavalla)

Muista pistää seuraavalla kerralla sellainen supersankariuniformu päälle, rintamerkkinä vaikkapa hakaristi natsien tyyliin ja kieltomerkki päälle. Ja sitten taas uusnazia pataan!

Vierailija

jpv: kiitos tiedoista, pitänee perehtyä asiaan itsekin jossakin välissä.
En omista ainuttakaan supersankariuniformua, en edes tunne oloani sankarilliseksi. Lepo onneksi auttaa.
Siinä olet oikeassa, että eilinen taistelu ei taatusti jää viimeiseksi. Uusnatsit palaavat vielä, kosto mielessä. Saamansa kurituksen jälkeen heidän on todistettava mahtinsa, tai he joutuvat naurunalaisiksi. SITÄ he eivät ikinä voisi kestää...
kokoan siis joukkoni ja jään odottamaan. Seuraavalla kerralla onnistun kenties vangitsemaan yhden tai useamman uusnatsin kuulusteltavaksi. Saavat luvan kertoa, missä kokoontuvat.
Why be the prey... when you can be the predator?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Tuli tuosta mieleen se elokuva Karate Kid, ja se kun ne jengit pahoinpiteli sitä poikaa. Siis tulivat porukalla hakkaamaan itseään pienempää poikaa, ja haukkuivat tätä pelkuriksi. Pelkuriksi. "Loukkasit kunniaani, saat maksaa siitä" jne. Kunniaa? Paljonko kunniaa on siinä, että porukalla pahoinpitelee itseään pienemmän ihmisen? Ja sitten vielä kehtaa haukkua tätä pelkuriksi, mikä itse sitten mahtaa olla?

くそっ!

Vierailija
Ronron
Tuli tuosta mieleen se elokuva Karate Kid, ja se kun ne jengit pahoinpiteli sitä poikaa. Siis tulivat porukalla hakkaamaan itseään pienempää poikaa, ja haukkuivat tätä pelkuriksi. Pelkuriksi. "Loukkasit kunniaani, saat maksaa siitä" jne. Kunniaa? Paljonko kunniaa on siinä, että porukalla pahoinpitelee itseään pienemmän ihmisen? Ja sitten vielä kehtaa haukkua tätä pelkuriksi, mikä itse sitten mahtaa olla?

"Kunnia" on hyvin suhteellinen käsite, joka ymmärretään eri tavalla riippuen siitä, mihin muuhun ihminen uskoo.

Vierailija
Barbaari
Onpa mukavaa että meillä on tällainen palkkamurhaajakin eksynyt foorumille.

Jos sattuis vaikka tarvitsemaan.

Minäkö palkkamurhaaja? Kas kummaa, mutta en ole tainnut vielä tappaa ketään. Olen vienyt ihmisiä matkalle helvettiin ja takaisin, mutta kukaan ei ole kuollut... minun käteni kautta.
Uusnatsien kanssa kiistelen jatkuvasti, toisinaan fyysisen väkivallan asteelle saakka, koska en hyväksy heidän ideologiaansa. Koska heitä on täällä ainakin jokunen, konflikteja syntyy väistämättä.

Vierailija

Tietooni on saatettu, että paikalliset uusnatsit ovat kutsuneet vahvistuksia antaakseen minulle kunnollisen oppitunnin. Ne hupsut.
Olen siis itsekin pyytänyt muutamaa palvelusta, joten uudenvuodenaattona räjähtää. Kaikki ovat niin kiireisiä rakettiensa kanssa, etteivät kiinnitä huomiota vaivihkaa paikalle saapuviin porukoihin.
Voittajaa en rupea arvailemaan, kun en tiedä paljonko vastustaja saa väkeä kokoon. Täytyy vain katsoa, mitä tuleman pitää...

Vierailija

Jaahas, on aika...
Aika sotia oikein kunnolla.
Kävi miten kävi, en luultavasti kirjoittele enää tänään.
Sanon siis näkemiin.
Ja siltä varalta, että kärsin rökäletappion ja sen seuraukset: hyvästi.

Vierailija

Mitä kuka missä..
Onks tää taas joku Hämäläisten juttu niinkuin jatkosota..?
Muualla on nuoret miehet saaneet jo paineet purettua ja nyt vasta täällä on herätty.. voi nääsnääs..

Muistakaa nyt että artisti maksaa..

Vierailija

Ei se helppoa ollut, mutta voitimme sentään.
Ilotulitteet aseina, voi hyvänen aika sitä näkyä...
Ja jokainen olikin ennalta fiksu, käytti kuulosuojaimia.
Korvat toimivat, muusta en tiedä.
Kärsityt vahingot:
koko joukko vaatteita joutaa roskakoriin, reikiä liikaa.
Joillakin osanottajilla on luultavasti edelleen vaikeuksia nähdä ympäröivää maailmaa. En usko kenenkään sokeutuvan pysyvästi, harmillista sinällään. Muutama sokeutunut natsi olisi ollut mukavaa.
Ensimmäisen asteen palovammat ovat yhteinen vitsaus, jokainen taisi saada oman osuutensa.
Minä mukaan lukien, nappasin oikein kunnon osuman vasempaan käsivarteen.
Onneksi on pätevä sairaanhoito omasta takaa, toivun kyllä... ajan kanssa.

Tasan klo 18.00 avautuu uusi ketju, "kiitokset taistelutovereille." Näin sovittiin heti voiton jälkeen.
Ensimmäisen viestin kirjoitan minä, oma kiitos/voitonpuheeni.
Sen jälkeen muut voivat kommentoida vapaasti.
Siihen saakka, tämä aihe jääkööt tähän.

Uusimmat

Suosituimmat