Mikä on näkemyksenne Jeesuksen nykyisestä olinpaikasta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Evankeliumit kertovat, että Hän nousi Taivaaseen, Isän Oikealle puolelle!

Millaista on olotila Taivaassa? Sieltä ei oo varmaan pakko Reinkarnoituakaan - jos ei halua...

Tänään - itse asiassa parhaillaan - on menossa ohjelma, joka kertoo Jeesuksen aikaisten henkilöiden sukuhaudoista...

Koetettiin kovasti todistella, että Jeesus ja Mariamne(Maria Magdaleena) olisi löydetty samasta sukuhaudasta?

Kuitenkin - itse uskon vahvasti, että maapallon ulkopuoliset voimat vetivät Hänet täysin toisenlaiseen olotilaan kuin omamme!

"Ylösnousemuksessa ei mennä vaimoksi tai mieheksi, vaan siellä ollaan kuin enkelit Taivaassa..."

Jos Jeesus olisi kuollut normaalisti, eli kaikki aistitoiminnot lakkauttaen, ruumin särkyessä, olisi Hän pian herättynyt reinkarnoituna, kenties seuraavaan perheeseen, joka synnytti poikalapsen! Näinkö ei ole? Miten sitten?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija
Agison

Mikä on näkemyksenne Jeesuksen nykyisestä olinpaikasta?

Matteus 18
20. Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

Vierailija

tämä raamatun jeesushan makaa haudassa ranskassa mihi muutti vaimonsa maria magdaleenan kanssa. Paikan nimikin pitää varmaan etsiä...
Etelä-Ranska, Rennes-le-Chateau. sieltä pitäs jostain jeesuksen hautakin löytyä, kivessä tosin saattaa lukea herran oikeakin nimi mutta sitähän ette halua tietää.

Vierailija

Haudassaan opettaja makaa, pelkkää tomua on enää jäljellä.
Syntyi, eli ja kuoli ympäristönsä vihaamana. Suurelle ajattelijalle kaltaistensa kohtalo.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Jeesuksen nykyinen olinpaikka. Son just sun takana, kevyt henkäys niskatukassa, siinä kohtaa kun luulit ettei kukaan kuule sun ajatuksia. Jeesus tietää. Senkin!

Usko tai älä. Jeesuksen olinpaikka on juuri SE vastamaatta jäänyt kysymys kaikkien kysymysten joukossa joita me kaikki koko ajan kysymme. Missä se on — ja ettei vain juuri siinä. Eihän?

Okei okei. Otin ne omenat kolmekymmentäkahdeksan vuotta sitten naapurin tontilta. Pantiin ne käymän ja juotiin hurrien koulun diskoa ennen. Maistu pelkälle hiivalle, eikä tullut kun vatsa sekasin, mutta kannatti. Muori oli siellä, ja hoisi mua jo sillon.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Jaa Jeesus vai? Tässä se oli ihan äsken, olisko lähtenyt käymään kusella tai jotain... Sanoi, että pitää käydä automaatilla, joten ehkä se on sillä reissulla. Jukeboxilla ei oo, sen meinaan näkee tästä ja näen, ettei oo.

Mutta mitä Jeesuksesta, ehkä mäkin voin auttaa? Jos haluat niitä monistuvia kaloja tai leipiä, niin saat kyllä odottaa. Ne tulee sen isältä ja sillä on vähän muita hommia. Sama juttu on sen Lasarus-homman kanssa; meidän pulju herättää vaan omia kuolleita, ei tänne yleisön ruumiita haluta. Se kuolleistaherätys onnistuu kyllä, mutta vaan oman porukan kesken. Samaan hintaan vedetään pari kania hatusta ja toi Juudas laulaa "tango kohtalon".

Vierailija

kattelin ton dokkarin tänään, olin nähny samasen pätkän tosin aikasemminkin.

Rennes-le-Chateaussa? Ai jeesuksen hautakin?
Siellä on huhuttu olevan kyllä kaikennäköstä Graalin maljasta muihin aarteisiin, ja huhuttuun Marian hautaan?
Taitanut olla vuosien saatossa kaikenlaisten eri "aarteenmetsästäjien" suosiossa toi kylä.
Tiedä totuutta sitten.. hurjia teorioita/merkityksiä ne on fantasioineet tosta kylästä kylläkin.

onhan sielä kirkossa hieno Asmodeus -pysti toki

.. ja mitä itse jesseen tulee, niin eiköhän tuo aikansa filosofi/henkilääkär liene jossain eetterissä energiavirtana tai sitten perinteisemmin tomuna ja tuhkana taivaan tuulissa.
Ei voe tietää

Vierailija

Kaliforniassa kaveri asuu. Vaihtanut nimensä Jobs:iksi. Johtaa siellä jotakin yritystä (en muista nimeä, mutta jotain raamatullista siinäkin oli) väliaikaisena toimarina. Pankaa hakuun "jeesuspuhelin", jos kiinnostaa.

Vierailija

Vai puhelimia nykyään?

Jesse on sitten tainnut myydä teippitehtaansa.

Saa nähdä mihin mies seuraavaksi ryhtyy. Mut helppohan sen on - sil on äärettömän rikas faija.

Vierailija

Yks päivä täällä me nähtii Jeesus. Pitkä hoikka mies. Se käveli kantabaarin ohi. Sillä oli pitkä valkonen tukka ja pitkä valkonen parta. Se oli pukeutunu sellaseen kaks osaseen kasukkaan ja sillä oli sandaalit jalassa, olalla roikku kankainen olkakassi.
JEESUS, sano joku.
Siinä pähkäiltiin että se on varmaan Goalta tullu.
Seuraavan kerran ko nähtii "Jeesus" ni se oli värjänny tukkasa keltaseks.

...olikohan se kuullu meidän jutut...

Alex
Seuraa 
Viestejä486
Liittynyt2.1.2006

Olemtaton on yhtä olematon kuin aina on ollut.

Jeesus on kokoelma myyttejä jotka on liitetty mahdollisesti eläneeseen filosofiin/opettajaan. Uuden testamentin kuvaamaa Jeesusta ei ole edes ollut olemassa.

Ja tuo myytteihin liitetty henkilö on tomuna haudassaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat