Näkyyx taivaalla yhtään tähtöstä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

On tänä iltana Tampereen yötaivas usvan peitossa, jokunen sateliitti korkeintaan näkyy välkehtien...

Mutta tähtiä harvemmin näänkään...
Lapsena oli sellainen kokemus, että oltiin äitin kanssa potkurin kanssa ulkosalla talvi-iltana ja näkyi lukemattomia tähtösiä...

Tämän jälkeen viimeisin tähtitaivas oli sellainen, että olin Tampereellä iltamyöhään kaupungissa ja näkyi vain Otava ja Pohjantähti...

Sitten aamuyöstä olin Näsijärven jäällä, ja toisen puolen oli kuun sirppi ja toisaalla Pohjantähti! Hieno näky Tampere Näsijärveltä käsin, symmetriset rakennukset Näsinneulan molemmin pualin...

Mutta kirjoitukset ennustavat, että LOPUN AIKOINA, näkyy SUURIA MERKKEJÄ taivalla, ja Taivaan Voimat järkkyvät, Meren aallot myrskyten pauhaavat(ZUNAMIT), kun loppu saa...

Millaisia on SUN kokemukset ja mielentilat katsoessasi Tähtitaivasta, silloin kun se on kirkas?

Kommentit (4)

Vierailija

Täällä näkee tähdet oikein hyvin, jos taivas on kirkas ja vaivautuu kävelemään pienen matkan.
Tähtitaivas on uskomattoman kaunis, se vaikuttaa jopa minuun.
En osaa eritellä tunteitani asian suhteen.

Vierailija

Alkuillasta täällä Pirkanmaan pohjoisosassa loisti kirkkaana Venus (ei tietenkään tähtönen). Harsomaisten pilvien takaa näkyivät Pegasus ja Andromeda. Myöskin Ajomiehen tähtiä oli näkyvillä. Itäinen taivas oli paksun pilven peitossa.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kyllä ne aina tampereella nuo porvareiden helvetinvalot aina estävät tähtien näkymisen. Nyt olen syrjemmässä mutta on pilvistä. Enkä kyllä voikaan lähteä ulos kun laitoin just vaatteet pesuun.

Uusimmat

Suosituimmat