Kompassisensori

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Onko teillä tietoa noista digitaalisista kompasseista? Kuinka yksinkertaisia ja helppoja niitä on? Siis omiin sovelluksiin. Silleen ettei tarttis hirveästi opiskella ja sitten vielä kirjoittaa sataa riviä koodia.
Kuinka luotettavia ne on sisätiloissa missä on kummiskin kaikenmoisia magneettikenttiä joka puolella?

Kommentit (8)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

CE-trolli?
Tiede-lehden kysymysgeneraattori?
Kesä/talvilomatoimittaja?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
CE-hyväksytty
No ei sitten saatana. Mä tilasin jo ja opiskelen ittekseni. Enkä kerro teille havainnoistani.

Niin, mitä sitä turhaa datalehtiä lukemaan.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
JaakkoFagerlund
CE-hyväksytty
No ei sitten saatana. Mä tilasin jo ja opiskelen ittekseni. Enkä kerro teille havainnoistani.

Koskaan en ole datalehtiä lukenut enkä lue

Vierailija
CE-hyväksytty
JaakkoFagerlund
CE-hyväksytty

Koskaan en ole datalehtiä lukenut enkä lue

Kannattaisi lukea, niissä kerrotaan kaikki tarpeellinen tuotteen ominaisuuksista ja annetaan yleensä esimerkkikytkentöjä.

Vierailija
JaakkoFagerlund

Kannattaisi lukea, niissä kerrotaan kaikki tarpeellinen tuotteen ominaisuuksista ja annetaan yleensä esimerkkikytkentöjä.

Ei niissä yleesä paljoo kerrota mutta niitä kannattaa silti lukee.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
JaakkoFagerlund

Nythän on niin, että mä saan töissä lukea datasivuja riittävän paljon mutta nyt olen sairauslomalla ainakin tammikuun loppuun asti.

Kyselin vaan sen tähden muiden kokemuksia ja tietoja, ettei mun tarttis lukea kaikkien maailman kompassien tietoja.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Tuli jo. Hyvin toimii. Ei ollut tarkoituskaan tietää missä on itä, vaan saada paikallisesta magneettikentästä selvillle milloin ollaan käännytty 67 astetta.

Uusimmat

Suosituimmat