Nouseeko opintotuki vuoden alusta?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Nouseeko opintotuki vuoden alusta?

Vai eikö nouse?

Kommentit (13)

Vierailija

Nyt aihe on ajankohtainen. Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Tyottomyyskorvaukset nousevat 120 €, joten opintotuenkin olisi noustava. Aika vi*un perseestä, jos ei nouse. Opiskelija saa nykyäänkin vain puolet siitä mitä työtön. Jos opintotuki ei nouse, minä ainakin lopetan opiskelun alan työttömäksi. 5000 € opinto lainaa jo tullu kerättyä, mutta ei se mitään. Opiskelu on homojen hommaa Suomessa.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14017
Liittynyt23.6.2005

Halvempi safka ja puoli-ilmaiset junamatkat ja tuhansittain opiskelija-alennuksia ei sitten pelasta mitään, häh?

Opiskelijaeduilla roikkuvat huoraajat jotka käy duuneissa suorittamatta opintoja lainkaan ja silti ratsastavat opiskelijatarroilla käyttävät molempia systeemejä hyväkseen.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Neonomide
Halvempi safka ja puoli-ilmaiset junamatkat ja tuhansittain opiskelija-alennuksia ei sitten pelasta mitään, häh?

Opiskelijaeduilla roikkuvat huoraajat jotka käy duuneissa suorittamatta opintoja lainkaan ja silti ratsastavat opiskelijatarroilla käyttävät molempia systeemejä hyväkseen.

Onko tuo sarkasmia?

En käytä junaa, koska en juurikaan reissaa. Pari euron alennus kouluruoasta kahvilassa ei pelasta mitään. Opiskelija-alennus jostain teatterilipusta on pelkkää vittuilua.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Opiskelija-alennuksilla ei oikein tee mitään, jos ei ole varaa siihen alennettuunkaan hintaan! Muutenkin on pakko mennä töihin. Opintotuki on tuki, ei sillä elä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Minä elin ja rahat riittivät. Tosin saatan olla joidenkin määritelmien mukaan melko aktiivinen kuollut.

Mun pitäisi opettaa ihmisille vähän talouden hallintaa. Mun opeilla Suomesta tulisi pystyyn kuolleiden köyhäilijöiden paratiisi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
idiotus
Minä elin ja rahat riittivät. Tosin saatan olla joidenkin määritelmien mukaan melko aktiivinen kuollut.

Mun pitäisi opettaa ihmisille vähän talouden hallintaa. Mun opeilla Suomesta tulisi pystyyn kuolleiden köyhäilijöiden paratiisi.

Kirjoita aiheesta kirja. Tulis tarpeeseen.

Tosin opiskelijoilla ei olisi ehkä varaa ostaa sitä....

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Ovelia nuo naiset.

Yle: Valelesbot huijaavat Kelaa

Yle kertoo nuorten huijauksista, joissa pyritään harhauttamaan Kansaneläkelaitosta parempien etuuksien toivossa. Virallisessa parisuhteessa elävät nuoret saavat Kelalta korotettua opintotukea.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/yle-v ... 09653.html

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
kabus
Nouseeko ne opintotuet vuoden alussa tai milloinkaan?
Anyone?
Älä hätäile...

"Hallitusohjelman mukaan opintotuki sidotaan indeksiin syyskuussa 2014."

http://www.opintoraha.fi/

Uusimmat

Suosituimmat