Uudenvuoden pommit 2k8

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, mites tänä vuonna aijotteko ostaa paljonkin pommeja uudeksi vuodeksi? Entäs meinasitteko tehä ite pommeja tai jotai viritelmiä?

Mää aattelin ostaa vaan pikkusen eri pommeja. Jonkun yhden 10 euron raketti ja sitten jotai halpoja putkilopommeja jotka sitten losahtaa kovaan ääneen. Pidän kovista äänistä.

Taitaa mulla olla vielä varastossa 4-8 tuhatta papaattia ja pieniä raketteja joita ei jaksanu räjäytellä viimeksi.

Äänestyksessä voi vaihtaa myöhemminkin jos ostaa lisää pummeja.

Tällä hetkellä en ole ostanut vielä mitään, mutta ensi viikolla täytyy kun kaupatki on sitten myöhään auki.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (50)

No-one
Seuraa 
Viestejä535
Liittynyt18.8.2008

Lasketaanko nestemäiset paukut mukaan?
Itse kun en ole vuosiin ruutia ostanut, mutta alkon tiskiltä on useempikin litra tullut uudenvuoden paukkuja haettua.

"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
No-one
Itse kun en ole vuosiin ruutia ostanut, mutta alkon tiskiltä on useempikin litra tullut uudenvuoden paukkuja haettua.

Ei lasketa, ellet tee niistä molotovin koktailia ja räjäyttele sillä vaikkapa omenapuita tai polttele naapurin kissoja.

tietää
Lisää 0-valinta, koska meitä ostohaluttomia on. Juomapaukkuja kuluu muutamia.

Siinä on 0-20€. Eli 0 euroakin kuuluu siihen.

Itse oon aatellu että siinä 20-max 40 euroa käytän pommeihin. Ei henno enempää käyttää. Sitäpaitsi onhan mulla vielä yli kymmenen euron eestä varastossa pommeja edellisvuodelta joten säästää siinä sitten pikkasen. En nytten osta mitään pieniä pommeja vaa isoja suoraan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

0 ei ole sama kuin 0 - 20.

Älykkäät paukuttelijat sopisivat asinalueensa asukkaiden kanssa että parillisella ja parittomalla os. numerolla vuorovuosin hankitaan paukut.

No-one
Seuraa 
Viestejä535
Liittynyt18.8.2008
TERÄS NALLEPUH
No-one

Ei lasketa, ellet tee niistä molotovin koktailia ja räjäyttele sillä vaikkapa omenapuita tai polttele naapurin kissoja...

Entäs kun on vetänyt nestemäisenä, kuin pesusieni ja hengitys sisältää viinahöyryjä siinämäärin että sätkä suussa (vrt. sytytyslanka) ei oikein itsekkään osaa sanoa koska mossahtaa ?.

"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein

Vierailija

Äänestyksessä kysytään: "Paljollako olet ostanut raketteja?" Parempi olisikin kysyä, paljollako tulet ostamaan racetteja. Nyt olen ostanut 0 - 20 eurolla, mutta se ei tarkoita, ettenkö tulisi ostamaan vielä lisää.

tietää
Älykkäät paukuttelijat sopisivat asinalueensa asukkaiden kanssa että parillisella ja parittomalla os. numerolla vuorovuosin hankitaan paukut.

Hysst.. Ei pidä kertoa naapurille etukäteen rakettiostoksistaan, varsinkin jos haluat pärjätä kilpavarustelussa, kenellä on suurimmat pommit.

Nokkela tulittaja ostaa isoja keppiraketteja nyt varastoon, koska mahdollisesti tulevat EU säädökset saattavat tulla pienentämään keppirakettien kokoa, mutta patojen suurin sallittu koko kasvaa. Lisätietoa asiasta ilotulite.net foorumilta:
http://www.ilotulite.net/index.php?PHPSESSID=4ee70bc5c3e428d2138b754983f...

welpester
Seuraa 
Viestejä135
Liittynyt26.3.2006
tietää
0 ei ole sama kuin 0 - 20.

Eli kaikki jotka ostivat paukkuja kysymättä siltä naapurilta ovat alyttömiä?

-welpe

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Itsellä meni innostus erinäisiin pommeihin armeijaan mennessä; siellä sai paukutella ihan tarpeeksi. Moneen vuoteen en ostanut (ruuti-) paukun paukkua. Nyt pitänee lasten iloksi ostaa muutama, toivottavasti jäävät alle 20 €:n, sen verran turha menoerä se on. Vaikka kieltämättä jotkut isommat raketit ovat näyttäviä, sellaisia pikkupommeja, jotka pitävät vain ääntä eivätkä näytä miltään, en oikein arvosta.

Kun nyt kysyttiin, paljollako olen hankkinut raketteja, niin hankin hieman alle 6 000 €:lla, en tosin itselleni vaan työpaikan eräälle asiakasyhteisölle. Sitä ei varmaankaan lasketa.

Vierailija

Kerran sain vihiä suuresta ilotulituksesta. Kiipesin mäelle viidentoista asteen pakkasessa ammuntapaikan lähelle. Palelin ja odotin.
Näyttävää oli kun ne olikin suunattu kohti ja silloisten määräysten sallimat, valtavat paukut räjätelivät parin kolmenkymmenen metrin päässä niin että hauskuus loppui ja maastouduin.

Vierailija
Erakko
Minulle riittää metkat nimet: äkäinen anoppi, kissanpieru, Stalinin urut. Onko muita ?

Asetoniperoksidi.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Kai niihin parikybää pitää taas panna... Ja viinaan toinen mokoma... Ja paariin kolmas mokoma... Yhtä rahan menoo kaikki...

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat