Miksi joudun kärsimaan kännitöppäilyistäni?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jollei miehellä ole voimaa ja itsetuntoa, niin hän joutuu suomenkin vankiloissa homoseksuaalien hyväksikäytetyksi. Lusin pari vuotta sitten ensikertalaisena linnassa ratista ja pienen tuomion kärsineenä havaitsin, että sinua kusetetaan ja halutaan käyttää hyväksi myös seksuaalisesti.

Olen kuitenkin sen näköinen ja sen verran kova jätkä, ettei minulle tultu vittuileen sielläkään.

Nytten on ehkä taas pahat paikat edessä. Naapurin komukka Lierikki lainasi minulle autoaan töissä käyntiin, kun ei sitä itse jatkuvasti tarvitse, niin töppäsin viikonloppuna ja lähdin taas kännisenä ajamaan ostarille kaljan hakuun, kun avaimet oli käytössä. Saatana että vituttaa, kaksi käryä peräkanaan kävi. Ensin kävin vain tarkkuuspuhalluksessa, sitten vietiinkin kahdeksi päiväksi pidätettäväksi. Saattaa olla taas linnareissu edessä.

Selvinpäin olen ihan kiltti ja lainkuuliainen, mutta joudun silti kärsimään, kieltämättä lain mukaan, ansaitut rangaistukseni raitistellen. Jos epäilin alkoa olevan veressä, kävin aina Lierikin luona puhaltamaan alkometriin, minulla itselläni ei ole. Nyt kontrolli petti tuli jo seitsemäs ratti yhteensä. Mistä tämä kontrollikyvyn puute johtuu? Meni työpaikkakin samalla, olin siellä autokuskina.

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Outo kysymys tuo topikissa. Miksi sinä joudut kärsimään kännissäajosta.

Tilastot sanovat, että känniläiset aiheuttavat useimmat, myös kuolemaanjohtavat onnettomuudet.

Jos ajaisit lapseni päälle, ja jos oikeuslaitos ei rankaisisi sinua, niin minä rankaisisin.

Ryhdistäydy.

Vierailija
TPa
Jos ajaisit lapseni päälle, ja jos oikeuslaitos ei rankaisisi sinua, niin minä rankaisisin. Ryhdistäydy.

Samaa mieltä. Jurrissa ajaminen on yksi tyhmimmistä asiosta, mitä ihminen voi tehdä. Etkö oo mainoksia kuullut?!? Jos otat, et aja, jne. Jos sulla on selkäranka, niin oikaise se, ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy!!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Nii se vähä on että minkä taakseen jättää sen eestään löytää. Miksi sinun ei pitäisi joutua kärsimään töppäilyistäsi?

Mikskähän ihmiset mokailee päissään. Alkoholihan laskee estoja ja alentaa arvostelukykyä, mutta mihin tämä perustuu? Mitä aivovälittäjäaineita viina muuttaa?

Hämmentää.

Vierailija
Känttyrä
Jollei miehellä ole voimaa ja itsetuntoa, niin hän joutuu suomenkin vankiloissa homoseksuaalien hyväksikäytetyksi. Lusin pari vuotta sitten ensikertalaisena linnassa ratista ja pienen tuomion kärsineenä havaitsin, että sinua kusetetaan ja halutaan käyttää hyväksi myös seksuaalisesti.

Olen kuitenkin sen näköinen ja sen verran kova jätkä, ettei minulle tultu vittuileen sielläkään.

Nytten on ehkä taas pahat paikat edessä. Naapurin komukka Lierikki lainasi minulle autoaan töissä käyntiin, kun ei sitä itse jatkuvasti tarvitse, niin töppäsin viikonloppuna ja lähdin taas kännisenä ajamaan ostarille kaljan hakuun, kun avaimet oli käytössä. Saatana että vituttaa, kaksi käryä peräkanaan kävi. Ensin kävin vain tarkkuuspuhalluksessa, sitten vietiinkin kahdeksi päiväksi pidätettäväksi. Saattaa olla taas linnareissu edessä.

Selvinpäin olen ihan kiltti ja lainkuuliainen, mutta joudun silti kärsimään, kieltämättä lain mukaan, ansaitut rangaistukseni raitistellen. Jos epäilin alkoa olevan veressä, kävin aina Lierikin luona puhaltamaan alkometriin, minulla itselläni ei ole. Nyt kontrolli petti tuli jo seitsemäs ratti yhteensä. Mistä tämä kontrollikyvyn puute johtuu? Meni työpaikkakin samalla, olin siellä autokuskina.

LIERIKKI HEI !

Nyt se sun kaipaams Bushman on taas täällä.

Tuu juttelee!

Vierailija

Ei kande mennä autolla ostarille että myyjät näkee että tulit autolla ja haiset viinalta. Yksikin tyyppi läträs partavettä niin että jonossa muilta silmät vuosi ja jäi silti kiinni, kun se näytti känniseltä, muttei itse huomannu.

Vierailija

Taitaapi olla samaa mielikuvaharjoitusta tämä avaus, kuin se miehen neeke*i kateus naisensa menneistä jutuista...

Kuka paljastuukaan näiden aloitusten takaa?

Vierailija
ronko7eus
Taitaapi olla samaa mielikuvaharjoitusta tämä avaus, kuin se miehen neeke*i kateus naisensa menneistä jutuista...

Jep, teemana homous, miehinen itsetunto ja kännitöppäilyt.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007
TPa
Tilastot sanovat, että känniläiset aiheuttavat useimmat, myös kuolemaanjohtavat onnettomuudet.

Höpö höpö. Tilastot sanovat, että yksi neljästä kuolemaan johtaneesta kolarista on rattijuopon aiheuttama.

Suurin osa kolareista ajetaan siis edelleen selvin päin.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Rasputin

LIERIKKI HEI !

Nyt se sun kaipaams Bushman on taas täällä.

Tuu juttelee!

Ei Känttyrä ole busse. On oikeasti tuo naapurin mies. Ja on tosiaankin sitä mieltä, ettei humalaassa tehty rikos saisi aiheuttaa seurauksia. On mielestään silloin syyntakeeton. Ollaan tuosta keskusteltu, kun minuakin asia pännii. Minun piti soitaa poliisillekkin, että auton avaimet ovat olleet hänen käytössään, ei ole luvatta ottanut käyttöönsä, enkä minä ole sitä humalaiselle luovuttanut.

Minä sen verran, että olen sanelun mukaan kirjoittanut ja minun koneella. Ehkä vähän muokkasin tekstiä, mutta asiat ovat kyllä noin hänen kohdallaan.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Känniajosta kortti pois ja linnaa jos rike toistuu, perkele.

Omaa typeryyttäsi olet vaikeuksissa. Pysy erossa viinasta, jos käyttö aiheuttaa ongelmia.

Vai jospa sinulla on tiedostamaton tarve homoseksille, kun linnaan noin halajat.

Vierailija

Miksi joudun kärsimaan kännitöppäilyistäni?

Jos alkoholin nauttiminen automaattisesti siirtäisi rikosoikeudellisen vastuun pois, niin mitäs siitä seuraisi? Humalaisia ainakin olisi syytä sen jälkeen varoa. Hehän voisivat vaikka ampua sinut, seurauksia kun ei tulisi. Sama asia autolla ajossa. Mikäs siinä huristellaan vaan typerien selvien ihmisten yli...

Tulikohan mieleen tilata taksia? Sillä pääsee. Ja tulee halvemmaksi kuin sakot ja on siitä yhdestä puhelisoitosta vähemmän vaivaakin, kuin linnareissuista.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007
Neprh
Jos alkoholin nauttiminen automaattisesti siirtäisi rikosoikeudellisen vastuun pois, niin mitäs siitä seuraisi? Humalaisia ainakin olisi syytä sen jälkeen varoa. Hehän voisivat vaikka ampua sinut, seurauksia kun ei tulisi. Sama asia autolla ajossa. Mikäs siinä huristellaan vaan typerien selvien ihmisten yli...

Onko tilanne mielestäsi nyt parempi ? Se, että ollaan selvinpäin, siirtää rikosoikeudellisen vastuun pois.

Nykyisinhän autolla saa tappaa toisen ilman minkäänlaista seuraamusta. Enimmillään saa pienen sakon liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Siis edellyttäen, että on teon hetkellä selvin päin.

Vierailija

Eräs nainen ajoi kilpapyöräilijöiden joukkoon. Ei tajunnut ajaneensa autoa ja kolaria ja oli niin päihtynyt että oli ihme ettei ollut jo kuollut myrkytykseen.
Siinä on syyllisyydessä miettimistä.

Vierailija

Montako kuollutta valtio haluaa, ennen kuin tekee taksista kilpailukykyisen ?

80% ihmisistä ei käytä koskaan taksia omalla kustannuksellaan. On halvempaa pyytää kaveri 50km päästä nakkaamaan.

Taksiautot on ihan liian kalliita. Mersujen merkkivaraosat on yli tonnin kappale, esimerkkinä parin euron lämpösensori.

Kuskeja on ihan liikaa, joten se maksetaan hinnassa. Opiskelijat tekisi tuon halvemmalla romuautoineen. En halua turvallista kyytiä, vaan kännikuskit pois kadulta.

Edes hintatason puolitus ei auta. Nyt tarvitaan määrätietoinen projektipäällikkö, joka puristaa hinnan kolmasosaan. Esim kaksi kyytiläistä jatkossa kyytiin, jos ovat menossa samaan paikkaan. Nythän taksit ajaa sinne nätisti peräkkäin. Valtio voisi myös sallia pimeät taksit, mutta turvallisuuden vuoksi matkustajille pitää sallia käsiaseen hallussapito.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat