Paineentuntu päässä

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Välillä kun keskityn miettimään niin tuntuu kuin olisi jonkinlaista painetta tuolla pään sisällä.. tarkkaa sijaintia on vaikea määrittää.. se on joko tuolla silmien välissä otsassa, tai sitten ihan tuolla pääkallon sisässä taaempana tai sitten se tuntuukin vain niskassa tai jossain lihaksissa, en osaa oikeasti sanoa. Se jotenkin muuttuu se tunne sen mukaan missä ajattelen sen olevan, mutta tuntuu kuitenkin ihan konkreettisesti ja suht voimakkaasti. Jos keskityn siihen se voimistuu häiritseväksi, mutta jos en ajattele sitä ja teen jotain muuta niin en edes tunne mitään. Mitä mieltä olette? Olisiko siellä jossain painetta ja miksi olisi, onko se vaarallista, pitäisikö mennä lääkäriin? Vai onko se todennäköisesti jotain niskaseudun lihaksien jäykkyyttä joka heijastuu paineentuntuna tuonne otsaan ja päähän, voisiko se olla niin?

くそっ!

Kommentit (7)

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Ei se Lasse ole.

Parasta on kysyä lääkäriltä, vaikka se luultavasti sanookin samaa muin minä. Sinun iässäsi aivot ovat vielä muutostilassa ja tuollainen on normaalia. Liikutko tarpeeksi, miten syöt, juotko viinaa, käytätkö huumeita, onko muita oireita...?

Mulgeron

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Alveron
Ei se Lasse ole.

Parasta on kysyä lääkäriltä, vaikka se luultavasti sanookin samaa muin minä. Sinun iässäsi aivot ovat vielä muutostilassa ja tuollainen on normaalia. Liikutko tarpeeksi, miten syöt, juotko viinaa, käytätkö huumeita, onko muita oireita...?

En liiku tarpeeksi, en juuri juo nykyään, en käytä huumeita, syön ehkä vähän liian niukasti tai en tiedä, olen aina ollut alipainoinen, mutta kai minä suht terveellisesti kuitenkin syön.. minulla on myös sitä poissaolon tunnetta josta olen joskus ihmetellytkin täällä.. tuntuu kuin tietoisuuteni taso olisi heikentynyt lapsuuden ajoista, mutta sitä on jatkunut jo vuosia.. ehkä se on ihan normaalia.. vaikea sitä on kuvailla miten koen sen.. kenties täysin subjektiivinen ilmiö, ei tämä juuri vaikuta toimintakykyyni mitenkään tämä "pöhnäinen olo", aistit pelittää normaalisti ja järki juoksee suunnilleen kuten ennenkin jne.. mutta jotenkin vaan.. hassu olo..

くそっ!

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Nuorempana oli kaikenlaista omituista fiilistä. Tuntui, että silmät pullistuu päästä, toinen luomi nyki ja pää ei pysynyt paikallaan. Ohihan ne meni lopulta. Aivothan kehittyvät sinne noin 21.-25. ikävuoteen asti.

Mulgeron

Vierailija
Ronron
Välillä kun keskityn miettimään niin tuntuu kuin olisi jonkinlaista painetta tuolla pään sisällä.. tarkkaa sijaintia on vaikea määrittää.. - -

Hengitä välillä niin aivot saavat happea.

Uusimmat

Suosituimmat