Mennyt vuosi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eipä sitten muuta kuin hula hopsansaa.

Aika kiitettävästi ollut taas menneenä vuotena palstalla kaikenteorioiden yrittäjiä.

Olen laskenut että joku 50?

Kilpailu oli tietenkin kovaa, ja osanottajilla oli ihan kiitettävä omistautuminen asialleen.

Ensi vuonna tavataan taas, samoissa merkeissä..

"Kyl se teoria sieltä joskus löytyy, älkää lannistuko"

Saako lähettää terveisiä?

Kommentit (12)

Vierailija

Älkää välittäkö.

Vaikka olin äskön aistivani jonkinlaisen punastumisen aallon, suomen yli pyyhkäisi sellainen häpeän tunne, pitäkää lippu korkeella.

Vieläkäänkö ei saa lähettää terveisiä?

Vierailija
Peksu
Ei saa lähettää!

Viimevuosi oli ihan totaalipaska!

Toivottavasti ensivuonna tulee maailmanloppu.

Ei se voinut olla. Minä olen sentään ihminen joka kokeili juhannuksena hiililläkävelyä. Ensiksi meinasin kävellä kokkoon, mutta sirkku nimi muutettu repäisi minut sieltä pois.

Sillä oli joku kummallinen käsitys asiasta että siihen voi kuolla?

Olin muutenkin aika perseärsyttävä juhannuksena kun näin silmälasipäisiä kakaroita niin huusin niille aina että "älä hakkaa mua!!!" (Mistähän sekin tuli)

Sirkku nimi muutettu vaan sanoi että etköhän sie ole juonut jo tarpeeksi.

Mie olin kyllä ihan kävelevä esimerkki viinan vaaroista

Vierailija

Ja ainiin.

Meinasin kesällä masentua henkisesti siitä perse perse työpaikasta ja halusin kuolla pois.

Jeesukselle kiitos että ne päätti luopua minusta.

Miehän yritin irtisanoo itteni, niin ne sano että et irtisano.

Kristus että olin onnellinen kun ne antoi mulle viimein potkut. Suatto johtua siitä että en käynyt siellä viikkoon ja vastasin puheluihin että - kuole huora, minä juon nyt viinaa!

Kyllä sitä mietti että mitenkä anaalista jokin työ voi olla.

Ja ei siinä mennyt kuin kuukausi niin löysin uuden.

Missä olen viihtynyt..

Vierailija

Saanko minä Lettu tehdä biisin näistä sinun letkautuksista? Oma runosuoli on tukossa ja biisiä pukkaa. Saat kaikki rojaltit jos jossain kuulet eli tuskin latin latia. Kunniasanalla.

Vierailija

Haluaisin kyllä nyt lähettää terveisiä Jorma Pulkkiselle.

Onnistuuko?

Sellanen pakonomanen tarve!

Taivaassa nähdään Jore.

Vierailija
Lettu Haimakainen
Vahtera
Saanko minä Lettu tehdä biisin näistä sinun letkautuksista?

Kunhan se on death metallia...

Voi paska. En mä osaa vääntää riffiä vaikka kuuntelen sujuvasti. Käykö Göteborg-metalli? Soitin ennen semmoista ja voisin ulista noita lyriikoita demojen päälle.

Asiasta. Vuosi oli minulle mainio. Toisin kuin toissa vuonna ei raiteilla koliseva juna aiheuttanut ajatusta hypätä sen alle.

Vierailija
Vahtera
Käykö Göteborg-metalli? Soitin ennen semmoista ja voisin ulista noita lyriikoita demojen päälle.

Eikun sen pitää ehdottomasti olla tippergorea!

Uusimmat

Suosituimmat