Kuinka sinuun on suhtauduttu tiedefoorumilla?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kokemuksia ja mielipiteitä suhtautumisesta vuosien varralta.

Itse olen osallistunut keskusteluihin puolitoista vuotta ja säännönmukaista negatiivista suhtautumista en ole kokenut kenenkään taholta. Sen sijaan muutaman kerran joku on kehunut.

Millaisia kokemuksia muilla on?

Sivut

Kommentit (28)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Minäkin olen yllättynyt kuinka paljon suosiota olen niittänyt lyhyessä ajassa heti saapumisestani lähtien. En tiedä mikä minussa vetoaa tiedefoorumin käyttäjiin, varmaan tuo karisma. Mutta tyytyväinen olen kyllä, mukava paikka tämä foorumi.

くそっ!

Vierailija

Hankala sanoa, olen liian uusi...
Toistaiseksi lähinnä itse vastaamassa korjaavasti, kun porukalta on faktat hukassa.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

Kyllähän se aluksi pelotti aivan paskat housuissa tänne mitään kirjoittaa. Tuntui siltä että täällä on kaikki tieto maailmankaikkeudesta.

Kuteskin, täällä on ihan helevatan hienoa ja leppoisaa väkeä. Laidastalaitaan.
Paljon olen oppinut, mutta on tämä myös hauskaa.

Varsinkin kun moderointi saatiin kuntoon. Sssluuuurprs

.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Hankala sanoa. Omista juttuistani pidetään ja ei pidetä. Riippuu kyseisen henkilön mielikuvasta minkä olen herättänyt.

Vähän yli vuosi olen kirjoitellut ja saanut tappouhkauksia ja uhattu hakata. Jotkut kirjoittelijat vääristelee sanomisiani ja saa kuulostamaan pahalta. Se tuntuu niin pahalta että joskus tekee mieli lopettaa.

Itse en kuitenkaan ajattele ketään henkilökohtaisena vihamiehenäni.

Kuitenkin pidän foorumin ilmapiiristä ja erilaisista persoonista mitä täällä esiintyy ja tulisin onnettomaksi ilman foorumilla esiintyviä henkilöitä. Tieteestäkin on mukava keskustella.

Hyvää uuttavuotta kaikille!

Vierailija

V*ttu mitä nörtejä teoote!

Otepelkaa trikjottamaan!

Hjuva oosivoosi telemöyspäin, puhu mulle eestikeele!

Ensi Vuonna Turkki!

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

niin, lieneekö kukaan oikeutettu arvioitsemaan itseään?

uskoisin olevani aika neutraali ehkä lievästi trollin nimikkeen alla joidenkin ahdasmielien mielestä.

ainakin yhden henkilön vihamieslistalla olen.

toisen polven pilkkuvirhe

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Olen ollut ymmartavinani, etta pari nimimerkkia ei tykkaa minusta yhtaan, mutta toisaalta nama pari nimimerkkia kylla kirjoittelevat viesteihini vastineita paljonkin, joten enpa tieda. Rankkaakin kritiikkia olen saanut ja valilla ihan ansioni mukaan. En silti aio parantaa tapojani, tata voi pitaa vaikkapa uuden vuoden lupauksena.

Ei kai tanne nain paljoa kirjoittelisi, jos kokisi muiden kirjoittajien suhtautumisen olevan erityisen negatiivista.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Eipä oikein ole merkitystä miten muut suhtautuu.

Luotan siihen että ylläpito poistaa kaikki huonot viestit.

Kaikista huonoimmat tietenkin aina jää jäljelle ja niitä ei itse edes muista ja ne ilmestyy vuoden päästä siihen kummitteleen.

Mutta eipä niillä niin väliä.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Minä olen ollut tosi hyvä. Kiitos kaikille. En olisi yltänyt tähän teidän avulla.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Pärjäättekö keskenänne, pitääkö isännöidä?
Ad sitä ja tätä, homo homini, herneet kärsään, ei, why not.?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat