Pubi on voittaja

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kilpailu oudoimman nimisestä kirjasta on ratkennut. Kolmasosan annetuista äänistä sai

[size=200:1kqt5gxi]Hannele Laurin hampaat[/size:1kqt5gxi]

Ortodonttisen science-fictionin uranuurtaja täytti ammottavan porsaanreiän palstalaisten mielikuvituksessa. Voittoisan ehdotuksen tekijä [size=150:1kqt5gxi]Pubi[/size:1kqt5gxi] ilmeisesti herkistyi kirjalle hankittuaan myös perskohtaisesti henkilökohtaisen varaosan, joka ei tosin ole yhtä ilmeisesti framilla kuin Laurilla. Nyt odotamme jatko-osaa , jonka työnimenä on tavallisesti luotettavien hevosmiesten mukaan Portsarin parempi pakara

Päätoimittaja Ruukki on luvannut lahjoittaa voittoisan ehdotuksen tekijälle Pubille lehden nimikkopaidan. Josko ja kuni vuodenvaihteen juhlinnasta kutkin tahot ovat selvinneet, lähetämme yvitse voittajalle tarkemmat tiedot voiton lunastamisen mahdollistamiseksi

Jury haluaa kiittää sekä kaikkia ehdotuksia lähettäneitä että äänestykseen osallistuneita.

Lopullinen äänestystulos :

Lyhyellä matkalla ohuesti jäätyneen meren yli 9% [ 6 ]
Hannele Laurin hampaat 34% [ 22 ]
Traktorien lyhyt historia ukrainaksi 15% [ 10 ]
Onko minussa jotakin vikaa vai onko kaikki paskaa? 20% [ 13 ]
Felix Navitan etu- ja takaraivo 11% [ 7 ]
Mallusjokelainen sielunmaisema ja muuta paskaa 7% [ 5 ]

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Jon Törttö on linjoilla, niin voisit säveltää vaikka hyppysottiisin Hannele Laurin hampaille ja/tai Pubille

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Saa nähä nouseeko ko. kirjan kysyntä tän myötä. Ite ainakin aion lainata sen kirjastosta! Onnea Pubille!!!

Uutta skabaa kehiin!!!

Hämmentää.

Vierailija

Pettymys katkeruudella ryyditettynä valtaa sieluni sinelmäisen, mallusjoki tuo kaiken alkujuuri ja paska, hä?

P.S En ole kotoisin

Vierailija

Kyllähän ne Hannelen uudistetut hampaat vielä ymmärtää, mutta kuis on muiden hänen kasvoalueen uudistuksien kanssa. Eikä tiedetä aivan varmasti sitäkään, että miltä osin Hannele on uudistunut esim. puseronsa alta. Ennen riitti kun joi kahvia, niin kahvi kasvon kaunisti. Ajat muuttuvat - näköjään.

Vierailija

Kiitän ylivoimaisen voittoni johdosta.

Tullessani "palstan ääliö"-kilpailussa neljänneksi (vaiko viidenneksi) tajusin, että jos en voi voittaa omin avuin niin välineurheilu suo kyllä vielä mahdollisuuksia.

Ymmärsin heti kirjan nimen luettuani, että kyseessä on lööpillisesti merkittävä teos, johon ajan hammas ei pure, kun Hannele Laurillekin lähetettiin metallikantinen kappale ja puruluu.

Jussi Siirilän teos on täynnä absurdin traagisia tapahtumia; muun muassa Marika Fingerroos julistetaan pyhimykseksi, Tanja Saarela lyö äiti Ammaa jakoavaimella, Jere Karalehti muuttuu orkideaksi ja Jani Sievinen siittiöksi. Lisäksi Matti ja Mervi pelastuvat ainoina vedenpaisumuksesta Matin autotallissa nikkaroimalla arkilla.

http://www.gummerus.fi/page.asp?sivuID= ... recID=1560

Kiitos myös palkinnosta.

Olen valmis vastaanottamaan Tiede-paidan lisäksi myös muita palkintoja tai vaihtamaan sen etelänmatkaan.

Muhkein Uuden Vuoden toivotuksin
Pubi

Vierailija

Kiitos Vatkain, kummitus ja tuc. Sekä esiraati ja valitsijat. Haluan myös kiittää perhettäni, joka on tukenut minua monin tavoin sekä manageriani Uolevia.

kummitus kirjoitti: "Onkohan Pubi monetaarisesti köyhä, pitäisikö järjestää keräys?"

Olen monin tavoin köyhä. Myös monetaarisesti: Monetia ei ole seinillä Picassosta puhumattakaan. Pari omaa maalausta vaan. Naapurin auto on kyllä Citroen Xsara Picasso.

Olen myös hengellisesti köyhä. Olen itsekin kallistumaisillani keräyksen puoleen.

Vierailija

Onneksi olkoon Pubi!

Harmi kyllä olen missannut tämän kisan mutta vielä enemmän harmittaa "Palstan ääliö" kisaan osallistumattomuuteni.
Onko sellaista kisaa ollut? Voitaisiinko ottaa uusinta? Arvelisin tuon lajn sopivan minulle kuin suutarin sormi räätälin... On nimittäin tullut treenattua ääliöyttä.

Vierailija
kummitus
Tippiä Pubille? Saat itse aloittaa keräysketjun, sikäli kun ja jos on munaa.
A night in Tunesia

On, tiu jääkaapissa. Jehovamimmi toi, muttei sitten halunnutkaan munaa, joten heitin tarjoomasta.

Käristin äskön kohmeista hirvenpalaa, keitin perunat ja tein salaatin.

En rupea tipittämään. Se on niin sipisipsuttain. Ihan kuin puoli kuuta peipposesta. Itse antaisin peipposesta koko kuun.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Onneksi olkoon sinulle Pubi , myös kaikille tukijoillesi tästä saavutuksesta. Tarja voisi vielä järjestää kutsut, niin kuin Martillekin. No nyt nyyttikutsut ainakin.

Lierikki Riikonen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat