Hyvää Uutta Vuotta! :)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tos on viimevuotinen. En tainnut olla paikalla? Mutta nyt.. (en tiä onko protokollan mukaista vielä klo.19.00 aloittaa toivottelu, tieteellistä perustelua kun ei kuitenkaan kait oo, eikä oo kyylä tieteellistä uuttavuottakaan, niin enempiä selitelemättä)..

Hyvää Uutta Vuotta!

Prosenteilla tai ilman, Poks!
Mulla on täällä kuoharipullo, mutta mä en uskalla avata sitä kun se voi poksahtaa ja ulos mua ei saa kirveelläkään kun paukkuu ja jytisee, mutta ikkunasta näkyy miten ihmiset juhlii..
Taidankin keittää vaan sumpit ja jättää tuonnemmaksi skumpit, ehtiihän sitä..

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Oikein Hyvää Uutta Vuotta...

Miksi ei -:)Lauri ole katsomassa valtaisaa ilotulitusta Senaatintorilla??

Minua harmittaa suuresti tekniikka ja alkoholi. Yksi ystäväni pyysi Luxiin katsomaan ilotulitusta, kun siltä sen näkee parhaiten ja Senaatintorille ennen sitä..
Minä tajusin vaan että ne olisivat hyvät paikat viettää uutta vuotta ja äsken hän laittoi textarin että Hyvää uutta vuotta ja miksi en tullut paikalle..

Täällä kotitietsikalla aika meneekin kivasti..

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005

Rakettien seuraamisen noin 23:50-00:05 välisenä aikana hoidin läheisen urheilu- ja ulkoilukentän laitamilla. Olen ollut potemassa kamalaa yskää ja hienoista kuumeilua, joten muu juhliminen on syystäkin jäänyt tällä kertaa väliin.

Hyvää uutta vuotta Fiisas.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Täällä Tampereella on ollut senpäiväiset ilotulitukset joka puolella että ei oo tarvinnut mihinkään lähteä täältä kotoa. Mulla on hyvät näkymät nykykodistani, taitaa näkyä keskustasta asti vaikka muutama kilsa on matkaa?

Mä oon kans ollut flunssassa niin en viittinyt lähteä juhlimaan ja se ystävä, jonka kanssa vanhemmiten on tullut juhlittua, hän oli kans kipeenä. Mutta vaihtuihan se vuosi näinkin. Nyt mennään sit..

[size=200:2oed7tjc]2009[/size:2oed7tjc]

Lapsuudessa uusivuosikin oli "kova" juttu..

Vierailija

Kiitos -:)Lauri..

Flunssaa liikkeellä, voi rähmä, toivottavasti menee pian ohi. Paljon maitohappobakteereja ja muita antioksidantteja niin eiköhän se siitä.

Tarkoitus oli käydä paikallisessa menopaikassa jossain vaiheessa, mutta olen saanut tältä alueelta tuttavan josta en tiedä..

Siksi oikeastaan kyselin että mikä meininki on Helsingissä ja...

Vierailija

Itseasiassa tämä tuttava juuri laittoi viestin että oli käynyt paikassa jossa käyntiä itse ensin suunnittelin ja kahvikutsun huomiselle.. Aika pelottavalla tavalla kiinnostunut ihminen.. Mitä minun pitäisi tehdä? kuitenkaan en usko että hän ehkä mitään kamalan pahaa tahtoo, ei vaan kestä tulla torjutuksi luulen. Minä sinänsä saatan olla vaikka aika sivuseikka sinänsä.

Vierailija
Fiisas
Itseasiassa tämä tuttava juuri laittoi viestin että oli käynyt paikassa jossa käyntiä itse ensin suunnittelin ja kahvikutsun huomiselle.. Aika pelottavalla tavalla kiinnostunut ihminen.. Mitä minun pitäisi tehdä? kuitenkaan en usko että hän ehkä mitään kamalan pahaa tahtoo, ei vaan kestä tulla torjutuksi luulen. Minä sinänsä saatan olla vaikka aika sivuseikka sinänsä.

Asiahan ei minulle tietenkään kuulu mutta.. Eikä tarvitse vastata.. mutta jos tässä nyt taas on joku nuori ja kokemton urospuolinen ja pitäis treffata joku entuudestaan tuntematon naisihminen niin.. ..
Ei muuta kuin lykkyä tykö!
Uus vuosihan voi alkaa vaikka seurustelun merkeissä ja olla vaikka miten kivaa.
Ei saa olla liian ennakkoluuloinen ja varautunut jos meinaa elellä.. Mutta kuten sanottua, ei kuulu mulle, aattelin vaan toivotella lykkyä, hyvää tuuria ja muuta sellasta..

Vierailija
Pönni
En tainnut olla paikalla?

Hyvää uutta vuotta Pönnille ja tietysti muillekin.
Jos et viime vuonna ehtinyt kertoa vielä kaikkea, kerro loput tulevina vuosina.
Tarinat olisi kuitenkin hyvä jakaa osiin, 42 tuuman näytöllä tulee aika usein lähes 3 metriä tekstiä.
Ei kai sellaisia kovin moni jaksa lukea, silti vaikka sisältö on ok?

Vierailija
fenomenologi
Pönni
En tainnut olla paikalla?

Hyvää uutta vuotta Pönnille ja tietysti muillekin.
Jos et viime vuonna ehtinyt kertoa vielä kaikkea, kerro loput tulevina vuosina.
Tarinat olisi kuitenkin hyvä jakaa osiin, 42 tuuman näytöllä tulee aika usein lähes 3 metriä tekstiä.
Ei kai sellaisia kovin moni jaksa lukea, silti vaikka sisältö on ok?

Jaa kännyllä? Eiks niissä o scrollia? Nuolinäppäimet?

Joo.. pitäis kyllä vähentää.. Onhan siitä aika monikin sanonut..
Jospas uusivuosi sois mulle muuta, yhtä mielenkiintoista tekemistä. Kohtpuoliin syntyy kyllä yks vauveli, joten jospa se veis mennessään kietoen pikkulillinsä ympärille, tai sit mun työn alla oleva osuuskuntahomma toteutuu??? Se on kuitenkin monimutkainen juttu..

Vierailija
Rasputin
Pönnistys on vaihtanu panettavamman avataren. Se toinen oliki aika etova.

Kyllä sekin vaan joitain pervoja panetti
Kokeillaan nyt aloittaa uutta vuotta uolla 52v. kuvalla. Hiukan retusoin valaistuksella, mutta toisaalta koen olevani ehkä hiukan nätimpikin nykyään ja jopa "pantavampi" kuin silloin 17v. ah niin nättinä siloposkena, jolloin en tarvinnut retusointia, mutta silti meikkasin kun olin niin kamalan epävarma itsestäni.

Se edellinen oli itte akvarelleilla maalaamani.. tostakin vois sutikoida kkeeks vaikka mitä. Mä olin jo pikkumuksuna kiinnostunut muotokuvien maalaamisesta. Oon joitakin tehnyt jopa tilauksesta, kuitenkin vain harrastusmielessä, en ansiotyöksi. Jotkut antaa ehkä tekopalkkaa mutta me "taiteilijat".. Onhan se nähty.. se nälkä.

Mä oisin voinut joskus pikkulikkana pokata jonkun rahamiehen. Hitsi kun en tajunnut! Pahus.. Voisin olla jonkun muusa.. hm.. vieläköhän joku tarttis..
Sokerikin suussa yhä sulaa..
Uusi vuosi.. vanhat kujeet..

Vierailija
Pönni
Rasputin
Pönnistys on vaihtanu panettavamman avataren. Se toinen oliki aika etova.

Kyllä sekin vaan joitain pervoja panetti
Kokeillaan nyt aloittaa uutta vuotta uolla 52v. kuvalla. Hiukan retusoin valaistuksella, mutta toisaalta koen olevani ehkä hiukan nätimpikin nykyään ja jopa "pantavampi" kuin silloin 17v. ah niin nättinä siloposkena, jolloin en tarvinnut retusointia, mutta silti meikkasin kun olin niin kamalan epävarma itsestäni.

Se edellinen oli itte akvarelleilla maalaamani.. tostakin vois sutikoida kkeeks vaikka mitä. Mä olin jo pikkumuksuna kiinnostunut muotokuvien maalaamisesta. Oon joitakin tehnyt jopa tilauksesta, kuitenkin vain harrastusmielessä, en ansiotyöksi. Jotkut antaa ehkä tekopalkkaa mutta me "taiteilijat".. Onhan se nähty.. se nälkä.

Mä oisin voinut joskus pikkulikkana pokata jonkun rahamiehen. Hitsi kun en tajunnut! Pahus.. Voisin olla jonkun muusa.. hm.. vieläköhän joku tarttis..
Sokerikin suussa yhä sulaa..
Uusi vuosi.. vanhat kujeet..

Nätti hymy, pitkä kaula, ryhdikäs asento, nuorekas. Onnistunu valinta. Palstan jätkät antaa ny sulle paljo anteeks.
Niin se on. Ulkonäöllä potkii pitkälle.
Siitä toisesta tuli mieleen joku näppyläinen "kettutyttö".
Sori, vaikka olikin oma tekelees.

Vierailija
Rasputin
Nätti hymy, pitkä kaula, ryhdikäs asento, nuorekas. Onnistunu valinta. Palstan jätkät antaa ny sulle paljo anteeks.
Niin se on. Ulkonäöllä potkii pitkälle.
Siitä toisesta tuli mieleen joku näppyläinen "kettutyttö".
Sori, vaikka olikin oma tekelees.

Noin minäkin asiaa laskelmoin..
"Aselepo.."

Ei kukaan meistä ole vain kaunis tai ruma.. mutta kyllähän sinä sen jo tiedät. Nyt mä tiän susta enemmän, ymmärrän paremmin kun tuolla Balthasarin ketjussa tarinoit.. Siperia opettaa. Sitä meidän keskenkasvuiset ei vielä jummarra kaikki, ei ne kokemattomimmat jotka on istuneet vaan nenä kirjassa, joilla elämä on vain teorioita, utopistisa ihanteita, Platonia, jne. Ja naiset jotain ainakauniita, pehmeitä, ..
Miehetkin on välillä kauniita ja pehmeitä.
Jokin merkillinen kovanaamakulttuuri jotenkin tuntuu joitakin pakottavan pitämään kamalan hirveetä julkisivua itsestään.. kait se on sitten se .. pehmeä ydin, joka haavoittuu helposti ja jota on haavoitettu ja se ei kestä enempää. jne..
On mullakin hiukan sitä selviytymis-strategiassani. Tiedän mistä puhun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat