Mitä vaivoja?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tiedefoorumilla näkyy olevan varsin raihnasta porukkaa.
Tähän ketjuun voikin sitten listata että mikä vaivaa.
Onko alkomahoolilla osuutta asiaan, karkaileeko virtsa, vaivaako vaihdevuodet, onko sokee tai muuten vaa hullu.

Laittakaa kaikki tänne vaa. Otetaa kisa kuka on kipein.

Sivut

Kommentit (111)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Paruresis, alias ujopissa
Selkään iskee "noidannuolia" tiettyjen liikkeiden yhteydessä
Akne
Erilaisia mielen ongelmia, kuviteltuja tai todellisia
Alipaino
Väsymys, puhdittomuus
Huonot geenit
Hammasongelmia

くそっ!

Vierailija

Kolesteroli koholla,Psoriasis,ylipaino.Kaksi ensimmäistä sukurasite,en tarvitse niihin lääkkeitä.Psori vain päässä,kolesteroli yliarvostettua,lääketehtaat ratsastaa kolesteroliarvoilla.Lääkkeiden haittavaikutukset ovat tosiasia.
Viimeeksi mainittu on omaa saamattomuutta...

Vierailija

Krooninen sarjoittainen päänsärky (jo 5 vuosi menossa ja joka päivä sattuu päähän lähes taukoomatta). Estolääkitys aika hyvä. Ei muistikuvaa kivuttomasta päästä. Kipu asteikolla 1-3.

Tinnitus molemmissa korvissa eli ei koskaan hiljaista hetkeä.

Fibromyalgia. Kipu asteikolla 1-2.

Lukematon määrä autonomisen hermoston oireita sekä neuropsykologisia oireita, jotka kuuluu sekä fibromyalgiaan että sarjoittaiseen päänsärkyyn.

Sairaudet puhkes esittelyjärjestyksessä.

Millaista olisi olla "normaali"?

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

Hartiat on jumissa, vituttaa, juomaputken takia tulee kohta pelkotiloja, selässä juimii, ovat ehkä munuaiset.

Onneksi alkoi sitten uusi elämä. Raportoin kunhan saan siitä kiinni.

Same shit, different day...

Vierailija

MsHorton, ai siitä johtuu nimimerkkisi. Erittäin perkeleellinen vaiva tuo, olen kuullut

Rasputinille huomautan, että vaihdevuodet eivät ole mikään "vaiva", vaan naisen elämänkulkuun kuuluva luonnollinen vaihe. Tietysti joillakin naisilla kuten Pönnillä voi olla silloin paljonkin hormonien heittelyistä johtuvia kiusoja. Useimmiten kuukautiset vaan loppuvat, mikä on todella mukava juttu.

Minä olen sairauseläkkeellä alle viiskymmpisestä, joten kaikenmoisia sairauksia, vikoja ja vammoja riittää ihan jaettavaksi asti. Mutta jos on iloinen mieli ja paha sisu, niin pärjää aika hyvin

Vierailija
Mummo
MsHorton, ai siitä johtuu nimimerkkisi. Erittäin perkeleellinen vaiva tuo, olen kuullut

Rasputinille huomautan, että vaihdevuodet eivät ole mikään "vaiva", vaan naisen elämänkulkuun kuuluva luonnollinen vaihe. Tietysti joillakin naisilla kuten Pönnillä voi olla silloin paljonkin hormonien heittelyistä johtuvia kiusoja. Useimmiten kuukautiset vaan loppuvat, mikä on todella mukava juttu.

Minä olen sairauseläkkeellä, joten kaikenmoisia sairauksia, vikoja ja vammoja riittää ihan jaettavaksi asti. Mutta jos on iloinen mieli ja paha sisu, niin pärjää aika hyvin

En mä Pönniä kiusaa ja kyl se piikin kestää jos kiusaisinki.
Mielipidekysymys mikä on vaiva. Joku voi laskee vanhuudenki vaivaks siinä ku joku toinen murrosiän ja finnit.

Vierailija

Fibromyalgia myös minulla, Ms Horton. Arvelinkin, että olemme tässä suhteessa samassa lokerossa. Minulla aaltoilee oireilu, unihäiriöitä on jatkuvasti, kivut vaihtelevat, täysin kivutonta aikaa ei ole juuri lainkaan, mutta muutama kuukausi sitten vaihdetun lääkityksen ansiosta paremmat päivät ovat selvästi lisääntyneet

Astma, aika hyvin hallinnassa.

Kilpirauhasen vajaatoiminta, Arvot saatu aika hyviksi.

Migreeni. Tätä ei ole virallisesti diagnosoitu, mutta oireet osuvat kyllä kohdalleen, mutta vielä toistaiseksi en ole asian vuoksi lääkärissä käynyt, kun ei vaivaa kovin usein.

Toistuva masennus. Alkoi jo varhaisessa teini-iässä ja nostaa aina välillä kovasti päätään jostain takavasemmalta ja välillä peittää kaiken muun alleen.

Eli yhteenvetona siis luulo- ja keuhkotautinen ja (kivusta) kiukkuinen kylähullu...

Vierailija
Ronron

Alipaino
Väsymys, puhdittomuus
Hammasongelmia

Kannattaa niellä C-vitamiinia joka päivä, se lisää lihasten kasvua, piristää ja estää ientulehduksia.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
fenomenologi
Ronron

Alipaino
Väsymys, puhdittomuus
Hammasongelmia

Kannattaa niellä C-vitamiinia joka päivä, se lisää lihasten kasvua, piristää ja estää ientulehduksia.

Mahtaakohan.. nuo on jotain perättömiä vitamiinivalmistajien väitteitä jotka eivät toimi.. jos nyt alan popsimaan c-vitamiinia niin en taatusti piristy, ei taatusti kasva lihakset eikä varmasti suoristu hampaat.. en jaksa edes kokeilla.. ei se c-vitamiini ole koskaan mitään flunssaakaan parantanut vaikka niin paljon sitä aina suositellaan ja lisätään kaikkiin finrexineihin sun muihin.. se on tämä kaamos varmaan vaan.. ja kun en harrasta liikuntaa..

くそっ!

Vierailija
Ronron

Mahtaakohan.. nuo on jotain perättömiä vitamiinivalmistajien väitteitä jotka eivät toimi.. jos nyt alan popsimaan c-vitamiinia niin en taatusti piristy.

Ei vitamiineja purkista tarvitse syödä.
C-vitamiinia saadaan kasviksista, hedelmistä ja marjoista sekä perunasta. C-vitamiinin puute aiheuttaa väsymystä ja infektioherkkyyttä.
C-vitamiini osallistuu sidekudoksen muodostukseen ja verenmuodostukseen ja vaikuttaa mm. ikenien ja ihon hyvinvointiin ja haavojen paranemiseen

C-vitamiinin eli askorbiinihapon puute johtaa muutoksiin sidekudoksen rakenteessa, rasvojen aineenvaihdunnassa ja hermojen toiminnassa. Vakavana puutostautina on kauan tunnettu keripukki, jonka oireina ovat anemia, lisääntynyt verenvuototaipumus erityisesti ikenissä, kipu säärissä ja lihasheikkous.
Lievä puute ilmenee väsymyksenä ("kevätväsymys"), lihaskipuina ja stressin sietokyvyn heikkenemisenä. Oireina voi ilmetä myös yleistä heikkouden tunnetta, ruokahaluttomuutta, haavojen hidasta paranemista ja hengenahdistusta.
www.tohtori.fi/?page=6746948&id=6108950

Vierailija

Mitähän mulla olis...
Atooppinen iho
Koko joukko allergioita
Selkä, hartiat, niskat ja rintalihakset kivuliaan jumissa lähes aina
Toisinaan voimalla heittelevät mielialat, mutta tuskin mikään oikea vaiva

Vierailija

alkoholismi ( haluan päästä erilleen )
laiskuus/saamattomuus
epäinspiroitu
jonkin sortin sosiaalinen fobia ( johtuu varmaan noista muista näistä mainituista "vioista" )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat