Me kaikki narsistit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Terve teille kaikille viisaille ja lukeneille ihmisille. Olen lueskellut tätä tiede palstaa silloin tällöin, mutta nyt on ärsytys kynnykseni noussut tarpeeksi ylös ja haluaisin sanoa Teille yhden asian. Ihmiset ovat yksilöitä, joita Te ette voi samaistaa omiin kokemuksiinne ettekä omiin subjektiivisiin elämän filosofioihinne. Te "puhutte" alkoholismista, uskonnosta ja jopa mielenterveydestä netin kautta. Menkää itseenne ja miettikää, mikä antaa Teille valtuudet kertoa sen, miten asiat ovat.

PS. itseäkin vituttaa..

Kommentit (12)

Vierailija

Vastalauseesi kaikuvat kuuroille korville.
Toisten tuomitseminen tai ainakin arvostelu ja analysointi on normaalia laumakäyttäytymistä.
"Me" vastaan "muut", niin se aina menee...

Vierailija
HENE72
Te "puhutte" alkoholismista, uskonnosta ja jopa mielenterveydestä netin kautta. Mikä antaa Teille valtuudet kertoa sen, miten asiat ovat.

Enpä ole tullut ajatelleeksi että siihen tarvitaan valtuuksia, ettei valehtele ihmisille.

Vierailija

Eli olet löytänyt jostakin absoluuttisen totuuden, joka antaa sinulle "valtuuden" kertoa tuntemattomalle ihmiselle, mitä hänen pitää tehdä, syödä ja ajatella. Kyllä se on surkeeta, tuumii onneto ja ponneton.

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Kyllä mielestäni tänään on ollut todella solidaarista ja rakentavaa keskustelua. Natseja on vähän haukuttu. Se oli hauskaa. Ja ottaa nyt vielä huomioon että eilen oli pirskeet.

Mitä jos HENE72 ottaisit jonkin oikein tyhmän kommentin ja oikein uppoutuisit sen diskaamiseen. Tiputtelisit kaikki orrelta ihan yksi kerrallaan.

Kyllähän se on niin kuin Annikka Mutanen kirjoittaa blogissaan. Suu auki, vaikka olisikin vähän valistumattomampi komentti, niin kyllä se siitä lähtee. Vastaus voi olla avausta avartavampi.

Varmasti täältä löytyy kaltaisellesi kaverille vertainen väittelijä. Älä poistu ennen kuin saavuit.

Mulgeron

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
HENE72
Terve teille kaikille viisaille ja lukeneille ihmisille. Olen lueskellut tätä tiede palstaa silloin tällöin, mutta nyt on ärsytys kynnykseni noussut tarpeeksi ylös ja haluaisin sanoa Teille yhden asian. Ihmiset ovat yksilöitä, joita Te ette voi samaistaa omiin kokemuksiinne ettekä omiin subjektiivisiin elämän filosofioihinne. Te "puhutte" alkoholismista, uskonnosta ja jopa mielenterveydestä netin kautta. Menkää itseenne ja miettikää, mikä antaa Teille valtuudet kertoa sen, miten asiat ovat.

PS. itseäkin vituttaa..

Minusta se on yksi itsestäänselvyys täällä keskustellessa että jokainen esittää vain oman mielipiteensä, nimittäin kukaan meistä ei voi olla 100% varmasti oikeassa. Minun mielestäni jokaisen viestin perään ei tarvitse erikseen kirjoittaa "tätä mieltä minä olen". Itselläni nyt vaan on tapana kuitenkin aloittaa lauseet usein "minusta" tai "minun mielestäni" vaikka se ei oikeastaan olisikaan tarpeen.

Kukin sitten omaa järkeään käyttäen arvioi mihin mielipiteeseen kannattaa uskoa. Jos joku ei suostu tai pysty perustelemaan mielipidettään niin se kertoo jo aika paljon.

Lisäksi tämä foorumi on kuin jonkin sortin kapakka, eli 60% postauksista on vittuilua, 20% piilovittuilua, 18% kännisekoilua ja trollausta ja loput 2% jonkinlaista asialliseksi kutsuttavaa tekstiä. Eli tämäkin kannattaa pitää mielessä kun täällä pyörii.

くそっ!

Vierailija

Sinähän vaikutat erittäin mielenkiintoiselta ja älykkäältä keskustelijalta alveron , joka jo suurin piirtein vastasit kysymykseeni narsismista.

Aikomukseni ei ollut arvostella ketään, en ole yhtään sen parempi vaan kärkkäästi annan mielipiteitäni asioista, joista en tiedä mitään.

Vierailija
HENE72
Niinpä, laumakäyttäytyminen se velvoittaa meidät arvostelemaan muita ja olemaan ihmisiä.

Itsekin heti avauksessasi arvostelet muita.

Uusimmat

Suosituimmat