Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miksi toisilla on vaikka kuinka isoja avataria, mutta minulla ei normaalin kokoisetkaan mahdu? Miten saatte laitettua ne? Koitin editoida valitsemiani kuvia pienemmäksi, mutta ei niitä saanut riittävän pieneksi. Vastatkaa te, joilla on iso kuva.

Tuon nyt vaihtamani kuvan sain pienentää tosi pieneksi, eikä se enää liiku. Se oli liikkuva kuva. Aion kyllä vaihtaa sen.

Laitoin viestin tähän, kun ei testivyöhykkeellä kukaan kuitenkaan vastaa.

Kommentit (7)

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Kuvasi on gif- animaatiota. Se on lakannut liikkumasta kun olet kuvan kokoa säätänyt omalla koneellasi. Laita googlen kuvahakuun hakusanaksi vaikka gif avatar ja hae pelkästään pieniä kuvia.

Avatar kuvan täytyy täyttää pari ehtoa, sen on oltava 80 pikseliä x 80 pikseliä ja koko tiedoston koko saa olla 6kB.

Yleensä joutuu muuttamaan kuvan kokoa pienemmäksi vaikka muuttamalla se indexcoloriksi. Gif animaatioiden kanssa ei ole tullut väsättyä aikaisemmin.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Sinun täytyy löytää netistä sopiva kuva mitä haluat ja laittaa avatar valikosta lataa netistä tai jotain.

Tuon tyylisiä kuvia löytää kun etsit kuvahaulla vaikka ying yang gif avatar ja laitat hakuun että pieniä kuvia haet.

Poimi haluamasi kuva ja valitse näytä kuva ja kopioi sen osoite sitten siihen mistä profiilissa voi latata avataren.

Vierailija
väläys
Miksi toisilla on vaikka kuinka isoja avataria, mutta minulla ei normaalin kokoisetkaan mahdu? Miten saatte laitettua ne? Koitin editoida valitsemiani kuvia pienemmäksi, mutta ei niitä saanut riittävän pieneksi. Vastatkaa te, joilla on iso kuva.

Muistahan sitten, että avatar sopii vain heteromiehille.
Nainen ja avatar on aika lesboilua kyllä.

Hmmm.. Mikähän tai kuka se ava oikein on?

Vierailija

Mulla on avat, vaikka olenkin heteromies.
Avatar Sizerilla saa omat kuvat pienettyä sopivaksi, giffit lopettaa kylläkin liikunnan, kai

Uusimmat

Suosituimmat