Lopettaako Obama USA-vastaisuutesi ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miten äänestys tehdään tänne ?

Sivut

Kommentit (30)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Kirjota siellä alhaalla olevaan kysymyksen otsikkoon kysymys ja sitten siellä alhalla on se valkonen mötikkä, niin kirjoitat vastausvaihtoehdon ja sitten rivinvaihto entterillä ja toinen vastausvaihtoehto ja niinedelleen.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Lopettaa se täysin usa vastaisuuden. En halua olla rasisti. Tosin enhän mää kyllä usa vastainen ole ollut ennenkään. Paitsi välillä..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Ei mitenkään automaattisesti. Riippuu lopultakin täysin siitä, että mitä se tekee. Bushin porukasta, sen järjenjuoksusta, minä olen kuitenkin samaa mieltä kuin Osamakin, mutta vedän siitä päinvastaiset johtopäätökset. Osamalla oli kuitenkin paukut merkillisen vähissä McCainin ja Sarah Palinin puolesta, Intian operaatiokin myöhästyi kuin Aatun Barbarossa...

Vierailija

Kun Obama mainitsi että Afganistaniin pitää lähettää lisää joukkoja, epäilykset heräsivät. Nyt alkaa näyttää siltä, että samanlainen militarismi jatkuu, mutta kohteet vaan vaihtuu.

Ei minulla ole mitään USA:ta vastaan, heillä on hieno perustuslaki ja maa on menestynyt omilla lahjoillaan. Sitä vastoin vastustan USA:n ulkopolitiikkaa ja imperialismia: yleisten moraalisten syiden vuoksi sekä sen vuoksi, että minkään maan resurssit ei riitä jatkuvaan sotimiseen.

Jos USA menee konkurssiin tai menettää valta-asemansa, maailmassa jaetaan pelimerkit uusiksi, ja siinä voi rytistä kovaakin. Esimerkiksi Kiina on kohtuullisen rauhallinen ollut teoissaan (retoriikka on vain sanahelinää), mutta jos vastapaino USA heikkenee merkittävästi, mitä tapahtuu? Puhumattakaan EU:n ja Venäjän välisestä tasapainosta, tai Israelin ja arabivaltioiden, ym.

Vierailija

En ole varsinaisesti USA vastainen, mutta Bush vastainen olen kyllä. Maailman supervallan numero 1 johtajan ei ole tervettä etsiä vastauksia päivittäin raamatusta. Toivon, että Obamasta tulee hyvä ja vahva presidentti joka vie USA:n uudelle nousukaudelle.

Vierailija

Olen pessimistisempi...

Mikään ei muutu ratkaisevasti...
Obama on ainoastaan keulakuva, ja jos ei tee kuten käsketään, käy kuten Kennedyllekin.

Vierailija
ronko7eus
Olen pessimistisempi...

Mikään ei muutu ratkaisevasti...
Obama on ainoastaan keulakuva, ja jos ei tee kuten käsketään, käy kuten Kennedyllekin.

Tuo on tavallaan hyväkin, eivätkä Kennedyn klaanin taustavoimat kuten mm. aivotutkimuslaitos ole siellä tyhmimmästä päästä, eiväkä muiden kuin korkeintaan klaanin ja valtion rahoista riippuvaisa, ei tarvitse väärentää "mieleisiä tuloksia", kuten Bushille ja Haloselle...

viewtopic.php?f=12&t=13269&st=0&sk=t&sd=a&start=940

Vierailija

Minulla asuu paljon tuttuja jenkeissä ja eipä nekään ole kovin hyvillä mielin jenkkien nykyisestä politiikasta.

Hallitus on perseestä ei ihmiset.

Mie ole koskaan ollut usa vastainen, bush vastainen kyllä.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Lopettaa se täysin usa vastaisuuden. En halua olla rasisti.

Näinhän se käytännössä toimii. Jos tästä eteenpäin vastustaa USAa, on rasisti.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

No enhän se miekhän mitenkhän ammeriikkalaisvastanen ole.
Ihanhan non niinko ovat, eipä nuista kannata mithän kovin mahotonta sanoa, eikä tuommoselta kansalta kannate suuria ootella, jokka Bussin johtajaksens valittevat.
Hyväsolis maailman möllötellä iliman jenkkejä.

Inkkarit ne vain, maa pitäski antaa takasin niille.

Täältä euroopasta on kaikki roskaväki ijät ja ajat karkotettu ammeriikhan, niistä ny ei tekemälläkhän ihimistä saaha.
Meinaan , että ne valkonaamat jokka asustelevat ammeriikassa, eiku lihamylhyn ja minkinruaksi.

Vierailija

Ei ameriikkaa voi vihata kun miettii vaikka kuinka ylivoimasia ne on tieteessä.

Vaikka ihan esimerkkinä NASA, perustappa suomeen joku avaruustutkimus seura niin ne nauraa että HÖLÖMÖ.

Tyyppi harrastaa tähtiä. HÖLÖMÖ!

Vierailija
Lettu Haimakainen
Ei ameriikkaa voi vihata kun miettii vaikka kuinka ylivoimasia ne on tieteessä.

Vaikka ihan esimerkkinä NASA, perustappa suomeen joku avaruustutkimus seura niin ne nauraa että HÖLÖMÖ.

Tyyppi harrastaa tähtiä. HÖLÖMÖ!

"Syitä" vihata nyt löytyy niin paljon etten jaksa edes hatusta vetää jotain lukua. Joku saattaa vihata jenkkejä vaikkapa koska Yrjö Puskalla oli kerran puhetta pitäessään raidallinen kravatti. Kyllä ihmiset keksii syyn jos se siitä on kiinni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat