Miitti-ilakointia ennakkoon..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kaikenlainen sekoilu koskien kesätapaamista tai vaikka ihanmitä vaan..

tänne eikä virallisempaan miittiketjuun varsogood pikku oravat!

Tylsää tiätysti kun vartavasten komennetaan riahuskeleen jossain mutta fantasioikaa ne orgiat sun muu tänne.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Täällä saa porskuttaa luvan kanssa kun on täällä vapaassa osiossa.. jos ei vielä nukkumatti hätyyttele. Mulla se on täällä jo duunannut unihiekkatzydeemit ja meen koisiin. Öitä ja nähtäillään!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Joo-o. Olis se vaan hyväjos tulisi kaikkia tyyppejä sinne sitte. Mä en kyllä tiedä että kertosinko nimimerkkiäni, mutta toisaalta se varmaan arvattas aika äkkiä. Ja toisekseen, ei mulla oo mittän salattavaa ja kolmannekseen en edes ole niin mielenkiintoinen henkilö että jotain salaamisen aihetta olisi.

Hämmentää.

Vierailija

Arto alias MOS opetuslapsineen paikalle puhumaan ionisaatiosta ja säteilyn varastoitumisesta. Warmaa on että juomingit maistuisivat kuulijoille ja naurua piisaisi

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
MarsMan
Arto alias MOS opetuslapsineen paikalle puhumaan ionisaatiosta ja säteilyn varastoitumisesta. Warmaa on että juomingit maistuisivat kuulijoille ja naurua piisaisi

PS: Tuo oma foliohattu!

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
MarsMan

Korvien välissä olevassa platinaputkessa sijaitseva kaistapäästösuodin riittänee.

Paljonko lienee ilmoittautuneita tässä vaiheessa?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
MarsMan
Vatkain
MarsMan

Korvien välissä olevassa platinaputkessa sijaitseva kaistapäästösuodin riittänee.

Paljonko lienee ilmoittautuneita tässä vaiheessa?

Kyllä joku kymmenkunta on ilmaissu kiinnostuksensa. Eiköhän luku vielä elä aika vahvasti mitä lähemmäs kesää mennään Mutta toi kymmenenkin on jo ihan jees

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Kyllä joku kymmenkunta on ilmaissu kiinnostuksensa. Eiköhän luku vielä elä aika vahvasti mitä lähemmäs kesää mennään Mutta toi kymmenenkin on jo ihan jees

Varmaan elää, aikaahan on kuitenkin puoli vuotta. Edellinen miittiyritys muistaakseni kuivui kasaan, saas nähdä miten asia kehittyy tässä kevään korvilla

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Voin pitää avauspuheenvuoroni lyhyesti otsikkona: Ploretaarinen intellektualismi, kansainvälinen histirialliskriittinen suhtautuminen sosialismiin, ja
demokraattisen sentralismin yhteiskunnalliselta kannalta lähestymiseen naiseen, Leninin käsityksiin perustuen.

Joo, tulen. Pitää vain saada Sirkkaan yhteyttä, jotta yösija löytyy. Kenties jopa avec.

Lierikki Riikonen

Vierailija
Vatkain
Joo-o. Olis se vaan hyväjos tulisi kaikkia tyyppejä sinne sitte. Mä en kyllä tiedä että kertosinko nimimerkkiäni, mutta toisaalta se varmaan arvattas aika äkkiä. Ja toisekseen, ei mulla oo mittän salattavaa ja kolmannekseen en edes ole niin mielenkiintoinen henkilö että jotain salaamisen aihetta olisi.

Eiköhän tunnistus liene helppoa kun olet jo varman vihjeenkin jättänyt:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?f=11&t=36088

Paitsi jos kyseisessä paikassa jossa miitinki järjestetään on juuri samaan aikaan joku "Rintavasti lahjakkaiden naisten kokoontumisajo". Emme me miehenpuolet tietysti sitäkään pahaksi pistäisi.

Vierailija

Kiinnostais kyllä muakin tulla tapaamiseen. Mut en tie kehtaako, kun kaikilla muilla näyttää olevan satoja tai tuhansia kirjoitettuja viestejä... No, puolustaudun: oon lukenu palstaa reippaasti aktiivisemmin kuin kirjoitellut

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
varjokuva
Kiinnostais kyllä muakin tulla tapaamiseen. Mut en tie kehtaako, kun kaikilla muilla näyttää olevan satoja tai tuhansia kirjoitettuja viestejä... No, puolustaudun: oon lukenu palstaa reippaasti aktiivisemmin kuin kirjoitellut

Tottakai tulet. Ihmisiä ne muutkin siellä on ja minä.

.

Vierailija
varjokuva

Viestirajaksi sovittiin järjestäjien kanssa jo tuossa aiemmin sata viestiä. Mutta sinullahan on vielä monta kuukautta aikaa kirjoitella ne.

Vierailija
jpv
Vatkain

Eiköhän tunnistus liene helppoa kun olet jo varman vihjeenkin jättänyt:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?f=11&t=36088

Paitsi jos kyseisessä paikassa jossa miitinki järjestetään on juuri samaan aikaan joku "Rintavasti lahjakkaiden naisten kokoontumisajo". Emme me miehenpuolet tietysti sitäkään pahaksi pistäisi.

Nyt meni mielestäni yli hyvän maun? Vielä ehtisi mode poistaa, ennen asianomaisen heräämistä, tai sitten ei.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
varjokuva

Samoin

Tuntuu ihan tutulta moni paljon kirjoitteleva ja olisi ihan kiva osallistua. Kerätään kasaan neljä aktiivista palstan lukijaa (kirjoituskeskiarvo 25) ja osallistutaan yhteensä sata viestillä.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat