Uteliaisuuttani kyselen...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Siispä, mikä on sijaintinne elämän kentillä?

Itse olen sairauslomalla ja samalla miettimässä mikä minusta seuraavaksi tulee. Toivottavasti opiskelija. Eläkkeellä olemista lukuunottamatta kaikki vaihtoehdot on tullut käytyä läpi. Viimeisimmät vuodet olen ollut yrittäjänä.

Kommentit (8)

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

Työtön ja opiskelija. Ammattitutkinto on vielä kesken, suoritan näyttötutkinnot keväällä. Ja töihinkin palaan taas ensi viikolla. Määräaikaiseen työhön kylläkin, mutta työ kun työ.

.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Työtön. Mikset tehny sellasta äänestystä missä voisi vaihtaa tulosta, kun jos pian joskus saakin jonkun työpaikan tai opiskelujutskan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005

Virallisesti päätoiminen opiskelija, mutta omalla alallani kuitenkin vakiduunissa. Siinä mielessä ihan mielenkiintoista, että vain yksi osa-alue opinnoistani kiinnostaa minua nyt tällä hetkellä eniten, jonka parissa saanen tulevaisuudessa myös työskennelläkin nykyistä enemmän.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Miksi asevelvollisuus puuttuu listasta? Lakihan määrää jokaisen suomalaisen miehen joko armeijaan tai sivariin.
Itse olen sivari, eilen palasin Lapinjärveltä viikonloppulomalle.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Työtön. Mikset tehny sellasta äänestystä missä voisi vaihtaa tulosta, kun jos pian joskus saakin jonkun työpaikan tai opiskelujutskan.

Tee ite!

Ei kun, oikeesti ei tullut mieleen, se olisi kyllä ollut parempi. Totta PUHiset.

Vierailija
Dark Shade
Miksi asevelvollisuus puuttuu listasta? Lakihan määrää jokaisen suomalaisen miehen joko armeijaan tai sivariin.
Itse olen sivari, eilen palasin Lapinjärveltä viikonloppulomalle.

Tämä taas johtuu varmaankin naisellisisista putkiaivoista, jotka eivät osanneet ajatella asiaa miehisestä näkökulmasta. Sori, ei pysty.

Uusimmat

Suosituimmat