Testaa oletko "putkiaivo"

Seuraa 
Viestejä1517
Liittynyt13.12.2006

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
(Axel Oxenstierna)

Sivut

Kommentit (21)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Eipä taida mitään tekemistä olla moniajosta tai putkiajoista tässä testissä. Oikea tekniikka kun on nii pärjää hyvin. Sitä paitsi aika randomia tuo on että pärjääkö, kun välillä tulee hirmu nopeita palkkeja heti alussa ja joskus ne on sika hitaita.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

tyhmä peli!!!

no ei, mulla vaan kävi silleen et ne palikat motitti mut nurkkaan eikä pakotietä ollu......

ihmeesti jotenkin lagaa mulla, eka se palikka on ruudun toisessa laidassa - sit kaikki pysähtyy - ja kohta se palikka ilmestyy toiselle puolelle ruutua

Edit: sit toi punanen laatikko pomppii vähän minne sattuu eikä tottele... Vai pitäsköhä vaa ostaa uus hiiri
No, sitä se teettää kun on puolen megan netti...

Edit2: nyt sain 15. jotain

Vierailija

Tätä peliä pysty muistaakseni jotenkin huijaamaan. Tosin siitä on varmaan kaksi vuotta ku viimeks pelasin, mutta samassa osotteessa näyttäs kumminkin olevan.

1. 17.3
2. 15.6
3. 5.5
4. 15.7
5. 14.4

En laskenu niitä, jotka jäi alle viiden sekunnin, mutta mahtu niitäkin tuohon väliin...

Vierailija

Eka yrittämällä jotain 8 sekkaa ja ehkä viiden yrityksen jälkeen lopulta yli 19 sekkaa. Epäilin että tarkkaavaisuuteen liittyvien ongelmieni vuoksi moiseen pystyisi.

Autoon jos istuttaisitte niin vainaita tulisi. Kyllä se jo autokoulussa selvisi että ei ole minun paikkani siinä ratin takana.

Vierailija

Sinä kestit: 57.89 sekuntia... Uskomatonta!! Sinähän olet melkein hävittäjälentäjätasoa, Onneksi olkoon!

Vai melkein. Mennään kokeileen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat