Huulipunalesbot

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Tänään tulee vitoselta (Voice) klo 22.00 semmone ohjelma ku Salaisuuksia naisista. Jakson nimi o huunipunalesbot ja se käsittelee niitä.

"Huulipunalesbot. Huulipunalesbot ovat naisellisia naisia, jotka pitävät toisista naisista. Kuusi huulipunalesboa kertoo elämänsä ylä- ja alamäistä."

Tää täytyy katsoa.

Yleensä aina ohjelmissa kun on lepakoita keskustelemassa jostakin, niin yleensä se toinen on rekkalesbo ja toinen juuri naisellinen. Miksiköhän näin on? Vetääkö vastakkaiset ominaisuudet puoleensa? Vai sattuuko vain ohjelmiin tulemaan sellasia? Vai onko sitten ne naisellisemmat heterompia, niin ne hakee vähän "poikamasia" piirteitä.. En tierä..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (8)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
TERÄS NALLEPUH
"Huulipunalesbot. Huulipunalesbot ovat naisellisia naisia, jotka pitävät toisista naisista. Kuusi huulipunalesboa kertoo elämänsä ylä- ja alamäistä."

Tää täytyy katsoa.

Tuskin siellä semmosia kohtia on... Vaikka mistä tuon tietää... Ite mahan pelata intternettiä tuon(kin) ajan

Hämmentää.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Siellä näkkyy olevan kaikennäkösia lesboja. Hemmetti miten amerikassa on lajiteltu ihmiset aika tarkasti, siellä puhuttiin jostakin ihmeen kukkaislesboista, mitä ne lienee onkaan.

Vatkain

Tuskin siellä semmosia kohtia on... Vaikka mistä tuon tietää... Ite mahan pelata intternettiä tuon(kin) ajan

Ai millasia kohtia?

Mummo
Kuinka monta lesbopariskuntaa tunnet, tosielämässä, Puhis

En yhtään. En tunne kaveripiiristänikään ja enkä perheestänikään tunne kettään että ois. On kyllä aika pieni kaupunkikin missä oon asuskellu ikäni, joten ei täällä lesboja näe kovinkaa helposti. Tai ainakaan pysty tunnistamaan.

Joten en tunne yhtään. Sen takia täytyykin katsoa se ohjelma että tietää niistä vähän enemmän.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Herrajee ei kai lesboissa otsassa lue että lesbo. Tavallisislta ihmisiltä lesbot näyttää, ei niitä voi tunnistaa mistään "lesbomerkistä." Kuullostaa niinkuin jos Puh saisi lesbon kiinni se leikkelisi sen ja tarkastelisi sitä mikroskoopilla

Hämmentää.

Vierailija

Virallisella lesbolla kuuluu olla lyhyeksi kynitty tukka, lumperjakkipaita päällä ja mielellään rillit. Ei meikkiä.

Olisikohan kukkaislesbo sellainen hippilesbo? Nykyään kun kukaan ei halua olla hippi, niin ehkä kukkais-? Jotain tuulessa lepattavia hameita päällä ja tyttömäinen olo ja asenne?

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006
Qadesha
Virallisella lesbolla kuuluu olla lyhyeksi kynitty tukka, lumperjakkipaita päällä ja mielellään rillit. Ei meikkiä.

Painoa myös vähintään 100 kg. Minun tuntemani ainakin ovat sellaisia.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Jaa, kaikki mun lesbokaverit on sitten vaan niitä huulipunalesboja.

Oikeesti, ihan tavallisia, tyylikkäitä naisia he ovat, eivät vaan tunne seksuaalista vetoa miehiin. Eikä he miehiä vihaa, miehet on niille kavereita, veljiä, työtovereita.

Uusimmat

Suosituimmat