Lidlissä halpaa

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kävin ostaan niin oli yli 50 prosenttia halvempaa, kun K-kaupassa.

Miksi ihmiset vastustaa Lidliä vaikka se on yli 50 prosenttia halvempi kun K-kauppa.

Sivut

Kommentit (41)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
tiäremiäs
Kävin ostaan niin oli yli 50 prosenttia halvempaa, kun K-kaupassa.

Miksi ihmiset vastustaa Lidliä vaikka se on yli 50 prosenttia halvempi kun K-kauppa.

Ko laatu on huonompi ja ne tuotteet on "outoja", samoja mitä Keski-Euroopassa, enkä tykkää niistä niin paljon kuin niistä mihin olen kerennyt tottua. Syön jos vastaan tulee/ei ole muuta, mutta tottumuksesta syön mielummin ennestään tuttuja valmisteita ja merkkejä koska voin kerran valita.

Hämmentää.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Vatkain

Ko laatu on huonompi ja ne tuotteet on "outoja", samoja mitä Keski-Euroopassa, enkä tykkää niistä niin paljon kuin niistä mihin olen kerennyt tottua. Syön jos vastaan tulee/ei ole muuta, mutta tottumuksesta syön mielummin ennestään tuttuja valmisteita ja merkkejä koska voin kerran valita.

Ei oo huonompia. Ostin banaaneja sieltä, niin oli 40 centtiä halvempia ja yhdessäkään banaanissa ei ollu mustaa ja ne oli tuoreita, kun taas k-kaupassa oli täynnä mustia, ja sitten ne oli 40 centtiä kalliimpia ne halvimmat banskut, kalliimmat oli vieläkin kalliimpia.

Ja siellä on myöskin parhaat ranskikset. Ne on paljon parempia mitä k tai s kaupoista saa, mutta silti ovat reippaasti halvempia. 2 kilon ranskispussin saa alle 2 eurolla.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
tiäremiäs
Samaa paskaa eri paketissa. Eli oli lähinä suomalaisia tuotteita ja ulkomaalaisia.

Lieneen noi suomalaiset tuottee kuljetettu keski-euroopan kautta kun on noin halpoja.

On siellä enimmäkseen sellaisia tuotemerkkejä, joita ei muissa suomalaisissa kaupoissa myydä. Lidlissä vain. En pidä niistä. En toki ole kaikkia maistellut, mutta ne mitä olen niin en ole suuremmin pitänyt. Myöskän natsi-siwan oluet ei ole makuuni. Tietty jotain hedelmiä ja vihanneksia sieltä voisi hakeakin, mutta ei erikseen viitsi.

Mites liha Lidlissä? Onko se edullisempaa? Siis jauheliha tai kokoliha. Lidlin makkaroista ja leikkeleistä en tykkää.

Hämmentää.

Vierailija

Vaikuttaisi siltä että Lidlin hinnat ovat tulleet kuluneen vuoden aikana ylöspäin. Tai ehkä sama kehitys riivaa kaikkia kauppoja.

Jokatapauksessa itse tykkään että Lidl todella on 50 % kauppa. Nimittäin 50 % on käyttökelpoista syötävää ja 50 % shaissea. Ei pahemmin uskalla kokeiluita tehdä ettei osu se shaisse kohdalle, kuten esim. taannoin sillille maistuva lihatuote, mikä lie pateeko se oli olevinaan. Tyydyn siis lähinnä ostelemaan niitä joitakin herkkuja mihin olen tykästynyt ja kissoille muroja (raksuja). Ja tietysti jotain peruskamaa jos on hyvä tarjous (maito, liha, kala).

Erityisesti pidän juustokekseistä ja saksanpähkijäätelöstä kuin myös muistakin jäätelöistä ja sorbeteista.

Vierailija

Ai jaa, minä en vastusta Lidliä, mutta ehkä se on kukkahattuilua.

Oletkos tiäremiäs maistanut niiden naudanpihvejä tai lampaanfilettä? Ihan jo niiden takia kannatti liittyä EU:hun. Ja hedelmät on parempia kuin missään kepulaiskaupoissa ikinä

Vierailija

Lidlistä ei saa kaikkia mun kaipaamia tuotteita, joten turha sinne asti vaivautua hakemaan jotain tarjousbraatvurstia.

Kaikki ostokset tulee saada samasta paikasta. Jos halpaa haluaa, voi tähdätä poistotuotteiden luo. Maksalaatikko puoleen hintaa, ei tule ateria kalliiksi.

Litlin sisustus on masentava. Ruutukaava ahdistaa.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Mummo
Ai jaa, minä en vastusta Lidliä, mutta ehkä se on kukkahattuilua.

Oletkos tiäremiäs maistanut niiden naudanpihvejä tai lampaanfilettä? Ihan jo niiden takia kannatti liittyä EU:hun. Ja hedelmät on parempia kuin missään kepulaiskaupoissa ikinä

Niitä pihvejä mitä on siinä rasiassa pakasteessa?, ostan aina joskus niitä lammaspihvejä. ne on maukkaita eivätkä pihviksi maksa paljoa.

Vierailija
Barbaari
Lidli on muuten hyvä mutta ruokaa ei saata syödä.

Sieltä saa hyvää lähdevettä ja urheilujuomaa mutta muu saa voimaan pahoin.

Qi?
Kokeilisit edes

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Mummo
Barbaari

Qi?
Kokeilisit edes

Quelle taisi olla veden nimi ja power generation on se urheilujuoma. Se urheilujuomakin täytyy oksentaa jos sitä juo puolipulloa enempi.

Olen yrittänyt.

Niitten limonadi ja sipsit aiheuttaa päänsärkyä ja mahdollisesti kuumetta ja jotkin ruoat kuten pizzat ja lihajalosteet oksennan pois. Se maitokin maistuu ihan siltä kun olisi lehmästä lypsetty.

Niitten hampurilaisetkin ovat ihan hirveän makuisia. Miten voivat siinäkin epäonnistua.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Qadesha
Vaikuttaisi siltä että Lidlin hinnat ovat tulleet kuluneen vuoden aikana ylöspäin. Tai ehkä sama kehitys riivaa kaikkia kauppoja.

Ei oo. Limsat on halvempia kuin ennen, ja jotkut muutkin tuotteet.

Mummo
Barbaari

Qi?
Kokeilisit edes

Totta, suosittelen teitä kaikkia ostamaan lidlistä semmosia keitinpiirakoita, mitkä pistetään vaan uuniin ja paistetaan ja ne on valmiit. Ne on tosi hyviä. Semmosessa pahvisessa laatikossa ne on muistaakseni.
Mää voisin syödä samana päivänä kokorasiallisen.

Barbaari

Niitten limonadi ja sipsit aiheuttaa päänsärkyä ja mahdollisesti kuumetta ja jotkin ruoat kuten pizzat ja lihajalosteet oksennan pois. Se maitokin maistuu ihan siltä kun olisi lehmästä lypsetty.

Niitten hampurilaisetkin ovat ihan hirveän makuisia. Miten voivat siinäkin epäonnistua.

Joo, se maito onkin lypsetty lehmistä.

Sipsit on hyviä, itse erityisesti pidän paprika sipseistä mitä siellä tarjotaan, on muutkin hyviä siellä. Myydäämpä siellä nykyään näitä vanhoja tuttuja eli taffelin sipsejäkin. Samaten tavis cokiksia(coca-cola).

Minusta lidlin se oma colalighti on hyvää, paljon parempaa kuin se tavis lidlin cocis.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat