kosh vs omena!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

miittiin voisin innostua vyöryä...
jos voitas hommaa sinne kehä...

KOSH (hyvä kuntoinen älykkö)
VS
OMENA (huonokuntoinen läski)
vapaa ottelu...

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

niinpä...

raaka tappelu...
kumpikin sais lätkii...

tuskin sinäkään jaksat
kovinpitkää hakkaa jos mulla
pumppu pettää...

vai ?

loppus se urputus...
ja voitas puhua asioista asioina...
eikä aina mietittäs....
"oon mä viksumpu ku toi..."

perkele...

päteminen on yhtä fiksuu ku
jälkiviisaua... HÄ ?

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
omena

loppus se urputus...
ja voitas puhua asioista asioina...
eikä aina mietittäs....
"oon mä viksumpu ku toi..."

perkele...

Minä en koe tarvitsevani väkivaltaista yhteenottoa tuon tavoitteen toteuttamiseksi. Itse asiassa pyrin korostamaan asiallisuutta ja asiasta puhumista jatkuvasti. On hieman ikävää, jos sinä et omalta osaltasi ilman edeltävää fyysistä yhteenottoa tähän pysty.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Ottakaa lumisota! Aikaa tehä linnakkeet puolituntia ja palloja saa tehä varastoon vartin ja sitten rytäämään! Molemmat saa ottaa kenraalina kaksi ukkoa komennettavakseen. Paras mies (jolla kovimmat pallot) voittakkoon!

Hämmentää.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
Ottakaa lumisota! Aikaa tehä linnakkeet puolituntia ja palloja saa tehä varastoon vartin ja sitten rytäämään! Molemmat saa ottaa kenraalina kaksi ukkoa komennettavakseen. Paras mies (jolla kovimmat pallot) voittakkoon!

Lumisota heinäkuussa Tampesterissa kuulostaa hyvältä idealta. Tuutko mun tiimiin? Tai siis minähän käsken sinut siihen. Vatkain on sitte meidän joukkueen lumenhankintavastaava.

Lisää loistoideoita?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Kosh
Vatkain

Lumisota heinäkuussa Tampesterissa kuulostaa hyvältä idealta. Tuutko mun tiimiin? Tai siis minähän käsken sinut siihen. Vatkain on sitte meidän joukkueen lumenhankintavastaava.

Lisää loistoideoita?

Passaa! Ei tuota ongelmaa! Lisäksi ollaan melko vahvoilla jos omena ei saa hommattua lunta.

Jos systeemi on kesällä niin vesisotakin käy. Kaksintaistelu pistoolein...

Hämmentää.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
Kosh
Vatkain

Lisää loistoideoita?

Passaa! Ei tuota ongelmaa! Lisäksi ollaan melko vahvoilla jos omena ei saa hommattua lunta.

Jos systeemi on kesällä niin vesisotakin käy. Kaksintaistelu pistoolein...

Nonnih. Enää yksi koplasta uupuu. Niin tuota, miitistähän tuo omppu puhui, joten kai se kesällä olis, jos nyt oon yhtään perillä tän palstan ja maailman tapahtumista. En kyllä aiemmin ollut vielä erityisemmin ajatellut sinne osallistuakaan, mutta kun nyt on jo ikään kuin varmuuden vuoksi turpaanvedolla uhattu, niin pakko kai se on katsoa kortit loppuun asti ja tulla mukaan.

Jotenka mitenkä on, aletaanko pakastella lumipalloja kesän varalta vai pitääkö ruveta säästämään super soakkeriin?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Kosh
super soakkeriin?

Parempia semmoset muoviset, neonväriset pistoolit joita saa Teboililta kahdella eurolla. Niissä on kunnon retrotunnelmaa! Ja kaksintaiston jälkeen ne voi täyttää vaikka kossulla ja leikkiä "itsemurhaa."

Hämmentää.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
Kosh
super soakkeriin?

Parempia semmoset muoviset, neonväriset pistoolit joita saa Teboililta kahdella eurolla. Niissä on kunnon retrotunnelmaa! Ja kaksintaiston jälkeen ne voi täyttää vaikka kossulla ja leikkiä "itsemurhaa."

Miksi kossu ohimossa olisi mitenkään mielekästä? Vai onko tämä joku semmoinen parileikki, että toinen nuolee ne korvannipukkaan valuneet kossutipat sitte menemään...?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Kosh
Vatkain
Kosh
super soakkeriin?

Miksi kossu ohimossa olisi mitenkään mielekästä? Vai onko tämä joku semmoinen parileikki, että toinen nuolee ne korvannipukkaan valuneet kossutipat sitte menemään...?

Kun minä olen itteeni käsiaseella tappamassa niin ammun suuhun. Varsinkin jos koetan posauttaa maksani kossulla. Ruiki sinä sitä korvan kautta sisään, saattaahan siinä joku limakalvoefekti olla kun aikasi ruutaat.

Hämmentää.

Vierailija

vau...

tää keskustelu meni just
samalla vakavuudella kun ajattelinkin...

EKA KERTA... !

nyt meni neitsyys...

tuntuu aika ihmeelliseltä...
kiitos... te oottekin ihan fiksuja...

Vierailija
Kosh

Minä en koe tarvitsevani väkivaltaista yhteenottoa tuon tavoitteen toteuttamiseksi. Itse asiassa pyrin korostamaan asiallisuutta ja asiasta puhumista jatkuvasti. On hieman ikävää, jos sinä et omalta osaltasi ilman edeltävää fyysistä yhteenottoa tähän pysty.

vaikka vittuilun naamioi suklaaksi...
silti se on vittuilua...

*nauraaaaaa*
http://www.youtube.com/watch?v=auH9t0HZeNI

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat