Puh kulma

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mää vähän askartelen. Liimailen likööri/rommikarkkipapereita yhteen. Teen semmosia 5 klöntin "nauhoja", mulla on niitä jo 5 kpl. Harmi vaan, kun näissä karkkipusseissa ei ole tasaisesti kaikenvärisiä karkkipapereita, vaan joitakin on enemmän ja joitakin tosi vähän. Ei saa kirjavaa kuviota kaikkiin. Nytten meni kaikki violetit paperit. Taino on mulla vielä syömättä kaksi pussia liköörikarkkeja, mutta siinä kestää että saa niitä.

Askarteletteko te nytten mitään? Ulkonakin oisi hyvä tehä vaikka liukumäkejä. Lumiukkoja on kiva tehdä sillein, että käyttää veistä sen tekemisessä apuna, niin voi tehdä onton pään ja siihen suun ja silmänreijät, niin voi pistää sinne pään sisään kynttilän, niin se on hienon näköinen. Viimevuonna tein semmosen, en tiedä teenkö tänä vuonna.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (5)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Vatkain
Elä jumalauta vejä enää yhtä ainutta niitä liköörikarkkeja!

Joo, täytyy säästää huomiseksin ja ylihuomiseksi. Ne meinaa on tosi hyviä.
Mun pitää syödä ainakin yksi cherry liköörikarkki, että saan toisen sinisen paperin, että riittää vielä yhteen täydelliseen ketjuun paperit. No ehkä voisi huomenna vasta syödä. Ei jaksa ennää tähän aikaan ruveta näpertelemään niitä muutenkaa vaikka paprut riittäisikin.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Rakentelen tyhjistä Koffi-tölkeistä pyramidia. Piti aloittaa taas kerran alusta, kun Köpönen oli entisen purkanut ja vienyt ne kauppaan kaverinsa kanssa. Oli ostanut Magnakirjan ja karkkia kuitilla.

Lierikki Riikonen

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mun idioottivelipoikakeräs kans aikonaan tölkkejä. Sillä oli niitä joku 400. Harmi vaan että olivat pantittomia limukkatölkkejä. Vuoras huoneensa seinän niillä. Sitte sille selvis että ne on pantittomia ja se hakkas NE KAIKKI vasaralla littuun.

Hämmentää.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Jes nytten tässä pussissa on paljon niitä mitä puuttu. Nyt voin västätä ainakin 3 uutta nauhaa noista papereista ilman värivirheitä. Täytyy korjailla noita alkupuolen nauhoja, kun ne pikkasen rapsottaa reunoista toiselta puolelta, kun säästelin liimassa.

lierik
Rakentelen tyhjistä Koffi-tölkeistä pyramidia. Piti aloittaa taas kerran alusta, kun Köpönen oli entisen purkanut ja vienyt ne kauppaan kaverinsa kanssa. Oli ostanut Magnakirjan ja karkkia kuitilla.

Tölkeistä saa kyllä kivoja torneja tehtyä. Mää tosin teen vaan torneja niistä siksi aikaa kunnes saan tungettua ne reppuun.

Uusimmat

Suosituimmat