Vaaralliset alakulttuurit suomessa

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Itse pelkään kaikenlaisia ääriäinenksia esim. kasvissyöjiä ja näitä lävistettyjä ja tatuoituja ihmisiä mitkä omaa sitä alakultturia missä halataan puita ja rapsutellaan kotieläimiä.

Lähinä feministit ja ihmisoikeusia kotielämille vaativat on myös + paljon muutakin.

Jokainen saa itse toki määritellä kaikenlaisia systeemejä ja juttuja.

Yhdysvalloissa on esim. sellaisia ihmisiä mitkä tuomisee ihmisiä sen takia että ne ei kierrätä ja ovat vaikka valmiita siihen että näiltä ihmisilät vietäisiin ihmisoikeudet.

Nykyään tuomitaan ihmisiä, senkin takia että ajavat autolla ja syövät lihaa.

Itse näin superheterona ja inhimillisenä ihmisenä en olisi valmis koskaan esim. tuomitsemaan ali-ihmiseksi edes rikollisia. Mutta epämääräset hihhulit voivat olla jopa valmiina kiduttamaan ihmisiä. Vaikka yrittävät tekeytyä maailmanparantajaksi.

Kommentit (9)

Vierailija
tiäremiäs
..nips.. Itse näin superheterona ja inhimillisenä ihmisenä en olisi valmis koskaan esim. tuomitsemaan ali-ihmiseksi edes rikollisia. Mutta epämääräset hihhulit voivat olla jopa valmiina kiduttamaan ihmisiä. Vaikka yrittävät tekeytyä maailmanparantajaksi.

Mitä tuo super tarkoittaa heteron edessä? Etkö ole tavallinen hetero, vaan miesten mies?

Vierailija

Uusnatsit tulevat heti mieleen.
Heidän muodostamaansa seinään olen lyönyt päätäni jo pitkään.
Uudenvuodenaattona tuo seinä lopulta murtui.
Suomesta löytyy varmaankin myös jokunen Islamisti.
He tosin pysyttelevät piilossa.
Kunhan aikaa taas riittää, suoritan pienen "etsi ja tuhoa" -operaation.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Dark Shade

Kun tulit palstalle niin kas kummaa, ulkomaalaisvastaiset kirjoittajat ovat lähes kadonneet.

Vierailija
Barbaari

Kun tulit palstalle niin kas kummaa, ulkomaalaisvastaiset kirjoittajat ovat lähes kadonneet.

Kun asiaa miettii... niin vaikuttaa todella käyneen. Minne he hävisivät?

Vierailija
Dark Shade
Barbaari

Kun asiaa miettii... niin vaikuttaa todella käyneen. Minne he hävisivät?

Oot niin saatanan pelottava jätkä että lähtivät pyyhkimään perseitään.

Vierailija
Dark Shade

Itse olen tuntenut hyvin molempia näistä, eli Islamisteja ja U-Natseja...
...Heissä on ainakin esim. sellainen korkeampi potenttiaali-energia, joka liittyy kidnappauksiin yms. "yksilöön" kohdistuvaan ns. suoraan väkivaltaan, Jälkimmäisillä esim. Juutalaisia kohtaan ja jälkimmäisillä esim. Somaleita kohtaan.

Räjähdyksiä ja joukkosurmia taas nämä eivät varmaankaan niin herkästi kuitenkaan tee täällä Suomessa, tälläiseen löytyy sitten omat riskiryhmänsä, mutten tiedä kuinka yhtenäisestä alakulttuurista tai yhtenäisistä alakulttuureista tällöin puhumme, paremminkin toistaiseksi epätoivoisten yksittäisten henkilöiden teoista, ja taustalla saattaa olla mikä tahansa lukuisista alakulttuureista.

Vihatuimmat ja halveksuttavimmat alakulttuurit ovat kuitenkin selkeästi tulilinjalla, mitä yleisemmin ja kiivaammin jotain ihmisiä julkisesti inhotaan, sitä radikaalimpia ja laajempia vasta-reaktioita syntyy.
Huppupäisenä työttömänä törmään ennakkoluuloihin alati, ja julkisesti silloin tällöin selkeästi myös herjataan (Esim. nistiksi tai työttömäksi).
Jos tälläisiä herjauksia tulee päivän aikana montakin tai ovat erityisen "pahoja", niin sitten tietysti reagoin voimakkaasti.
Eli itselleni vaarallisin alakulttuuri on sellainen, jossa inhotaan työttömiä ja huppupäisiä yms., koska he aiheuttavat agressiot/väkivallan minussa.
Tämä alakulttuuri on ollut selkeässä (ryhti)nousussa Kokoomuksen "uudenaikakauden" myötä.
He ovat tehneet monien silmiin työttömyydestä todellisen pahan(evil)valinnan, ja se näkyy "kaduilla".

Uusimmat

Suosituimmat