Alkoholi hula hop

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Siis minä en tajua tätä alkoholin kulutuksen uutisointia.

Tuntuu että joka kuukausi tulee erillainen tutkimustulos.

- Suomalaisten alkoholinkulutus on kasvanut.

- Alkoholin kulutus laskee.

Siis onko ne niin keskittymishäiriöisiä että ne ei muista mitä ne on kuukausi sitten kirjoittanut. Tutkijat on että, eikä ku eikä ku. Tuo "eikä ku, eikä ku" tulee lausua puliukon örinällä..

Yritetäänkö meistä tehdä jakomielitautisia.

Siis tämä on jatkunut mielestäni siitä lähtien, kun alkoholin hintaa alennettiin.

Onko joku neropatti palstalta tallennellut niitä uutisia?

Siis ei perkele sanon minä!

Joku JÄRKI!

Eihän tässä tiedä koskaan että pitääkö sitä ryypätä enemmän vai vähemmän...

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ymmärrän kyllä senkin että jotkin kukkikset saattaa pitää jo yhden oluen juomista hälyyttävänä merkistä alkoholismista.

Lapset sosiaaliviranomaisille ja leima naamaan. Poliisille tunnistuskuva ja ikuinen häpeä. Jalkapuuhun torille.

Joku tutkija, jonka veren alkoholipitoisuus on se kiitettävä 100, joka niitä tutkimuksia toinen jalka sankossa tekee, katselee tuloksia ja ajattelee että, no jaa.

"Jaa jaa jaa, eihän toi ole vielä mitään"

Sankko sen takia, kun se on raukka hävittänyt toisen kengän.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007

Hyvä havainto Lettu!! Mun vaimo haukkui mua alkoholistiksi vuosia, kunnes vittuunnuin ja menin lääkärille, ja tilasin kaikki mahdolliset testit joissa voisi näkyä alkoholin vaikutus mun elimistöön ja psyykeen. Verta otettiin putkiloihin, kuunneltiin sydänääniä, ja kaikkea mahollista. Sain pyynnöstä kirjallisen lausunnon näistä testeistä, tämä lausunto roikkuu nyt mun seinällä kehyksissä, koska kaikki arvot olivat mun ikäiselle tosi hyviä, ei mitään viitettä mistään alkoholin aiheuttamasta viasta tai oireesta, päinvastoin. Nyt vaimo on entinen vaimo ja testitulos edelleen mun seinällä... Vähältä piti että aloin uskomaan itteni alkoholiongelmaiseksi, ongelma olikin ex-vaimon allergia alkoholia kohtaan. Luulisin.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Vierailija
Astronomy
allergia alkoholia kohtaan. Luulisin.

Ehkä se on jotakin sitä, mistä piti päästä eroon 70 luvulla.

Syyllistämisestä.

Sanotaan että KAIKKI on sillan alla ja helvetissä jos edes ajattelee muuta kuin jeesusta.

Devil
Seuraa 
Viestejä1328
Liittynyt16.3.2005

Minua ihmetyttää, että miksi alkoholi on sellainen ongelma vain Suomessa, että sitä pitää koittaa hinnalla ja verolla hillitä...?? Käsittääkseni Saksassa on paljon paremmat palkat mitä Suomessa ja toisaalta olutlaatikko maksaa siellä ~7e ja Suomessa 23e, niin miksei ne saksalaiset juo itseään hengiltä? Paremmalla palkalla kiskoisi halvempaa soppaa kituseen huomattavasti suurempia määriä mihin suomalaiset pystyy. Outoa. Sama juttu esim Tsekissä. No palkat on siellä huonompia, mutta toisaalta olut on siellä lähes ilmaista. Humalaisia ja juoponretaleita ei silti katukuvassa juurikaan näy.

X

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Devil
Sama juttu esim Tsekissä. No palkat on siellä huonompia, mutta toisaalta olut on siellä lähes ilmaista. Humalaisia ja juoponretaleita ei silti katukuvassa juurikaan näy.

Riippuu missä liikkuu ja millon liikkuu. Siellä on niitä puistokemistejä muuten enemmän kuin nykysuomessa.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Devil
Sama juttu esim Tsekissä. No palkat on siellä huonompia, mutta toisaalta olut on siellä lähes ilmaista. Humalaisia ja juoponretaleita ei silti katukuvassa juurikaan näy.

Riippuu missä liikkuu ja millon liikkuu. Siellä on niitä puistokemistejä muuten enemmän kuin nykysuomessa.
On siellä enemmän ihmisiäkin.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Raid
Vatkain
Devil

On siellä enemmän ihmisiäkin.

No se. Tuplasti porukkaa, tuplasti kemistejä.

Hämmentää.

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
Devil
Minua ihmetyttää, että miksi alkoholi on sellainen ongelma vain Suomessa, että sitä pitää koittaa hinnalla ja verolla hillitä...??

Ei sitä ole tarkoitus hillitä vaan että alkoholista saadaan maksimaalinen verotuotto aikaiseksi. Mikään ei ole valtiolle niin tuottoisaa bisnestä, kuin työhön kykenevä alkoholisti, joka juo valtion kohtuuttomasti verottamaa viinaa koko ikänsä ja kuolee juuri sopivasti ennen eläkeikää. Toivottavasti tupakka palaa myös.

Käsittääkseni Saksassa on paljon paremmat palkat mitä Suomessa ja toisaalta olutlaatikko maksaa siellä ~7e ja Suomessa 23e, niin miksei ne saksalaiset juo itseään hengiltä?

Tätä olen itsekin ihmetellyt, eli että Suomessa alkoholin jättiverotuksen perusteena käytetään sitä, että suomalaiset joisivat muuten itsensä hengiltä, mutta missään muualla käymissäni maissa, joissa kuningas-A on lähes ilmaista, ei juoppoja juuri missään näy. Ehkä ne alkoholin suurkuluttajat ovat kuolleet jo aikoja sitten sukupuuttoon noissa maissa.

Nyt hyysärit ovat jälleen päättäneet nostaa roimasti jo ennestään maailman kalleimman alkoholin hintaa. Raahaan kostoksi ulkomailta entistä enemmän halpaa laatuviinaa tuliaisiksi. Itse asiassa, taidan lopettaa kokonaan viinan ostamisen Suomesta. No, ehkä muutama olut...

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
Lettu Haimakainen
Siis minä en tajua tätä alkoholin kulutuksen uutisointia.

Tuntuu että joka kuukausi tulee erillainen tutkimustulos.

- Suomalaisten alkoholinkulutus on kasvanut.

- Alkoholin kulutus laskee.

Yritetään nyt ymmärtää, että tutkijankin täytyy elättää itsensä.

Vierailija
Templebar
Yritetään nyt ymmärtää, että tutkijankin täytyy elättää itsensä.

Jätkä paljasti juuri olevansa kyseisen laitoksen tutkija

Vierailija

Jotenkin naivia väittää että itse alkoholi olisi syy ongelmiin. Sehän olisi vähän sama kuin karjuisi tulelle kun se polttaa.

Alkoholista tullaan humalaan. Se on sen ominaispiirre.

Miksi jeppe juo? Siksi kun jepellä on paskaa ja sitä saattaa vituttaa...

Vierailija

Itse juon siksi, kun välillä heittää tylsäksi "Tämä eläminen täällä lastenhuoneen komerossa"

Ei sillä, kyllä minä arkea kestän, vaan tarkoitan vain sitä että välillä pitää heittää aivot narikkaan ja vaan olla...

Vierailija

Täytyy erottaa juojien syyt, politikkojen jargoni ja stakesin "aivot narikassa" kommentit.
Alkoholistit tekevät julkikuvan alkoholille ja päättäjien aivonliikkeet, rahanhaalinnan ohella. Stakesin sanailua en noteeraa enää sen enempää kuin umpihumalaisen jokeltelua shiitä ettei häntä ymmärretä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat