Tatuoinnit

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Onko sinulla tatuointeja ja jos on niin missä?

Miksi et koskaan hankkisi tatuointeja tai miksi voisit kuvitella hankkivasi?

Missä, milloin ja miksi otit ensimmäisen tatuointisi?

Mitä tatuointisi merkitsevät, kuka ne on suunnitellut ja kuka täpännyt?

Mulla on kaksi ja mieli palaa lisää. Niskassa on suht' uusi, vajaa vuoden ikäinen matkamuisto Slovakiasta ja olkavarressa on 10-11 vuotta vanha merihevonen. Meriheppa on new school -tyyliä, josta tykkään kovasti ja jota aion laajentaa. Haluan muutenkin lisää tatskoja, mutta toisaalta en halua mitään tilkkutäkkihommaa... Tarttee nyt suunnitella tarkkaan mikä, missä ja millainen on seuraava.

Ekan tatskan otin aikonaan koska olin aina ihaillut isäni tatuointia (joka on btw, käsin tehty!)

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Yksi selässä, se neula on ihan mielityvän tuntonen jos osaa rentoutua. Lisää tarkotus ottaa nyt kesällä.

Ja otin sen ulkomailla, hetken mielijohteesta ja jostain valmiista sen tatuoijan tekemistä kuvista.

aes
Seuraa 
Viestejä173
Liittynyt4.7.2008

Ei ole, mutta saattaa tulla jos joskus keksisin sellaisen aiheen joka oikeasti sykähdyttää niin paljon että haluaisin sen nahkaani. Perustribaali tai hauiksen kiertävä piikkilanka ovat ehdottomasti nou-nou.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ei oo tatuointeja. Tatuoinnit on surkeita. Yleensä ne on rumia. Kyl mää sen ymmärrän jos tatuoi vaikkapa mainoksia itteensä, mutta en että ottaa jotai kuvia vaan. Ei mitään järkee. Mustekynällä saa tatuointeja tehtyä iha samal taval, mutta voi vaihella aina tarpeenmukaan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Itselläni ei ole tatuointeja, enkä ole myöskään aikeissa hankkia. Vie turhaan aikaa elämästä istua tatuoitavana ja kenellepä niitä sitten näyttelisi? Katselee itse peilistä, että ompa tuossa hieno tatuointi .

Kaitpa niillä voidaan hakea tietynlaista "katu-uskottavaa kovan jätkän lookia" esimerkiksi taistelulajien parissa - mitä nyt itse ilmiöön olen törmännyt. Tietysti, kun joka jannulla ja nynnyllä niitä on, niin ovat jo arkipäiväistyneet ja kadottaneet "teränsä" - jos nyt ihoon piirretyillä kuvilla sellaista voi jonkun mielestä olla.

Eräällä entisellä tyttöystävälläni oli pienehkö tatuointi persuksissa, en vain enää muista millainen. Oli ottanut sen alaikäisenä jollakin epämääräisellä tatuoijalla. Jälkikäteen poistatti tatuoinnin.

Ymmärrän tietysti, jos niillä osoitetaan kulttuurissa jotakin positioita - mikä varmaan alkuperäinen tarkoitus noissa ollutkin. Tästä lähtökohdasta katsottuna vaikuttaa melko ontolta "traditiolta" tuo länsimaisten, markkinatalouden ehdoilla toimivan kulutusyhteiskunnan kasvattamien, syöttöporsaiden into piirrättää kuvia ihoonsa "kovajätkyyden toivossa".

Vierailija

Ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä.

En minä tatuointeja tai lävistyksiä ottavia ihmisä kuitenkaan tuomitse. Siitä vaan, mutta minä vaan en ota niitä.

Vierailija

Mä oon ajatellu olevani erilainen ja cool, enkä ota tatuointeja tai lävistyksiä... nykyään vähän jokaisella näyttää olevan joku tosi persoonallinen itämainen kirjain/teksti tai joku tribaali hartiassa/nilkassa. Eniten ketuttaa jotkut hakaristit ja suomileijonat.. apua mitä urpoja.

Vierailija

Joskus saatan vielä ottaa heartagramin tai jonkun muun symbolin olkapäähän tai jonnekkin. Mutta aika tärkeä ehto olisi, että se merkitsee jotain minulle ja että en sitten kyllästyisi siihen tulevaisuudessa.

Vierailija
sähköputkimies
Mä oon ajatellu olevani erilainen ja cool, enkä ota tatuointeja tai lävistyksiä... nykyään vähän jokaisella näyttää olevan joku tosi persoonallinen itämainen kirjain/teksti tai joku tribaali hartiassa/nilkassa. Eniten ketuttaa jotkut hakaristit ja suomileijonat.. apua mitä urpoja.

Sama homma...

Koko juttu on muuttunut joksikin ihme Suomi-urpoiluksi.
Harvinaisempaa olla tatuoimaton nykyään.

Vähän niin kuin ei fanittais popedaa, kun kaikki muut fanittaa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mä tykkään tatuoinneista yhtenä taiteen muotona. On todella kauniita ja taitavasti tehtyjä tatuointeja, jotka oikein pysäyttävät tekniikkansa vuoksi. Nahan täppääminen kun ei ole mitään helppoa hommaa. Kaverillani on aivan mahtava, kolmiulotteisen vaikutelman antava piikkilanha jalassa, joka näyttää puskeutuvan ihon sisältä! Se on todella hieno ja taiten tehty. Samoin sellaiset tatuoinnit savayttävät, jotka on tehty niin että vartalon muodolla tuodaan uusi ulottovuus kuvalle. Siis jos sama kuva olisi tatuoitu johonkin toiseen paikkaan se ei säväyttäisi, mutta kun tatuointiin saa uuden ulottovuuden muodolla niin se on jotain hienoa se.

Itselläni tatuoinnit liittyvät oman elämäni vaiheisiin. Molemmat tatuointini eivät välttämättä kuvina ole niin mahtavia ja teknisesti säväyttäviä, mutta tatuoinnin ottohetki on niissä se ratkaiseva tekijä. Ah, body art!

Hämmentää.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
Onko sinulla tatuointeja ja jos on niin missä?

Missä, milloin ja miksi otit ensimmäisen tatuointisi?

Mitä tatuointisi merkitsevät, kuka ne on suunnitellut ja kuka täpännyt?

On, vasemmassa lavassa. Tulta syöksevä lohikäärme, jonka itse suunnittelin. Oli se tuossa jossain vaiheessa avattarenakin, siis se suunnitelma.

Tuossa viime syksynä tuli otettua, seuraavana päivänä likka tuli täysikäiseksi.

Siinä oli kai sellaista itsensä voittamishommelia kyseessä. Ikäni olen ollut piikkikammoinen - siedätyshoitoa. Ei kai aikuisen mukulan mutsi voi olla sellainen velliperse, että pieniä piikkejä pelkää

Yksi tytön kaveri sen harjoitustyönään täppäsi. Varsinainen piinapenkki siis. Se oli kyllä aika jännä juttu, miten kehon omat kipuestohuumeet alkoivat toimia. Tunnin piikittelyn jälkeen oli aivan päissään

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat