Suosikki ruokianne?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikä on teidän suosikki ruoka? Nyt ei saa laskea mukaan hernekeittoa ja lettuja.
Mä tykkään paistetuista perunoista missä on paljon mausteita

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Spaghettia
Jauhelihaa ja Knorrin tai vastaavan valmiskastike
Ketshuppia
Juustoa
Halpa italialainen punkku

Vau mikä energiapommi!

Vierailija

Ei ole nyt minun suosikkiruoastani kyse.

Mutta vuosi sitten poikani sai ruokaa, joka oli tehty noista perunankuorrutteista, niitä pannaan vaan niiden uunipeltiperunoiden päälle. Joutuu vain kuorimaan ja lohkomaan perunat.

On helppo tehdä, ja on joutunut tekemään viikottain.
Se voittaa makkaraperunat ja pihvit.

Vierailija

Jos nyt itse tehdystä, tai siis kotiruoasta puhutaan, niin väittäisin suosikkiruoakseni jauhelihaspagettia.

valmistomaattikastiketta
sipulia
jauhelihaa
litteää pastaa, joka voi tosin olla myös liereää tai myös muun muotoista

Vierailija

Suosikkiruoka on täysin riippuvainen tilanteesta. Pitsa ja hamppari on aivan ehdotonta mässyteltävää tiettyinä hetkinä, joskus taas hyvä pihvi höystöineen peittoaa kaiken. Kiinalaisten ravintoloiden kana- ja possukastikkeet ovat hyviä. Varsinkin kung po ja satay maistuvat. Toisaalta erilaiset pastat ja padat taas...

Kuten sanottua, mahdotonta sanoa. Hyvää ruokaa kun on niin mahdottoman paljon!

Vierailija

Muutamia suosikkejani:

Chili con carne, erityisesti itse tehtynä ja hieman tavallista suuremmalla papupitoisuudella.

Itämaisen keittiön tekeleet ovat pääosin maukkaita - mukaan luetaan tietysti intialainen ruoka.

Metsopaisti perunamuusin ja korvasienikastikkeen kera.

Paistettu lampaan sisäfile ratatouillen, leivitettyjen munakoisojen tai kesäkurpitsoiden, kylmän yrttikastikkeen ja vuohenjuusto-pekoni-perunasalaatin kera - tämä lasketaan varmaan onnistuneimmaksi suorituksekseni kokkauksen saralla.

Pitsoihin ja hampurilaisiin harvemmin kosken - ellen sitten tee kotona. Tapanani on leireilyjen yhteydessä harjoittelun jälkeen pyörähtää a la carte-ravintoloissa nauttimassa kolmen ruokalajin illallinen toisten poistuessa halpaan räkälään kiskomaan kaljaa ja pitsaa - kalliiksi tulee, mutta illallinen on tavallisesti hintansa väärtti.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ranskikset chilikastikkeen sekä sinapin kanssa.

Lasange.

Jauhelihapitsa ohkanen pohja.

Karjalanpaisti, poronkäristys, hornetit. Siinäpä ne taisi olla. Tosin ihan perusruuatkin on tosihyviä, kuten perunamuusi ja kepakot tai kalapuikot.

Keitoista en pidä ollenkaan. Spagettikin on ultra toxic.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

hunkkupurkki mitä tykkäisit tästä ?
pata;
paloteltuja perunoita, hunajaa, sipulia, hyvänlaatuista lihaa, kanttarellejä, oikeita pippureita, suolaa, chiliä, oikeeta voita, sojjaa.

Vierailija

Se on makuasia sano koira kun peppua nuoli.
Tilanteesta riippuu mikä on herkkua. Joskus maistuu salmiakki pirun hyvältä, vaikka ei ny ruokaa olekaan.
Miks koirat muuten nuolee muniaan... Ne kun pystyy siihen.

Vierailija

paistettu pekoni ja kananmunat.

- kaksi isoa pakettia pekonia
- läjä kanamunia
- appelsiinimehu
- paahtoleipä

Ensin paistellaan ainakin pannullinen pekonia, jonka jälkeen aletaan paistamaan pekonia ja kananmunia kombona. Kun paistinpannulle on kertynyt tarpeeksi kiehuvaa rasvaa, niin sinä voi lillutella mukavasti voideltuja leipiä. Appelsiinimehua litkitään sitten siinä paistamisen välillä. Suositteen siskonjakkaran käyttämistä ja ruokailua suoraan pannulta. Kaverin kanssa ruokailu on vieläkin mukavempaa, mutta silloin saa olla jo toinenkin paistinpannu. Jos ainekset loppuvat kesken, niin voi alata vaikkapa paistamaan siinä rasvassa halkaistuja käristemakkaroita ja keitettyjä, kuorittuja ja viipaloituja perunoita.

Ruoka kelpaa myös vegaaneille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat