Ruuan seassa olevat mömmöt

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Vitjat kun nykyään ei ruokateollisuus pidä yhtään huolta ruuan puhtaudesta tai laadusta.

Tossa eilen ku tehtii hernekkeittoa, nii sieltä seasta löytyi mato. Mistä lie tullu sinne Purkkeja täytettäessä. Mut luulisi kyllä että ois edes jonkinmoiset hygienia standardit sielläkin, mutta ei. Ei tee enää mieli syödä mitään purkkiruokia ku ne on täynnä paskaa mitä ei kuulu sinne. Aikasemmin on persikkatölkeistä löytynyt kuolleita hyttysiä sun muita. Yök!

Onko teiltä löytynyt mitään erikoista purkeista, mitä ei kuulu sinne?

Että suosittelen että kun teette jotai purkkiruokaa, niin katotte tarkasti, että onko siellä jotai outoa kun hämmennätte ruokaa tai jotai.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (10)

Vierailija

Ihmiset syövät ruokaa hämärässä, kun katsovat telkkaria tai pelaavat jotain. Sitten kaikki mömmöt menee kurkusta alas, mitä siinä ruuassa on seassa, kun huomio on muualla.

Vierailija

Säilykehernari. Uhf.

Kyllä se mato silti on kokolihaisempaa kuin hernarissa käytetty "liha". Itse pidän paljon pahempana asiana lisäaineita kuin pikkuruista lieroa. Vaeltaahan herneiden ympärillä vaikka mitä otusta kun ne kasvaa.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Madot ovat puhdasta proteiinia.

En käytä kaikkein halvimpia säilykkeitä juuri tuosta syystä. Raaka-aineet ovat mitäsunsattuu ja hygienian laadustakaan ei voi olla ihan varma. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun kaupan hyllystä on löytynyt pullistunut halpa säilykepurkki, jonka etiketissä viimeinen myyntipäivä on vielä parin kuukauden päässä... Ja halpaan tomaattimurskaan ilmeisesti käytetään kaikki tomaattien kantapalat, siis se "napa" mistä hedelmä on ollut kiinni varressa. Nam.

Köyhän ei kannata ostaa halpaa, sanon minä. Sitä paitsi useimmiten halpa maistuu pahalle. Vähän mutta hyvää pitää ihmisen iloisena.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Vatkain
TERÄS NALLEPUH
hernekkeittoa

Minä firman hernaria se oli?

Nii joo. Se on Jalostajan. On vielä yksi purkki tuolla, mutta ei sitä tee mieli kyllä tehä ruokaa siitä.

Taitaa olla parempi tehä ite noi hernekeitot, ettei tuu sekaan mitään yllättäviä proteiinin lähteitä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Dredex
Ihmiset syövät ruokaa hämärässä, kun katsovat telkkaria tai pelaavat jotain. Sitten kaikki mömmöt menee kurkusta alas, mitä siinä ruuassa on seassa, kun huomio on muualla.

Tämä on kyllä hieman totta, meinaa itse kerran melkein söin sipsejä syödessäni pitkäjalkasen hämähäkin. Se oli kuollut. En tiedä oliko se pussissa jo valmistusvaiheessa tullut, vaiko oliko se tullut sitten kun se oli tossa lattialla pystyssä seinää vasten. Tosin mietityttää vaan miten hämis olisi voinut kuolla sinne niin nopeesti jos se oli kivunnut kesken kaiken. Se sipsi pussi oli joku halpismalli.

Vierailija

Säilykkeistä hernekeitto on eräs parhaista. Tasalaatuista ja nopeasti valmis syötäväksi. Vetävätpä jotkut entusiastit lämmittämättä suoraan purkista...

Ikinä en matoa ole hernekeittopurkista löytänyt, millä en nallepuhin havaintoa pyri mitätöimään. Valmistaja korvaa usein runsaskätisesti todistetut virheellisyydet tuotteissaan.

Mömmökeskusteluun täyssäilykkeet, kuten oivallinen hernekeitto, eivät sovi. Säilyvyys taataan ilmatiiviillä pakkauksella, josta mahdolliset basiliskot ja -lierot hävitetään kuumentamalla. Lisäaineita ei tarvita.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
- - Tosin mietityttää vaan miten hämis olisi voinut kuolla sinne niin nopeesti jos se oli kivunnut kesken kaiken. Se sipsi pussi oli joku halpismalli.

Ehkä hämyri kuoli suolan liika-annostukseen.

Vierailija
Dredex
TERÄS NALLEPUH
- - Tosin mietityttää vaan miten hämis olisi voinut kuolla sinne niin nopeesti jos se oli kivunnut kesken kaiken. Se sipsi pussi oli joku halpismalli.

Ehkä hämyri kuoli suolan liika-annostukseen.

Lihaa sipsi-pussissa? Siitähän pitäisi nostaa hintaa!
Syödäänhän meksikossakin kuivattuja heinäsirkkoja. Ei kai yksi hämis paljoa kummmpi ole.

Vierailija
Vpää
Lihaa sipsi-pussissa? Siitähän pitäisi nostaa hintaa!
Syödäänhän meksikossakin kuivattuja heinäsirkkoja. Ei kai yksi hämis paljoa kummmpi ole.

Missäköhän kaikkialla hämyri kävi ennen sipsipussiin hyppäämistään? Jostain onkaloistahan ötökät yleensä tulee.

Uusimmat

Suosituimmat