Seksuaalinen promiskuiteetti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
Pönni
Qadesha
logo
naisista tulee halukkaampia saadessaan testosteronia.

Aivan varmasti! Testopitoisimmat naiset varmaankin ovat hanakimpia myös yhden yön/päivän suhteisiinkin.

Mikäköhän mahtaa korreloida?
Testosteroni vai kotikasvatus, kesä ja jäätelönsyönti?

Välillä ihan hirvittää kun miespuolisista luodaan myyttiä jostakin homo erectuksesta joka ei muuta tee kuin syö, paskoo, nai ja nukkuu..
Huhhuh..

Miehissä on paljon kunnollisia perheenisiä, jotka keskittyvät lasten ja kodinhoitoon ja jotkut ei käy missään kippoloissa poika/miesporukoissa, jotka kulkevat yhdessä perheidensä kanssa, jne.

Ei pitäis miehiä aina mollata. Se on epistä. homo sapiens on nykyihminen.

Mitä ajatuksia herää? Mikä saa ihmisen tai ei saa ihmistä todenteolla harrastamaan yhtymisiä ventovieraiden kanssa? Vai onko ventovierauden käsite joustava käsite?

Sivut

Kommentit (125)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Kai se on se uutuuden viehätys. Ja hommien hektistyminen, siis kun lapsesta asti kaikki on vaan lyhytjänteisyyttä korostavaa niin ei ihme jos ihmiset ei jaksa sitoutua pitkäaikaiseen parisuhteeseen.

Hämmentää.

Vierailija

Itselleni tuottaisi suuria vaikeuksia esimerkiksi seurustella promiskueettisen naisen kanssa, kun kumminkin tietää, että kynnys hypätä vieraaseen sänkyyn on kyseisen yksilön kohdalla tavallista matalampi.

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005
Qadesha
Mitä ajatuksia herää? Mikä saa ihmisen tai ei saa ihmistä todenteolla harrastamaan yhtymisiä ventovieraiden kanssa? Vai onko ventovierauden käsite joustava käsite?

Miksi aikuinen ihminen ei sellaista tekisi, jos siitä ei ole itselle tai kellekään sivulliselle haittaa?

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Suurin osa ei sitä tee, miettikääpä syitä.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Yksi helposti mieleen tuleva kuvitelma on että kukasta kukkaan liitelevät yöperhoset ovat kauniita ja haluttuja ihmisiä. Mutta aina kun olen tv:ssä (okei, rajallinen tietolähde, mutta...) nähnyt nymfomaanin, en ole voinut todellakaan kutsua häntä kauniiksi. En tiedä onko runsaasti seksiä harjoittavilla miehillä toisin - ehkä?

Itse uskon että runsasta seksiä usean eri partnerin kanssa harjoittavat ovat jotakin näistä:

- keskimääräistä ärhäkämmällä seksuaalivietillä varustettuja
- testosteronipitoisempia
- elämässä saamapuolelle jääneitä ja kokevat että seksi täyttää jonkinlaista sisäistä tyhjyyttä, tai kostavat vastakkaiselle sukupuolelle jotain (josta herää kysymys miksi he sitten aiheuttavat seksin kautta/avulla nautintoa vihaamalleen sukupuolelle?)
- aistiherkkiä eli saavat keskimääräistä enemmän nautintoa kosketuksesta
- aistiturtia eli eivät saa keskimääräistä tyydytystä siitä määrästä kosketusta mikä riittää esim. vakituisissa parisuhteissa oleville
- bipolaareja

Hivenen toisissa olosuhteissa eli terveemmällä kropalla, vähemmällä kiinnostuksella parisuhdetta kohtaan ja kenties paremmalla itsetunnolla varustettuna saattaisin itse sijoittaa itseni ensimmäiseen vaihtoehtoon, koska minusta usein tuntuu että olen keskimääräistä seksuaalisempi. Koska terveys ynnä muu ei kuitenkaan anna periksi naida napautella mielin määrin (ei varsinkaan psyyken terveys, masennus syö libidoa!) niin toteutan hyvinkin paljon seksuaalisuuttani sublimoimalla sitä verbaaliseen itseilmaisuun. Siitä puhe mistä pakotetusti puute.

Olettaisin. Eihän kukaan itseään täysin 100 %:sti tunne, tai jos luulee tuntevansa niin luulee väärin.

Vierailija
Pönni
homo erectuksesta joka ei muuta tee kuin syö, paskoo, nai ja nukkuu..
Huhhuh..

Tuossahan nuo tärkeimmät. Ilman noita elämä olisi huomattavasti vaikeampaa. Muulla ei ole selviytymisen kannalta mitään merkitystä, pelkkää täytettä vain.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Sellaiset ihmiset, jotka harrastaa seksiä paljon, usein ja hartaasti ja aina eri kumppanin kanssa potee usein myös huonoa itsetuntoa. Ajatusrakennelmansa menee jotenkin näin: "Saan miestä/naista vaikka olenkin tällainen, taas uusi poka, jee jee en mä ihan turha tyyppi voi olla jos saan miestä/naista millon vaan."

Hämmentää.

Vierailija

Tästähän oli viime vuonna juttua Tiede-lehdessä, testosteroni saa haluamaan enemmän irtosuhteita kun taas feminiinisemmän ihmiset haluavat pysyvämmän suhteen. Naamasta näkyy hormonipitoisuus. Naiset haluavat pitkäaikaisiin suhteisiin valmiita olevia miehiä, vaikka eivät itse haluaisikaan kuin yhden illan juttua. Miehillä toisin päin.

Vierailija
ville-v
Tästähän oli viime vuonna juttua Tiede-lehdessä, testosteroni saa haluamaan enemmän irtosuhteita kun taas feminiinisemmän ihmiset haluavat pysyvämmän suhteen. Naamasta näkyy hormonipitoisuus. Naiset haluavat pitkäaikaisiin suhteisiin valmiita olevia miehiä, vaikka eivät itse haluaisikaan kuin yhden illan juttua. Miehillä toisin päin.

Vatkain selitteli tuota pelkästään huonolla itsetunnolla. Valitettavasti palstan naisilla tuntuu olevan tapana selitellä itseselleen epämielyttäviä asioita muiden huonolla itsetunnolla tai vastaavilla "epämielyttävillä" psykologisilla seikoilla, miksi biologia on niin vastenmielistä, siksikö että se sanelee kuitenkin ihmiselämän päälinjat joille ei käytännössä kuitenkaan voida mitään? Tieto ei ole itsesuojelua.

Vierailija

Juu no minähän olisin aivan yksi itsekäs porsimo jos olisin nimenomaan sillä hyvällä itsetunnolla varustettu. Vai mikä piru se yksi toinen sana oli mitä on kanssa käytetty siitä että ihmisellä on suuret luulot itsestään?

Periaatteessahan hyvän itsetunnon pitäisi tarkoittaa normaalia itsetuntoa, eikä sitä että omistaa koko osterin ja uhoaa kuin pahinkin öykkäri tyyliin Tässä Tulen Minä. Sopii lähinnä painijoille se asenne. Mutta tarkoitan nyt kumminkin omalla kohdallani sitä, että jos olisin vapaassa jaossa niin miettisin kokoajan jotakin juippia pokatessani että olenkohan nyt ihan varmasti häntä todella kiihottava & kiinnostava, vai onko nyt käynyt niin että olen pappilan hätävara. Se kun en halua olla.

Prismassa oli eilen (taas kerran Horizon-dokumentti, joista en niin pidä, ja:) juttua siitä miten raketti-insinöörit havaitsivat jääneensä naista vaille ja lähtivät selvittämään saisiko matemaattisilla kaavoilla selville ketä kannattaa yrittää. Mies joka arvioitsi tavoittelemansa naisen itseään vähemmän viehättäväksi luuli flaksinsa olevan lähes taattu, mutta nainen sanoi ei. Voiko siitä päätellä jotain? Miehen kannattaa aina yrittää itseään viehättävämpää naista? Vaiko että tuon ko. miehen olemuksesta jotenkin kävi naiselle ilmi että mies pitää itseään liian hyvänä tälle naiselle, ja se oli sitten se turn off?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
logo
ville-v

Vatkain selitteli tuota pelkästään huonolla itsetunnolla. Valitettavasti palstan naisilla tuntuu olevan tapana selitellä itseselleen epämielyttäviä asioita muiden huonolla itsetunnolla tai vastaavilla "epämielyttävillä" psykologisilla seikoilla, miksi biologia on niin vastenmielistä, siksikö että se sanelee kuitenkin ihmiselämän päälinjat joille ei käytännössä kuitenkaan voida mitään? Tieto ei ole itsesuojelua.

Ainakin omalla kohdallani kukasta kukkaan lentely johtui huonosta itsetunnostani. Sittemmin olen tajunnut oman ihmisarvoni ja seksikumppaneiden määrä on vähentynyt. Liekö sitten hyvä vai huono, en tiijä...

Hämmentää.

Vierailija

Jännä miten vastakkaisia kokemuksia tahi pyrkimyksiä huono itsetunto voi aiheuttaa. Mutta eiväthän seksiä hakemassakaan tietenkään kaikki samalla mielellä sitä hae. Toinen voi hakea seksiä saadakseen todistuksen viehättävyydestään, toinen hakee seksiä omassa egotripissään omasta viehättävyydestään varmana ja kokee ettei edes hae, vaan partnerit suurinpiirtein tipahtelevat syliin kyin kypsät hedelmät itsestäänselvyyden varmuudella?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Qadesha
toinen hakee seksiä omassa egotripissään omasta viehättävyydestään varmana ja kokee ettei edes hae, vaan partnerit suurinpiirtein tipahtelevat syliin kyin kypsät hedelmät itsestäänselvyyden varmuudella?

Nyttemmin on aika mahtavaa kun on päässyt edellisestä tilanteesta jälkimmäiseen Huomattavaa on, että ko. muutos tapahtuu oman pään sisällä!

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat