Aggressiivisuus lisääntyy

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen ollut havaitsevinani että aggressiivisuus ja kireä tunnelma on lisääntymään päin.

Onko muilla samoja fiiliksiä?

Orastava lama, huonot uutiset kaikkialla ja jatkuva varpaillaan olo ilmeisesti tekee tehtävänsä. Itsessänikin olen huomannut vastaavia piirteitä. En ole enää niin kärsivällinen kuin ennen ja suutahdan helpommin vaikka varsinaisesti ei mitään ahdinkoa olekkaan.

Kommentit (4)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

En ole huomannut moista.

Se on muuten aggressiivisuus. Kahdella g:llä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
En ole huomannut moista.

Se on muuten aggressiivisuus. Kahdella g:llä.

Mietinkin kuinka se kirjotetaan...minä mölli.

Vierailija

En ole huomannut, luusisi sellaisen havaitsevan Lapinjärven sivareissa. Hehän edustavat käytännössä läpileikkausta Suomalaisista.

Vierailija

Kävin yks päivä lenkillä. Olin siinä laittamassa mopoa parkkiin ja ottamassa kypärää päästä. Puistossa oli sellanen n. kolkytpäinen nuorisoremmi mopojensa kanssa. Mukana oli myös naispuolisia.

Siinä selän takana alko sitten pari pojua huutelee, Hey Farang... erittäin kovaäänisesti ja jotakin törkeyksiä vielä perään. En ottanu kuuleviin korviinkaan ja tästä sitten provosoituneena/rohkaistuneena kaveri rupes huutaa kovempaa. Laitoin mopon parkkiin ja kävelin sen luokse. Työnsin naaman kiinni sen naamaan ja sanoin että mitä sä sanoit?
Kaveri meni hämilleen ja hiljeni.
Kävelin pari kolme askelta ja sama huuto alko takaa uudestaan. Pyörähdin ympäri ja läpsäsin avokämmenellä rääkyjää takaraivoon. Samalla katoin mitä muut tekee.
Porukka meni hiirenhiljaseks ja ajo hetken kuluttua veke mopoillansa.

Normaalisti en olis tota tehny vaan menny menojani riippumatta mitä takaa olisi kuulunut.

Ehkä itellä vaan on pinna pikkasen kireemmällä tai sitten olen havaitsevinani täällä sellaista.

Uusimmat

Suosituimmat