Ihmiskunnan ylivertaisuus ja kehittymisen syy.

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Se johtuu siitä, että miehet johtaa. Miehet on keksinyt aivan kaikki hyvät keksinnöt ja naiset vaan matkii. Naiset on vain niin älykkäitä kuin niitä opetetaan, ei yhtään enempää. Eli ne on vähän niinkuin koirat. Hoetaan niille istu, ja sitten kun ne tekee sen oikein, niin annetaan puruluu. Aivan samalla tavalla naistenkin koulutus menee. Niitä pitää olla kokoajan kehumassa ja lellimässä että ne tietää että ne tekee oikein.

Miehet taas on kuin kissoja, tekevät kuten itse haluaa ja näkee parhaaksi.

Naisten johtajuus johtaa degeneroivaan maailmaan. Islamilaisissa maissahan naiset johtaa perheitä ja perheet on siellä tärkeintä. Eli naisten takia islamilaiset maat on niin kehittymättömiä. Jos miehet johtaisi perheitä, niistä perheistä olisi kehittyneet hyvin moderneja ja suvaitsevaisia ja luovia ihmisiä, mutta kun naiset opettaa lapsia tekemään, niin ne ei osaa tehä sitä oikein niin niistä tulee typeriä luovattomia ihmisiä ja se luovuus on kadonnut niiltä ihmisistä, niin eivät kykene sitten kehittämään sitä yhteiskuntaa.

Osaa naiset hoitaa hyvin lapsia, mutta kun ne toruu luovia ajatustyylejä, niin se johtaa yhteiskunnan tulemisen staattiseen tilaan. Miettikääpä ny oikeesti, aina naiset tyytyy samaan mitä niillä on, ei halua muuttaa asioita paremmiksi vaan tyytyy siihen mitä on. Miehet taas haluaa aina parempaa ja parempaa ja siten myöskin alkaa kehittämään sitä. Naiset vaan vatvoo asioita eikä tee mitään.

Kummaa että islami oli naisia arvostava uskonto kyseiseen aikaan ja suvaitsi naisia paremmin kuin muut kulttuurit lähiidässä, niin sitten sattumalta kävikin niin että lähiidän kehitys katkesi islamin vallan päästyä kunnolla valloilleen ja naisten saadessa arvostusta erityisesti lasten kasvatuksessa.
Eli islam itsessään ei ole syy niiden valtioiden rappioon, vaan naiset.

Tämän takia naisia ei saa jättää yksin hoitamaan lapsia, vaan meidän miesten pitää kanssa osallistua lasten hoitamiseen ja kasvatukseen, että heistä kasvaa luovia ja viisaita ihmisiä. Naiset opettaa sitten empatia ja sossukykyjä. Niin saadaan mahdollisimman viisas yhteiskunta.

Näin on.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Antikonkari
TERÄS NALLEPUHIN neuvoillahan saadaan tunnetusti aikaiseksi mahdollisimman viisas yhteiskunta.

Totta tuhiset!! Puhuin täyttä asiaa. Hyvä että muukin on samaa mieltä.

Pikku Gen
Hienoa, Puh! Ota keksi, leivoin juuri äsken. *taputtaa päätä*

Kiitos keksistä!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Dredex
Eurooppalainen autoteollisuus korisee kuolinvuoteellaan.
Uutinen

NO NIIN!! Mitä minä sanoin!! Naiset tulee johtoon ja heti alkaa yhteiskunnan degeneraatio!!

Äitiyslomat on lakkautettava, niistä ei ole muutakuin haittaa.

Saisi samalla yhtiöt lisää työvoimaa kun eivät tarvitse kustantaa äitiyslomia ja se merkitsisi että vähemmän firmoja menisi nurin ja se merkitsisi että enempi imhisistä säilyisi työllistettynä!

Uusimmat

Suosituimmat