Pitää mennä.

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ei kannata saastuttaa kerralla liikaa. Täällä haisee jo tarpeesti viina, paska ja nännirasva.

Hulluus hei

Kommentit (8)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
tiäremiäs
Joko pääsit pitkästäniemestä?

Ei kun mä olin toisessa paikassa. Mutta ne heitti mut pihalle kun juopottelin. Ei pysty tekemään kunnollista psykologista arviointia ellei ole ollut selvänä vähintään kolmea kuukautta. Kuulemma. Näin ainakin sanoi lääkäri.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
CE-hyväksytty
tiäremiäs
Joko pääsit pitkästäniemestä?

Ei kun mä olin toisessa paikassa. Mutta ne heitti mut pihalle kun juopottelin. Ei pysty tekemään kunnollista psykologista arviointia ellei ole ollut selvänä vähintään kolmea kuukautta. Kuulemma. Näin ainakin sanoi lääkäri.

Vähemmistö suomalaisista on selvänä kolme kuukautta, miten niistä sitten psykologinen arvio tehdään? Pitäisi kysyä lääkäriltä, kauako itse olet ollut selvänä?

Vaikka onhan niitä amatöörijuopottelijoita, jotka ottaa Vappuna, Uutenavuotena ja Juhannuksena. Silloinkin pitää loppuarviointi sijoittaa sopivasti.

Lierikki Riikonen

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Vatkain
Ihme nännifiksaatio tolla CE:llä... Vieläkään ei oo nähty kuvia CE:n nännistä. Omaani kutittaa

Tuu tänne, niin puh voi raapia tassuilla kutinan pois.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
Vatkain
Ihme nännifiksaatio tolla CE:llä... Vieläkään ei oo nähty kuvia CE:n nännistä. Omaani kutittaa

Mullois kanssa just yks vapaa käsi raapimaan sitä kutiavaa nipelziä, en kerro mitä teen toisella (no en sitä! ).

Uusimmat

Suosituimmat