Tollo veli (ja muut sukulaiset)

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Arvatkaa mimmonen keskustelu käytiin velipojan kanssa tupakalla ollessa äsken? Noh, se meni tälleen:

-Sanoppa kuule Vatkain kun oot tuommonen starttrek ja misterspock että minkä muotonen on Venus? kysy veli.
-Ai siis planeetta Venus? minä kysyn.
-Nii, se planeetta.
-Mitä vittua, pyöreehän se on niinku muutki laneetat, sanoin ihmettelevällä äänellä.
-Kui? jatkoin.
Niin velipoika siihen että
-Kun siinä laulussa lauletaan "että on sulla muodot Venuksen" niin meikä oli tuossa kusella ollessa että mikä vitun läskipallo!?
Meikä siihen että
-Tiäkkö nää että mitä Venusta ne tarkottaa? Sitä rakkauve jumalatarta, pässi. Ne lanneetat on nimetty jumalien mukkaan.
Se vaan oli että
-Jaa... se silleen lakonisesti totesi.

Tässä ketjussa saa haukkua ja mollata sukulaisiaan.

Hämmentää.

Kommentit (15)

OjH
Seuraa 
Viestejä259
Liittynyt1.12.2008

Pikkusiskoni on langennut WoW:n lumoihin. Usein hän vanhempien luona vieraillessaan valvoo pitkään poikaystävänsä kanssa ja he yhdessä pelaavat. Onhan se hienoa että on yhteinen harrastus poikaystävän kanssa, mutta olen huolissani hänestä. Itse olen aikoinani pelannut innokkaasti EverQuestiä, joten tiedän miten koukuttavaa se voi olla. Mmporpg, lyhenne jossa kaikki muut paitsi kirjain r on paikallaan. Eipä siinä paljoa roolia ehdi pelailla kun tasoja pitää päästä ylöspäin, mieluisin hetki pelissä on kun kuuluu -ding-, you have reached level 666 (tai jotain). Äh, nyt eksyin aiheesta... no joka tapauksessa seuraan siskoni tilannetta, voisihan se olla pahempikin.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Se saatana on särkeny mun keittiöntuolin!!! Tapan sen! Naulaan sille plektran ohtaan ja hirtän sen kitarankielistä vittu kattolamppuun!!! Että osaa ihminen olla mulukku.

Hämmentää.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008
Vatkain
Se saatana on särkeny mun keittiöntuolin!!! Tapan sen! Naulaan sille plektran ohtaan ja hirtän sen kitarankielistä ***** kattolamppuun!!! Että osaa ihminen olla mulukku.

Ei kannata. Lamppu ei kestä kovin paljon painoa. Pane nappulat kitarakielen päihin ja kiristä. Riittää kyllä ihan hyvin, jos telskuun on uskomista.

Naisena Sinulla kyllä pitäisi olla pesemättömiä sukkahousujakin. Muistaakseni niitäkin joku käytti.

Toisaalta kannattaako nyt yhden tuolin takia. Heitä jätkä vain hankeen ja sano, että ei takaisin ilama tuolia.

Vierailija
Vatkain
Kiiros syytinki. Mä en ajatellut sitä lamppuparkaa Mutta on se vaan tollo se mun sukulainen, voe ristus...

No musta sä vaikutit tollommalta. Anteeksi nyt vain.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008
Vatkain
Kiiros syytinki. Mä en ajatellut sitä lamppuparkaa Mutta on se vaan tollo se mun sukulainen, voe ristus...

Ei tartte sukoolla. On tottunu akkoja neuvomaan.

Jos oot Vaasan läheltä, ei tartte Sunkaan velipoikaas enää kurmoottaa. Itte ootta sen äirees kans sellaaseksi kouluttanu.

Soon sillalailla notta Suomes on kaks heimoa, joiren äijät on akkavallan alla. Vaasan grannissa kasvaneet ja karjalaaset.

Vanaha laulu sen kertoo heti, elikkä: "älkää kertoko mun mammalleni kun sattu, joku mikä lie vahinko". Ei hamppari kelpaa ku kylille rossaamahan. Justihin ja justihin osaa itte koskispullon aukaasta.

Karjalaaset taas, ei osaa eres itte pärnuja riisua. Ukko istuu pöyrän päähän ja muija tuo pärnut ja kuarii herran tallriikille. Ei kuiteskaa syötä, vaikka mistä mä tierän mitä ne teköö ku ei oo vierahia näkijöitä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
kaurapuuro
Vatkain

No musta sä vaikutit tollommalta. Anteeksi nyt vain.

Oletko joku pasifisti vai eikö sinulla ole sisaruksia, tai tolloa veljeä?

syytinki
Vatkain

Jos oot Vaasan läheltä, ei tartte Sunkaan velipoikaas enää kurmoottaa. Itte ootta sen äirees kans sellaaseksi kouluttanu.

Ei olla Vaasasta tai Karjalasta. Ja sen puoleen jos siihen luupäähän olis menny mun tai äetin opit perille niin se ei ottais kreikkalais-roomalaista täysin ehjien ja pätevien huonekalujen kanssa.

Hämmentää.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Minulle on jo penikat, nuoremmat kaksostytytöt, jo pitkästi yli 20v sitten sanoneet, että sinä et mitään perintöjä saa, kun juot ne kumminkin. Totta lienee, voisin kyllä tarjota juoppokavereillekin, jos saisin. Mitään en kyllä ole vaillakaan. Sitä paitsi he elävät vielä komiasti, vaikka isä onkin jo yli 80. Olivat laittaneet juuri laajakaistankin tietsikkaansa. Että pääsee muori ja vaari surffaileen.

Lierikki Riikonen

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008
lierik
Minulle on jo penikat, nuoremmat kaksostytytöt, jo pitkästi yli 20v sitten sanoneet, että sinä et mitään perintöjä saa, kun juot ne kumminkin. Totta lienee, voisin kyllä tarjota juoppokavereillekin, jos saisin. Mitään en kyllä ole vaillakaan. Sitä paitsi he elävät vielä komiasti, vaikka isä onkin jo yli 80. Olivat laittaneet juuri laajakaistankin tietsikkaansa. Että pääsee muori ja vaari surffaileen.

Niin tämä on pieni ongelma.

Itse olen ratkaissut siten, että vien tyhjät pullot vajaan. Jää kakaroille edes jonkinlainen perintö.

Korkit kyllä pidän tyhjissäkin kiinni. Tyhjässäkin putelissa kun on aina helmi pohjalla. Kun sen muutamasta puristaa, saa krapularyypyn.

Vierailija
Vatkain
Rasputin
Mä oon se tolloin. Muut on fiksumpii.

Kerro vähän miten kidut sisaruksiasi! Osaa ite varautua paremmin

Sisko etupäässä joutuu juoksee mun asioita. Vuokraamaan-myymään-ostamaan kämppiä, junailemaan vuokralaisten kanssa, täyttää veroilmotuksen valtakirjalla, ostelee kirjoja mulle, hoitelee kaikki mun pankkiasiat, hakemaa muuttokamoista mun GPS:ä ja kämmenmikroa, kiikukkatamaan sitä sun tätä, lyhyesti sanottuna on mun uloke suomessa. Aivan ihana sisko. Sitte mä sitä välillä hyyssään palkaksi lomalla täällä tai muualla.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
CE-hyväksytty
Vatkain
Tollo veli (ja muut sukulaiset)

En väitä ettetkö tuntisi veljeäsi, mutta oletko ottanut huomioon, että jos hän onkin niin sanottu humoristi?

Ainakin se luulee olevansa humoristi.

Hämmentää.

Uusimmat

Suosituimmat