Sähkölamauttimet sallittava tarvitseville

Seuraa 
Viestejä501
Liittynyt15.1.2008

[size=150:22cznykl]Sähkölamauttimet sallittava tarvitseville[/size:22cznykl]

Kun lamasta puhutaan siellä sun täällä, niin siitä tuli mieleen, että etenkin naisten käyttöön olisi Suomessa annettava sähkölamauttimet.

Lamasta tai taantumasta seuraa kaikenmoista yhteiskunnan jäsenille. Miehillä on turvanaan aseita, laillisia tai laittomia, mutta naisilla ei ole mitään omaa turvavälinettä. On turha väittää, että pelkät aivot ja ripeät kintut ovat enää paras turvaväline. Myös naiset tarvitsevat kättä pidempää.

On monia naisia, jotka eivät halua, että mies on heidän turvansa. Sitä varten ei voi, eikä halua ottaa miestä elämäänsä, eikä mies pysty naista suojelemaankaan kaikissa tilanteissa. Naisen on pärjättävä omillaan nykyään. Kotona kykkiminen viikonloppuisin ja arki-iltaisinkin yleisen turvattomuuden takia, ei ole oikeaa elämää. Väkivaltaa on paljon ja etenkin Helsingissä, kertovat tilastot siitä sitten mitä tahansa. Yksi fakta on se, että suurin naisiin kohdistuva uhka on aina mies, oli kyseessä sitten katu tai koti, lama tai nousukausi.

Kun kaikkien pääpuolueiden sekä vihreiden, Rkp:n ja kristillisten sanoma ja teot ovat viimeiset 10 vuotta olleet se, että 'polje heikompiasi, niin pärjäät', eikä itse halua tähän sanomaan ja tekoihin lähteä mukaan, niin on luotava uusia toimintamahdollisuuksia, jotta täällä voi ja saa elää rauhassa. Yksi toimintakeino on se, että ainakin naisten käyttöön sallitaan sähkölamautin. Vanha, kun ei enää jaksa monotella munille tai pötkiä pakoon.

Ketkä tätä vastustavat ja mitkä ovat perusteet? Uusia toimintakeinoja kaipaavat monet heiveröiset ja heikommanpuoleiset yhteiskunnan jäsenet, myös monet miehet ja vanhempi väki. Kun politiikalla on tämä maa ja ihmiset näin epäoikeudenmukaiseen, surkeaan ja eriarvoiseen tilaan saatettu, on nyt viimeistään myös politiikkojen aika löytää uusia keinoja ja tapoja, joilla ihminen voi pitää puolensa tässä maassa.

Helsingin Kaisaniemen puistoon on vihdoin aika myös saada kyltit, joissa etenkin naisia varoitetaan tästä puistosta ilta- ja yöaikaan. Kylttien sisältämän varoituksen tulee näkyä myös illalla ja yöllä. Kaupunkiin tulee koko ajan ihmisiä eri puolelta maata sekä muista maista, jotka eivät voi tietää Kaisaniemen puiston raiskauspuisto-taustaa. Yksikin raiskaus vielä Kaisaniemen puistossa, on selvä sanoma kaikille Suomen naisille, että raiskauksiin suhtaudutaan Helsingissä välinpitämättömästi.

Kommentit (13)

Vierailija

Pippurisumutteet ovat käsittääkseni laillisia omistaa ja kantaa mukana. Niiden käyttö onkin sitten eri asia ja johtaa todennäköisesti korvausvaatimuksiin ja pahoinpitelysyytteeseen myös itsepuolustustilanteessa.

Vierailija

Mitäs jos vain tyytyy klassisesti huitaisemaan sateenvarjolla? Ei voida ainakaan syyttää että kanniskelee asetta mukanaan.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mutta ekös noi ole sallittuja. Siihen vain tarvii jonkun itsepuollustus kurssin. En muista sen nimee ny, mutta muistelisisin että semmonen on.

Muistaakseni sitä tarvii tohon pippurisumutteeseenkin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Onhan niitä kehitetty naisille vartavasten takkeja missä kulkee sähkövirta. En tiedä onko niitä suomessa. Tai kyllä kai niitä on miähillekkin. Kyllähän se suojaa hyvin joltai hulluilta juopoiltakin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Ehdotan lakimuutosta, jolla jokaiselle halukkaalle naiselle annetaan aseenkantolupa. Yhteiskunta muuttuu paljon turvallisemmaksi, sillä nainen voi uhata ketä tahansa aseella.

Vierailija
Qadesha
Mitäs jos vain tyytyy klassisesti huitaisemaan sateenvarjolla? Ei voida ainakaan syyttää että kanniskelee asetta mukanaan.

Tai potkaisee munille kun joku änkee liian lähelle.

Ihan asiaan.. miehillä on aseita.. Nyt en oikein ymmärrä miten se asioihin vaikuttais? Saa naisetkin aseenkatolupia. Ne on tarkoitettu ampumaradoilla ja metsästysretkillä käytettäviksi.

Ei suomen lain mukaan edes saa uhkailla aseilla missään eikä ketään. Uhkailukin on jo rikos. Pippurisumutteita ei niitäkään tietääkseni ole vapaasti saatavilla, saati että niitä vois käyttää? Yhden tutun tyttösen silmiin yks vappu joku peräkamarirunkkari sumutti sellaisella ja se oli kuulemma aivan karseeta. Tytön velipoika, melkoinen karpaasi sitten kävikin leipomassa typeryksen naaman uuteen uskoon. Jota en hyväksy mutta tokko sumuttelee enää viattomia pikkulikkoja.

Mä en hyväksy mitään asevarusteluun kiihottamista.
Kuta vähemmän aseita, sitä vähemmän uhreja.
Satsataan rahat mieluiten mielenterveystyöhön.

Toi on niiiin amerikkalaista tuo aseistautuminen. Villiä länttä.
Ootte kattellu liikaa telkkaria?

Sen mitä minä oon siellä Kaisaniemessä löhöillyt en oo nähnyt mitään erikoista. Seukkasin Hesalaisen nörtin kanssa ja sielläkin hengailtiin. Onko siellä jotain aseistettuja jengejä, tms. Miks polliisit ei hoida niitä? Pitäkö Stadissa pelätä kadulla? Uskaltaako sinne enää täältä pöndeltä tulla?

Vierailija
ville-v
Ehdotan lakimuutosta, jolla jokaiselle halukkaalle naiselle annetaan aseenkantolupa. Yhteiskunta muuttuu paljon turvallisemmaksi, sillä nainen voi uhata ketä tahansa aseella.

Mullekinko? Eipäs liiotella..

Tää on jotain neuroottista..
Edellinenkin avaus oli jotain hysteeristä..

*Ahistaa*

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Jos mulla olis sähkölamautin niin mä kalastaisin sillä. Nykyäänkin maustan jauhelihat pippurisumutteella. Käymäni karatekurssi auttaa halkosouvissa.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Jos mulla olis sähkölamautin niin mä kalastaisin sillä. Nykyäänkin maustan jauhelihat pippurisumutteella. Käymäni karatekurssi auttaa halkosouvissa.

Sen kyllä haluaisin nähdä, kun karateopeilla lyödään visainen koivuhalko kahtia.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
anomalia
Vatkain

Sen kyllä haluaisin nähdä, kun karateopeilla lyödään visainen koivuhalko kahtia.

Tuu meille kattomaan kun demonstroin! Pakko kyllä myöntää että se oli sen verran lyhyt kurssi ettei mee kuin puoli heittomottia ja sitten jo kipeytyy käsi

Hämmentää.

Vierailija

Olen miettinyt itsekin tuollaisen vekottimen hommaamista, noin ihan harjoittelumielessä. Kumminkin vapaasti ottelemme jo paljain käsin sekä veitsien kera, niin miksei myöskin käytettäisi vähän modernimpaa varustusta.

Vatkain kirjoitti:

Nykyäänkin maustan jauhelihat pippurisumutteella.

Oikeastiko? Siis sellaisella ehdalla silmääntohottimella?

Vierailija
Vatkain
anomalia

Tuu meille kattomaan kun demonstroin! Pakko kyllä myöntää että se oli sen verran lyhyt kurssi ettei mee kuin puoli heittomottia ja sitten jo kipeytyy käsi

Vaikea uskoa silti. Tuntuu kuin yrittäisit taas huiputtaa hyväuskoisia miehiä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
anomalia
Vaikea uskoa silti. Tuntuu kuin yrittäisit taas huiputtaa hyväuskoisia miehiä.

Siis pois se minusta! En varmana yritä! Olen rehellisyyden perikuva!

Lisäsin juuri kauppalappuun pippurisumutteen.

Vaikea muuten kuvitella mitä sellaista etua sähkölamautin toisi mitä pippurisumutteella ei saavuteta? (paitsi kalastaminen!)

Hämmentää.

Uusimmat

Suosituimmat