Poimut sormien välissä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oheisessa linkissä väitetään Länsi-Suomessa esiintyvän synnynäistä poimua sormien välissä:

http://pakana.150m.com/Merovec.htm

Tehdäänpä "tieteellinen" gallup-tutkimus asiasta.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija
Vatkain
Mitkä ihmeen poimut? Oisko kuvalla havainnoillistaa? En tajua mitä tarkotat.

No, itselläni on esimerkiksi noin 1-2 cm pitkä nahkapoimu ("räpylänahka") sormien välissä alkaen rystysistä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Siis jos mä paan sormet haralleen, niin just ja just saan toisen käden sormenpäillä otteen siitä nahkasta. Sekö se on se poimu?

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Barbaari
Harvalla meistä on sentin kahden pituset ihopoimut sormien välissä.

En mäkään tuota Mooseksen väitettä usko!

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Siis jos mä paan sormet haralleen, niin just ja just saan toisen käden sormenpäillä otteen siitä nahkasta. Sekö se on se poimu?

Sitä minä juuri haluaisin selvittää. Juuri ja juuri ei kuitenkaan taida käydä poimuista. Ainakin itse saan siitä kunnolla kiinni.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Moses Leone
Vatkain

Sitä minä juuri haluaisin selvittää. Juuri ja juuri ei kuitenkaan taida käydä poimuista. Ainakin itse saan siitä kunnolla kiinni.

Okei, mä äänestän sitte että ei ole, olen Itä-Suomesta. Vaikka toiset isovanhemmat on kyllä Pohjanmaalta...

Hämmentää.

Vierailija

Sormien välissä olevat ihopoimut ovat satunnaisesti esiintyviä synnynnäisiä kudosmuutoksia. Niiden alkuperä on edelleen tuntematon.

Vierailija

Valitsin vaihtoehdon, että olen Länsi-Suomesta ja on ihopoimut. Tai ainakin mulla on sen verran ihopoimua sormien välissä, että siitä saa kiinni, mutta toisaalta tuntuu hölmöltä, että joillain ihmisillä ei olisi semmoista... Ehkäpä pitäisi alkaa tiirailla ihmisten käsiä enemmän

Vierailija

no eipä oo poimuja ei.

yritetäänkös tässä nyt vihjaa jotta korreloisi senkaa, että rannikolla jengi on lätränny veden kanssa ja uinut enempi, ko taas idässä ollaan oltu sisämaassa rannikko-suomalaisilla räpylät(kö)?

nojoo mut eivais, eiköhän tuo täysin yksilöllistä kuitenkin, ei ne länsirannikolla mitään vedeneläviä kuiteskaan sentään ole, rantaruotsalaisia lähinnä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat