Rahalla orkkuja

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Naisen orgasmitiheys kasvaa kumppanin tulojen noustessa, Newscastlen yliopiston psykologi Thomas Pollett tiivistää tulokset tuoreesta tutkimuksesta, johon osallistui yli 1500 miehen kanssa parisuhteessa elävää kiinalaisnaista.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/200901198939384_lz.shtml

Ajatuksia aiheesta?

Itse olen totaallisen väsynyt tällaisiin uutisiin, enkä jaksa sen enempää kommentoida... toistaiseksi.

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

ns. alfauroksilla on korkeampi testosteronitaso kuin droneilla ja näin ollen he harrastavat enemmän seksiä ja ehkä astetta kiihkeämmin?

Vierailija

Tämähän tarkoittaa, että mun pitäis olla aivan jumalattoman rikas

edit:

Alfa-uros.... tsiisus.... menkää jo alfa-uroot himaan...

Siihen kunnolla naimiseen mitään Alfaa tarvita.

Jägermeister
Seuraa 
Viestejä1013
Liittynyt23.4.2008
Shriek
Naisen orgasmitiheys kasvaa kumppanin tulojen noustessa, Newscastlen yliopiston psykologi Thomas Pollett tiivistää tulokset tuoreesta tutkimuksesta, johon osallistui yli 1500 miehen kanssa parisuhteessa elävää kiinalaisnaista.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/200901198939384_lz.shtml

Ajatuksia aiheesta?

Itse olen totaallisen väsynyt tällaisiin uutisiin, enkä jaksa sen enempää kommentoida... toistaiseksi.

Jaksoit kuitenkin edes tuon verran.
Ei hassumpaa ottaen huomioon totaalisen väsymisesi tuon tapaisiin uutisiin.

---

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

Ei tuo tilastollisessa mielessä mikään ihme ole. Rikkaimmat miehet ovat tavoiteltuja, ja sellaisen saadakseen naisen tulee uhrata resurssejaan kovaan sosiaaliseen kilpailuun, ja jos hän lopulta rikkaan sitouttaa, tilanne on seksuaalisestikin paljon palkitsevampi kuin sillä, joka ottaa helpon perusreiskan "varman päälle" pelaamalla. Toisaalta lienee myös niin, että ne miehet, joilla on runsaasti valinnanvaraa puolisoidensa suhteen, suosivat (tilastollisesti) seksuaalisesti aktiivisia naisia, joilla ei ole liikoja estoja ja orgasmiongelmia.

Vierailija
ronko7eus
Alfa-uros.... tsiisus.... menkää jo alfa-uroot himaan...

Siihen kunnolla naimiseen mitään Alfaa tarvita.

Niin enhän mä sitä väittänytkään.

Vierailija

Mihinkähän sitten perustuu se idea että putkimiehet saavat daamien röörejä rassattavaksi, naiset himoitsevat asfalttityömaan ja raksan äijiä... Näistä kun kai tuskin kukaan rahoillaan rellestää. Ehkä putkimies jos omistaa itse firmansa, mutta toisaalta emme ole USA:ssa missä heillä kuulema on myyjän markkinat.

Noin ylipäätään ehkä meidän ei kannattaisi rypeä jatkuvassa masokistisessa suossa sen vuoksi mitä alfaurokset ja -naaraat tekevät tai eivät tee ja mitä kaikkea kivaa heillä on. Kateus ja katkeruus vain ylläpitää harhaa siitä että pitää olla mammonaa niin penteleesti että voi olla onnellinen. Ennen vetäisin itse vaikka tumppuun kuin yhtyisin äijään joka on rikas (tai kuuluista tai omaa valtaa), mutta jollainlailla vastenmielinen (haisee, ruma kuin rupikonna, kohtelee kuin paskaa...) Mao, se tunkinjatke...

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
Qadesha
Mihinkähän sitten perustuu se idea että ... naiset himoitsevat asfalttityömaan äijiä...

Eikö tuo ole aika selvä. Talvet kotona je kesät hankkimassa hyvää liksaa. Nehän tekevät ympäripyöreitä koko kesän. Mikä sen mukavampaa kesäleskelle.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
Qadesha
Mihinkähän sitten perustuu se idea että putkimiehet saavat daamien röörejä rassattavaksi, naiset himoitsevat asfalttityömaan ja raksan äijiä.

En sitten tiedä, missä määrin valtavirtatoimintaa rakennusreiskojen kiksauttaminen herrojen naisille on, vaikka kyseessä lieneekin kirjalisuudessa hyvin kaluttu aihe. Noin perstuntumalta voisin luulla, että seksi selkeästi eri sosiaaliryhmään kuuluvan kanssa on sikäli antoisampaa, että se on vapaampaa kaikenlaisesta sosiaalisesta kilpailusta ja kommervenkeistä, jotka osaltaan aina vaikuttavat kun naidaan "säädystä", vaikka sitten ihan tilapäisesti. Miehethän käyttävät tuohon tarkoitukseen ilotyttöjä.

Kannattaa kuitenkin huomata, että vaikka remonttireiska voi kelvata hienostodaamille salarakastajaksi, aviomieheksi ja talouden turvaksi ei sellaisilla ole käyutännössä juurikaan mahdollisuuksia.

Ennen vetäisin itse vaikka tumppuun kuin yhtyisin äijään joka on rikas (tai kuuluista tai omaa valtaa), mutta jollainlailla vastenmielinen (haisee, ruma kuin rupikonna, kohtelee kuin paskaa...)

Varmaan moni muukin nainen on kanssasi samaa mieltä. Mutta miksi ihmeessä sitten käytännössä kaikkien rikkaiden miesten saatavilla pörrää koko ajan lauma nättejä ja seksikkäitä naisia tyrkyttämässä sulojaan?

On aivan eri asia kadehtia rikkaita ja myöntää realistisesti, että rikkaus tuo kaikilla elämänalueilla valtavasti sellaisia mahdollisuuksia, joita ilman rahaa on hyvin vaikea tai mahdotonta saavuttaa. Toki rikkaus tuo murheensakin, ja perusonnellisuustaso tuskin on rikkailla oleellisesti korkeampi kuin ihmisillä keskimäärin, ainakaan niillä, jotka ovat rikkautensa omilla liiketoimillaan luoneet. Stressin syyt ovat vain erilaisia, mutta samat välittäjäaineet rikkaankin aivoissa tuhojaan tekevät.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
Mummo
Jos ei ole rahaa, voit parantaa tsäänssejäsi haravoimalla.

No hyvänen aika. Chilini ovat vieläkin varsin vetreitä, yksi pukkaa jopa hedelmää keskellä talvea, ja onpa vaimokin viime aikoina hieman lisännyt kiinnostustaan. Olisiko noilla joku korrelaatio? Mitä tulee kasvien kasvatukseen laajemmin, pahoin pelkään, että keväällä kiistat kasvihuoneen jakamisesta voivat johtaa päinvastaiseen kehitykseen.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
asdf
Mummo
Jos ei ole rahaa, voit parantaa tsäänssejäsi haravoimalla.

Oho! Entäs lumityöt, kai nekin kelpaa?

Ei niistä ole apua, sanoo nimim. kokemuksen syvä rintaääni. Ennemmin kannattaa antaa vaimon juuttua autolla hankeen ja sankarina hinata sitten traktorilla hangen läpi ennen auraamista.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Jos se on silleen että kuin mies menestyy työelämässä se kasvattaa itsevarmuutta myös muilla elämän osa-alueilla ja miehestä tulee itsevarmempi myös sängyssä. Itsevarmuus kiihottaa ja kiinnostaa naisia ja itsevarma on yleensä myös määrätietoinen. Kuvittelisin että nuo on suotavia ominaisuuksia myös sänkyhommissa. Menestyminen sänkyhommissa tuolisää itsevarmuutta ja menestystä myös duunissa. Syntyy semmonen positiivinen kierre.

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat