Naiset, mikä on ykkös-"turn-on" ominaisuus miehessä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Naiset, mikäli teidän pitäisi valita yksi ominaisuus miehessä, joka saa teidät ns. syttymään, niin mikä se olisi?

Viimeinen vaihtoehto on änkyröille miehille, joilla ei ole osaa eikä arpaa tähän äänestykseen, mutta jotka haluavat jo periaatteestakin äänestää.

Sivut

Kommentit (202)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
Juha
Naiset, mikäli teidän pitäisi valita yksi ominaisuus miehessä, joka saa teidät ns. syttymään, niin mikä se olisi?

Ei yhden ainoan ominaisuuden perusteella voi ihmistä valita. Paperinuken kanssa ei voi pitää suhdetta. Kyllä se on ominaisuuksien kokonaisuus, vikoineen, puutteineen ja plussineen, josta viime kädessä tykätään tai ei.

Suomeksi: Jos on muutoin surkea, yksi loistava ominaisuus ei pelasta. Toisinpäin, yksi vika ei kaada muuten hyvää miestä. Tai edes kaksi.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Ei tietenkään yhden ominaisuuden perusteella voi ihmistä valita. On kuitenkin hyvinkin mahdollista nimetä netin keskustelupalstalla yksi ominaisuus miehessä, jonka arvelee olevan itsellä se suurin yksittäinen "turn-on".

Vierailija

Ou mään miten vaikea...! Valitsin kuitenkin huumorintajun. Tässä joitakin mieleen änkeäviä seikkoja:

- Älykkyys olisi muuten suosikkini, mutta jotkut älykkäät miehet ovat helvetin sadistisia suustaan ja töksäyttelevät täysin mitä sattuu.

- Itsevarmuus on aika hyvä, mutta ei öykkäröinti-itsevarmuus. Sellainen itsevarmuus että mies kestää vaikka homojen lähentelyä ilman että tulee tappohalut mieleen, ilmoittaa vain asiallisesti tai leikkisästi että sorgen kun ei ole mun juttu että nou tänk juu. Tai itsekin pelailee sillä identiteetillään siten ettei kaikkialla haisemalla haise heterolle. Väiski Vemmelsääri olisi ehkä hyvä esimerkki.

- Kauheaa mörrimöykkyä (rumaa) ei kestäisi katsella jos ei tällä ole aivan hemmetin upea luonne ynnä muut avut (se huumorintaju ainakin).

- Seikkailunhaluinen... taitaa käytännössä olla sikailunhaluinen.

- Huomaavainen? Eiköhän se ole itsestäänselvää ettei eletä kuin sika pellossa, vaan ollaan kohteliaita ja korrekteja puolin ja toisin.

- Luotettavuus on toki aina tärkeä juttu, mutta en osaa sitä sen kummemmin erikseen arvostaa kun ei ole kauheasti osunut vastaan tyyppejä joihin en olisi voinut luottaa. En tosin baareista kumppania etsinytkään.

Huumorintajun avulla pääsee pitkälle ainakin minun seurassani, koska kepeä ilonpito tekee niin onnelliseksi että se onni helposti voi muuttua eroottiseksi iloitteluksi. Omassa elämässäni olen omasta miehestänikin nauttinut eniten ja parhaiten silloin kun meillä on ollut tosi hauska ja huvittava päivä yhdessä.

Huumorintaju ei saa olla junttia, niin että kerrotaan rasvaisia ja vanhoja vitsejä. Hivenen minua ihmetyttää että aika moni mies kuvittelee olevansa hauska osaamalla imitoida julkkiksia (osaa... kuvittelee osaavansa!) Imitointipelleilyt sopivat paremmin miesten väliseksi kaverikarkeloinniksi kuin naisen hurmaamiseen. Ainakin minun mielestäni.

Eikä huumorintaju saa olla ilkeää. Inhoan sellaisia sketsejäkin joissa jotakuta kiusataan oikein urakalla.

Vierailija

"Naiset kiinnostuvat minusta, koska olen mies ja haluan silti äänestää." Naisille kelpaa siis kuka tahansa, jolla on äänioikeus.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Minä laittoin että itsevarmuus. Jos menen juttelemaan jollekin miehelle niin aina menen semmosen ei-susiruman luo. Sitten jos hän osaa jutella niin jään juttelemaan ja jos ei niin lähden pois. Sitten jos joku tulee minulle juttelemaan niin odotan, että miehellä on muutakin juteltavaa kuin "miten menee?" Jos sen jälkeen minä olen ainoa joka pitää keskustelua yllä niin vaikka olisi millainen uimarikomistus tahansa niin good bye. Siis itsevarmuus on mielestäni sitä että uskaltaa avata suunsa luottaen siihen että asiansa kiinnostaa. Jos tyyppi ottaa itsevarmasti tilanteen haltuunsa niin se on kiinnostavaa ja kiihottavaa. Semmoset "emmäätiijä"-miehet on ällöjä. Ja siis huomatkaa että itsevarmuus ei tarkoita yli-itsevarmuutta tai sitä että ei anna tilaa toiselle. Itsevarma ihminen on kiinnostunut myös keskustelukumppanistaan ja on niin itsevarma että voi antaa tilaa myös hänen jutuilleen, kommenteilleen ja mielipiteilleen. Mulla pitää aina synkata miehen kanssa keskustelutasolla ja moni susirumaakin lähentelevä on muuttunut silmissäni adonikseksi juuri keskustelutaitojensa ja itsevarmuutensa vuoksi. Semmoset miehet on kiihottavia, joita voi katsoa ylöspäin. Semmoset vaan tuntuu olevan kovin katoava luonnonvara.

Hämmentää.

Vierailija

Nykyään olen masentunut, enkä ehkä siksi osaa enää lähestyä naisia. Vielä pari vuotta sitten olin mielestäni aikamoinen pelimies (ainakin jos vertaa nykyiseen tilanteeseen), koska pystyin ja uskalsin baarissa mennä juttelemaan kauniille naisille ja monesti sainkin jotain juttua aikaan.

Nykyään kun olen baarissa, en jaksa puhua naisille mitään. Jos nainen tulee juttelemaan, minä vain istun ja juon kaljaa ja jos vastaan, puhun niin hiljaa, että nainen joutuu kysymään mitä. Minulla on vahvasti sellainen tunne, etten nykyään enkä tulevaisuudessa voi enää saada naista. Kuulostankin varmaan aika kauhealta turn offilta.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Wolf
Häh

Sudethan on kauniita!
Ja minä olen jopa komea.

Niinhän sinä olet.

Mikä ei nyt ole kovinkaan suuri kriteeri tällä palstalla, sillä melkoisen komeita he ovat olleet kaikki, joita olen tavannut.

Olisi aika helposti voinut olettaa, että täällä on jotain nörttiolmeja, jotka häpeää näyttää naamaansa peilillekin, mutta totuus on kyllä aivan toinen

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Kruksi meni luotettavuuteen. En tiedä mitä se on ja mitä sen suosiminen kohdallani merkitsee. Sitä on vissiin saanu turpiinsa ketkuilta tai jotai?

Eli ei tarvitse olla luotettava, kunhan ensi alkuun vaan näyttää luotettavalta. Sen jälkeen voi laittaa peliin ne huumorintajut ja eurot.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Wolf
Häh

Sudethan on kauniita!
Ja minä olen jopa komea.

Jos sä oot se poikkeus joka vahvistaa säännön?

rollerghost
Nykyään olen masentunut, enkä ehkä siksi osaa enää lähestyä naisia. Vielä pari vuotta sitten olin mielestäni aikamoinen pelimies (ainakin jos vertaa nykyiseen tilanteeseen), koska pystyin ja uskalsin baarissa mennä juttelemaan kauniille naisille ja monesti sainkin jotain juttua aikaan.

Nykyään kun olen baarissa, en jaksa puhua naisille mitään. Jos nainen tulee juttelemaan, minä vain istun ja juon kaljaa ja jos vastaan, puhun niin hiljaa, että nainen joutuu kysymään mitä. Minulla on vahvasti sellainen tunne, etten nykyään enkä tulevaisuudessa voi enää saada naista. Kuulostankin varmaan aika kauhealta turn offilta.

Ei ketään voi aina napata. Nykyään mäkin haluan vaan istua hiljaa ja juoda kaljaa.

Mulla oli(/on) Slovakiassa yks hyvä kaveri. Yks yö se tuli mun huoneeseen asuntolassa joskus kahen aikaan yöllä ja toi muutaman lekan viiniä. Juotiin auringon nousuun asti eikä puhuttu juuri mitään. Se on yks mun parhaita muistoja sieltä.

Hämmentää.

Vierailija

Oli niin hyvä äänestys, että osallistuin. Kannattamani vaihtoehto näyttää saavan murskavoiton.

Eipä tule naiset juttelemaan baarissa, kun en enää käy siellä.

Toisen mielipiteistä, asioista ja kuulumisista olisi ihan hyvä olla kiinnostunut, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa teeskennellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat