*Miehet, mikä on ykkös-"turn-on" ominaisuus naisessa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miehet, mikäli teidän pitäisi valita yksi ominaisuus naisessa, joka saa teidät ns. syttymään, mikä se olisi?

Naisille suunnattu äänestys on tuonut jo ihan mukavasti vastauksia, niin laitetaan mielenkiinnosta nyt miehillekin oma. Muokkasin äänestysvaihtoehtoja hieman. Ehkä tuo viimeinen vaihtoehto, eli pirteys ja sosiaalisuus, olisi voinut olla myös naisille suunnatussa äänestyksessä vaihtoehtona. Toisaalta se on kuitenkin lähellä huumorintajua.

Sivut

Kommentit (230)

Toope
Seuraa 
Viestejä23166
Liittynyt23.7.2006

Kokonaisuus tietenkin ratkaisee, eli todella vaikea valita yhtä vaihtoehtoa. Mutta kun käsky kävi niin laitoin huumorintajun. Olen sen verran naurettava, että naisella on huumorintajua oltava.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
sapetix
Tässä esimerkissä kaikki "turn-on" piirteet:
a) huumorintaju
b) älykkyys
c) itsevarmuus
d) ulkonäkö
e) raha/status
f) huomaavaisuus
g) seikkailunhaluinen luonne
h) luotettavuus, turvallisen oloinen persoona
i) kiltteys/herkkyys luonteessa
j) pirteys/sosiaalisuus

???http://www.youtube.com/watch?v=kR5ZoTRxu7M&feature=related
Juristitytär varmaankin sitten on 2xnamia,jos on äitiinsä tullut.

Sairas murhaaja.. Sairas murhaaja
tapattekste nuoria tyttöjä?

Ei hitto

Vierailija

Doh. Kokonaisuutta kaipailisin. Yhden ominaisuuden perusteella vaikea sanoa. Ehkä sosiaalisuus on se tärkein naisessa.

Vierailija

aattelinki jotta millohan liene putkahtaa vastine.

joo no tietty se kokonaisuus/persoona merkkaa eniten, kaikki on loppupeleissä yksilöitä, pinnan allakin (vaikkei aina uskoiskaan). Kuitenkin kolme hyvin selkeetä tärkeetä ominaisuutta listassa on: älykkyys (tumpelo mimmi syö puolet sisästä kaunetta, niiko seksikkyyttäkin), seikkailunhaluisuus (ei voi hirvee jäykkis/ummikko olla jos meinaa miuta sietää), ja ulkonäkö (esteetikko ei voe luonteelleen mitään).

ei sen enempää, ko vähempääkään

..btw aika friikki toi videon mummeli huh

Vierailija

Sellanen samanlainen temperamentti kuin mulla. Noista itsevarma. Suhteessa mun mielestä pitää olla tasavertasia joten sen naisen pitää olla niin älykäs ja kyvykäs että mä osaan arvostaa sitä. Ei saa myöskään olla liian ruma. Mielellään suhteellisen epäsosiaalinen, mutta osaa käyttäytyä ns. 'edustustilaisuuksissa' tarpeeksi asiallisesti.

Vierailija
Dr Lazer
aattelinki jotta millohan liene putkahtaa vastine.

Odotin sellaista vastinetta, jossa on vaihtoehtoja malliin "tissit", "perä", "yläpää", "alapää"

Vierailija

Tämähän on koko lailla mahdoton kysymys, koska kokonaisuus ratkaisee. Ensin huomio - yllätys, yllätys - kiinnittyy ulkoisiin tekijöihin, kuten ulkonäköön ja ääneen, tapaan liikkua jne.

Askel askeleelta menee. Huumorintaju, älykkyys, inhimillisyys jne. tulevat esiin vasta hetken rupattelun jälkeen, ja se todellinen luonne vasta ajan kanssa.

Ehdoton turn off olisi helpompi: karkea kiroilu, ilkeys, äijämäinen kilpailuhenkisyys, uhoaminen ja rintakarvat.

Vierailija

Pakko sanoa, että ulkonäkö, koska se on ensimmäinen jonka huomaa ennen kuin sanaakaan on vaihdettu. Jos luonne sitten osoittautuu ikäväksi, on se ykkös-"turn-off".

Vierailija

Kokonaisuus ratkaisee, kuten moni täällä on jo maininnutkin. Nythän puhun siis pitkäaikaisesta seurustelukumppanista, parisuhteiden saralla muun olen sulkenut repertuaareistani pois.

Pistetäänpäs piirreluetteloa:
Rehellinen, luotettava, huumorintajuinen, välitön, ei pikkumainen nipottaja, aktiivinen harrastaja, kutakuinkin nätti, hellä ja empaattinen, "älykäs" ja ehkä taiteellinenkin - ei kuitenkaan mikään maanisdepressiivinen taiteilijatyyppi - ja niin edespäin.

Pitäisi myös olla yhdistäviä piirteitä elämäntavoissa eikä hyvä musiikki- tai leffamakukaan olisi pahitteeksi. Voisin varmaan tehdä joitakin oletuksi ihmisestä, joka sattuu olemaan sarjan "Sinkkuelämää" suuri fani .

Embuske kirjoitti:

...äijämäinen kilpailuhenkisyys, uhoaminen ja rintakarvat.

Taidat vain olla epävarma omasta miehisyydestäsi .

Ensin huomio - yllätys, yllätys - kiinnittyy ulkoisiin tekijöihin, kuten ulkonäköön ja ääneen, tapaan liikkua jne.

Niinpä. Itselläni voi tuo ääni toimia sellaisena karkoittimena, siis jos kuulen naisen, jolla on ikävä ääni tai puhetyyli niin mieluusti pysyttelen etäällä - toisaalta, niin kyllä muutenkin kun naisestuksen olen jättänyt jo pois .

Vierailija
Sakarias
Niinpä. Itselläni voi tuo ääni toimia sellaisena karkoittimena, siis jos kuulen naisen, jolla on ikävä ääni tai puhetyyli niin mieluusti pysyttelen etäällä - toisaalta, niin kyllä muutenkin kun naisestuksen olen jättänyt jo pois .
Joo oon huomannut saman. Monta kertaa oon kattellu hyvännäkösiä naisia, jotka onki muuttunu rumiksi kuultuani niiden narisevan ja monotonisen äänen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat