Avaako TIEDE tien Jumaluuteen ?!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä on Aadamin ja Eevan, biologisen Isämme ja Äitimme Usko TIETEEN suhteen.
Ja on vain yksi henkilö, tien rakentajan lisäksi, joka on sanonut olevansa TIE! Jos ette tiedä - kuka hän on - HÄPEÄN teitä.

Pelkkä uskonto ei riitä, ellei saa mitään matematiikka hallitsemaan sitä! Usko ei auta, jos tietoa puuttuu, sanoi Salomokin! Mutta jos et itse tiedä tai halua tietää, kuinka pääset päämäärääsi, usko ammattilaisiin! Niitä on yhä - huolimatta nk. "Q-Babylonin" tuomiosta!

Tie avaa tien kahden kaupungin tai tuppukylän välillä, vaikkapa ilmasillan. Tiede hivenen abstraktiempien asioiden välille. Toivottavasti(olen syntynyt torstaina) kaikkien maiden kaikkiin kaupunkeihin pääsee, jopa ab-originaalien luo, joilla on se suurin mysteeri edessään! Sitä kautta varmaan suurin sielu..

Kommentit (4)

derz
Seuraa 
Viestejä2431
Liittynyt11.4.2005

Aiheeseen liittyvä dokkari:
Building gods

Teknologian keinoin ihmisen kognitiiviset kyvyt miljardikertaistuvat ja kyborgian kautta saavutetaan kuolemattomuus. Tuollaista trans-/posthumaania olentoa voisi kaiketi kutsua jo "jumalaksi", vaikkei siihen liitykään mitään yliluonnollista.

∞ = ω^(1/Ω)

Vierailija

Nooh.. ykskös näitä "jumalia" sitten vaan olis vaiko useempia?
Ja ryhtyiskö nekin taas luomaan jotain itteensä mitättömämpiä?
Aloitaisko ne saman kokeellisen evoluutioon perustuvan räpellyksen kaikenlaistaen virheiden tuottamisessa vai alkaisko ne.. anteeksi se kopioida itse itseään?

Vaikuttaa melkoiselta hirwiöperkeleeltä tämä kongnitiivinen järjen jätti. Oikea pöhöjärki!

tuomol
Seuraa 
Viestejä220
Liittynyt21.11.2007
Agison
Tämä on Aadamin ja Eevan, biologisen Isämme ja Äitimme Usko TIETEEN suhteen.
Ja on vain yksi henkilö, tien rakentajan lisäksi, joka on sanonut olevansa TIE! Jos ette tiedä - kuka hän on - HÄPEÄN teitä.

Mitä nyt yksi tie on verrattuna kokonaiseen valtioon! Yksi Ranskan äijä aikanaan sanoi olevansa valtio. Hävettää ellet tiedä kuka se oli.

Tuomo

Uusimmat

Suosituimmat