Astrologinen ennustus Päivän vanhalle!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

"Asettukoon siis sinua tukemaan taivaan tähyäjät ja jaottelijat, jotka uuden kuun tullen kertovat, mikä sinua odottaa!" - Joku jutsku-profeetta naiselleen.

Merkurius 7 Kauris
Venus 15 Kalat
Mars 17 Kauris
Jupiter 10 Vesimies
Saturnus 10 Neitsys
Kalat 22 Uranus
Neptunus 24 Vesimies
Pluto 25 Jousimies
Kuu 20 vaaka
Aurinko 29 Kauris
Nouseva 14 Kaksoset

Huone-taulukko päivän vanhalle lapselle:
1. Fysiikka-Ruumis: Venus, Uranus, Neptunus
4. Koti: Nouseva
7. Ihmissuhteet, avioliitto: Saturnus
8. Kuolema-perintö: Kuu
11. Ystävät: Merkurius, Mars, Pluto
12. Karma-salaiset viholliset: Jupiter,Aurinko

Laskin nämä ohjelmallani. Se joka tietää planeettojen ominaisuudet voi näistä tehdä tarkemman analyysin!

Eilen syntyneelle siis!
Väkeviä vihollsia siis, eilen syntyneellä, jos Karttaan on uskominen!

Minun syntymäni hetkellä vain Saturnus oli viholliseni!
Kaikilla ei ole synnyinhetkellä vihollista!

Kommentit (4)

Vierailija

Itse asiassa mun huonetaulukko riippuu ainoastaan KELLONAJASTA, joten voi ne olla aivan eri paikassakin, eli voivat Jupiter ja Aurinko olla ystäviäkin, jos olet sellaiseen hh,min-aikaan syntynyt!

Mikäli olenkin syntyt 16:00 enkä 4.00 on ainoa viholliseni silti Mars, mikä olisikin loogillista...

Vierailija
Dark Shade
Uskooko joku vakavissaan tuohon moskaan?

Astrologiaan ovat uskoneet monet kuuluisat fyysikot ja filosofit ja hengen miehet! Eivät kaikki, enkä voi vaatia, että kaikki siihen uskoisivat. Itse uskon! Uskon lähes kaiken, joka on jollakin tavalla perustettu, eikä liian helposti voi epäillä!

Jokainen astrologi antaa kuitenkin suurinpiirtein saman vastauksen, jos heillä on sama ohjelmisto käytössään! Tarkistaaa efemeridi-taulukosta, jos ette usko OHJELMAANI, joka on Basicilla tehty!

Itse asiassa ohjelma laskee synnyinhetkeltä lähtien kääntäen huonetaulukkoa 360-astetta - täyden kierroksen - joka vuorokauden jälkeen!

Siis vähän niinkuin biorytmit, mutta kyseessä on planeettojen, kuun ja auringon aiheuttamat muutokset... Ja jos planeetat todella kiertävät aurinkoa, on ohjelma oikein tehty!

Vierailija

Voi ei, ei enää tuota soopaa.
Astrologia on pelkkää huuhaata, on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Lähinnä se sopii herkkäuskoisten rahastamiseen.

Uusimmat

Suosituimmat